عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / خرید عمده انواع گلاب نبی در بازار

خرید عمده انواع گلاب نبی در بازار

انواع محصولات برند نبی در یک شرکت کاملاً مجهز با دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود که دارای دو زیر مجموعه مجزا است. آیا از قیمت خرید عمده گلاب تولید شده در این مجموعه و نحوه ارسال آنها به بازار مصرف اطلاعاتی دارید؟
شاید بارها برای خرید گلاب به فروشگاهی مراجعه کرده اید و فروشنده برندهایی مانند گلاب زهرا، ربیع، نادر و طوبی را به شما معرفی کرده است، آیا بجز این چند برند معروف در صنعت گلاب، با برندهای دیگر تولیدکننده گلاب نیز آشنا هستید؟ آیا می دانستید در منطقه کاشان بیش از ۲۰ کارخانه کوچک و بزرگ تولیدکننده صنعتی گلاب فعالیت می کنند که همگی برندهایی معتبر در این صنعت هستند؟
درست حدس زدید جواب اکثر مردم خیر است زیرا کمتر کسی به دنبال خرید برندهای دیگر گلاب است و همه مردم اکثراً همین چند برند معروف را می شناسند در حالی که شرکت های بسیار دیگری نیز به صورت فعال و مستمر انواع گلاب و عرقیات را با بهترین مرغوبیت تولید می کنند، شرکتی مانند شهدگیران کاشان.

شرکت شهدگیران کاشان

از جمله شرکت های فعال در زمینه تولید انواع گلاب باید به شهدگیران کاشان اشاره نمود که بهترین نوع گلاب را با برند نبی به بازار عرضه می کند. البته باید گفت که این شرکت دارای دو زیر مجموعه یا واحد فعال به نام های (شرکت شهدگیران و شرکت زمزم گلاب) است، شرکت شهدگیران در آغاز فعالیت انواع گلاب سنتی تولیدی خود را با برند ماه گلاب به بازار عرضه می داشته اما امروزه بهترین گلاب های صنعتی با برند نبی تولید می کند.
از جمله دیگر محصولات این برند و واحد تولیدی باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • آب معدنی ۱٫۵ لیتری با برند ویشنگ کاشان
  • انواع گلاب صنعتی در بسته بندی های پت
  • نوشیدنی های گیاهی در بطری های ۳۰۰ سی سی و پت یک لیتری
  • تولید انواع عرقیات گیاهی مانند عرق نعنا، آویشن، بیدمشک، کاسنی و شوید.
تمامی این محصولات توسط دستگاه ها تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست تولید و به بازار مصرف عرضه می شوند. در این بین انواع گلاب نبی در بسته بندی های پت را باید یک از محصولات ممتاز و پرفروش معرفی کرد.

گلاب عمده

بازار خرید گلاب نبی

انواع گلاب نبی به صورت عمده و با قیمت مناسب توسط شرکت های توزیع و پخش در بازار شهرهای مختلف عرضه می شوند. گلاب هایی که در بطری های شیشه ای و پت تولید می شوند و هر کدام با قیمت هایی تعیین شده اما ارزان به فروش می رسند.
خرید گلاب نبی کاشان به صورت عمده موقعیت مناسبی را برای خریداران عمده فراهم می آورد تا یکی از برندهای محبوب شهر کاشان را با قیمت کارخانه از نمایندگان تهیه نمایند و در نهایت با قیمت مصوب و عرف در بازار گلاب به فروش رسانند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گلاب

قیمت فروش عمده گلاب شمیم

شرکت شمیم بهار کاشان از جمله تولیدکنندگان سنتی گلاب و عرقیات است که محصولات خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *