عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب چهل حصاران / خرید عمده گلاب ممتاز چهل حصاران

خرید عمده گلاب ممتاز چهل حصاران

گلاب ممتاز تولید شرکت چهل حصاران چه ویژگی هایی دارد؟ آیا از قیمت خرید عمده هر لیتر از این گلاب ویژه در بازار شهر کاشان و دیگر مناطق ایران اطلاعی دارید؟
یکی دیگر از کارخانه های تولید گلاب و عرقیات ممتاز در شهر کاشان باید به شرکت چهل حصاران اشاره کرد، شرکتی که با بیش از بیست سال تجربه در زمینه تولید انواع گلاب، امروزه توانسته حدود ۱۰۰ نوع از بهترین عرقیات پرفروش ایرانی را تهیه و به بازار شهرهای مختلف عرضه نماید. در بین تمامی محصولات این شرکت، گلاب ممتاز و ویژه آن از استقبال بسیار مناسبی به ویژه از سوی گردشگران در شهر کاشان روبرو شده است و به همین علت شرکت چهل حصاران بخش ویژه ای را برای تولید این نوع گلاب مرغوب و خالص در نظر گرفته است.

ویژگی گلاب ممتاز

گلاب ممتاز یکی از نمونه های بسیار خالص و در عین حال گران قیمت است که اغلب به صورت سفارشی تهیه و تولید می شود اما شرکت چهل حصاران از جمله تولید کنندگانی به شمار می رود که این نوع گلاب را در وزن های متفاوت در بطری های پلاستیکی به مشتریان خود عرضه می کند.
از مهمترین ویژگی های این نوع گلاب باید به موراد زیر اشاره نمود:

  • خلوط بسیار بالا در کنار عطر بی نظیر گل محمدی
  • رنگ بسیار شفاف و براق نسبت به دیگر نمونه های گلاب
  • قیمت بالا به علت درصد اسانس بالایی که در ترکیب آن وجود دارد.
  • کاربرد برای تولید انواع عطر گران قیمت و لوازم آرایش برند و مارک
  • تولید شده توسط برخی از برندهای معروف صنعت گلاب سازی
در شهر کاشان به وفور انواع گلاب ممتاز یافت می شود اما در شهرهای دیگر به علت قیمت بالا تقاضا برای خرید این نوع گلاب به مراتب پایین تر از گلاب های درجه یک یا دو آتشه است. بنابراین باید گلاب ممتاز را نوعی گلاب خاص نامید که مشتریان خاص خود را دراد.

گلاب ممتاز

خریداران گلاب ممتاز

شرکت هایی مانند چهل حصاران معمولاً بعد از گرفتن سفارشات ویژه اقدام به تولید گلاب ممتاز و خالص می کنند، خریدراران گلاب ممتاز کاشان شامل کسانی هستند که قصد صادرات بهترین نوع گلاب ایران به کشورهای خارجی را دارند یا کسانی که به عنوان تولید کنندگان عطر و ادکلن در داخل فعالیت را دارند را شامل می شود.
از سوی دیگر چون این نوع گلاب بسیار خالص است برای درمان بسیاری از بیماری ها مانند دردهای عضلانی یا بیماری های قلبی بسیار موثر است و از سوی پزشکان طب سنتی مصرف روزانه آن به صورت شربت جهت برطرف نمودن بیماری ها مفید خواهد بود.
خرید گلاب عمده ممتاز از سوی خریداران یا تولید کنندگان معمولاً به صورت حضوری صورت می گیرد که این امر اغلب به خاطر جلب اعتماد تولید کننده جهت تایید خرید عمده از سوی خریداران انجام می شود.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش گلاب

نمایندگی فروش گلاب ممتاز چهل حصاران

یک گلاب خوب و درجه یک و ممتاز بایستی یک سری ویژگیهایی را داشته باشد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *