عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب زهرا / خرید مستقیم گلاب اصل از شرکت زهرا

خرید مستقیم گلاب اصل از شرکت زهرا

آیا به دنبال خرید گلاب اصل و مرغوب از شرکت گلاب زهرا هستید اما قادر به برقراری ارتباط با نمایندگان فروش آن نیستید؟ امروزه روش های آنلاین مستقیم جایگزین روش های حضوری شده اند که شرکت گلاب زهرا نیز محصولات خود را به همین صورت در بازار عرضه می کند.
تولید گلاب به شیوه سنتی در کشور ما قدمتی چندین هزار ساله دارد که امروزه نیز بیش از ۶۰ درصد از گلاب های ایرانی با همین روش تهیه می شوند اما علاوه بر آن در شهرهای مختلف کارخانه های صنعتی گلاب نیز وجود دارند که با استفاده از روش ها و تکنولوژی نوین توانسته اند روزانه هزاران لیتر انواع گلاب و اسانس مرغوب را تولید نمایند.

تولید گلاب به روش صنعتی

در روش صنعتی دیگ های آهن زنگ نزن جایگزین دیگ های مسی می شوند و از لوله های آلومینیومی جهت انتقال بخار آب حاصل از جوشیدن گلاب و آب استفاده می شود. روش گلاب گیری صنعتی بر پایه تقطیر با بخار بنا نهاده شده و تنوع تولید نیز بسیار زیاد است.
در این روش بعد از آماده شدن گلاب و قبل از بسته بندی، گلاب پاستوریزه شده و از صافی های مخصوصی عبور داده می شود تا هر گونه آلودگی یا ماده اضافی موجود در مایع گرفته شود. در نهایت گلاب های تولید شده در بطری های پلاستیکی یا شیشه ای بسته به نوع تولید بسته بندی و به بخش انبار انتقال می یابند.
فرآیند گلاب گیری در این روش با سرعت و شتاب بیشتری صورت می گیرد که البته بر روی کیفیت آنها تاثیری نخواهد داشت زیرا تمامی مراحل برنامه ریزی و از قبل کیفیت گلاب به دست آمده مورد آزمایش و تایید قرار گرفته است.

گلاب زهرا

شرکت گلاب زهرا در کرمان

یکی از شرکت های تولید کننده گلاب که از روش های صنعتی بهره می برد، شرکت گلاب زهرا واقع در استان کرمان است که جزء اولین شرکت های صنعتی گلاب گیری در ایران محسوب می شود.
بهره گیری از گلاهای محمدی ارگانیک و طبیعی، استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و نیروی کار مجرب، نظارت و تایید کیفیت گل های مورد استفاده در تولید از سوی انستیتو کشورهای اروپایی مانند انگلستان را باید از مزیت ها و ویژگی های رقابتی این شرکت دانست که با به کارگیر آنها توانسته بهترین نوع انواع گلاب صنعتی را به بازار ایران و جهان عرضه نماید.

خرید آنلاین گلاب زهرا

همیشه عده زیادی به دنبال خرید گلاب از برندهای معروف مانند زهرا با قیمت مناسب و ارزان هستند که این مهم برای هر کسی اتفاق نخواهد افتاد زیرا این شرکت ها اغلب محصولات خود را به صورت مستقیم در اختیار خریداران دائمی و عمده خود قرار می دهند.
بنابراین جهت خرید گلاب زهرا بهترین راه ارتباط مستقیم با نمایندگان فروش این شرکت است که توانایی آن را دارند که به صورت آنلاین و مستقیم انواع گلاب تولیدی شرکت را به شما معرفی و در نهایت با توجه به بودجه شما بهترین پیشنهاد را جهت خرید به شما ارائه نمایند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

عرضه انواع گلاب زهرا

عرضه انواع گلاب زهرا

آیا می دانید که در خرید انواع گلاب زهرا می توان مدل هایی را مد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *