عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / فروش عمده گلاب اصل نیاسر

فروش عمده گلاب اصل نیاسر

نیاسر از جمله شهرهای تولید کننده گلاب اصل و مرغوب به شمار می رود که انواع محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت های ویژه ای در اختیار نمایندگان فروش قرار می دهد. آیا با شیوه های فروش تولید کنندگان این منطقه آشنایی دارید؟
منطقه کاشان را قطب تولید کننده انواع گلاب در ایران می دانند. منطقه ای که شامل شهرهایی مانند قمصر، نیاسر، برزک، آران و بیدگل، ورزقان و چندین روستای دیگر می شود که مردمان آنها از راه پرورش گل محمدی و تولید گلاب به شیوه کاملاً سنتی امرار معاش می کنند.
در این بین شهر نیاسر چند سالی است که به واسطه افزایش سطح کشت و تولید گل محمدی ارگانیک و هم چنین افزایش کارگاه های صنعتی تولید گلاب توانسته میزان و حجم تولیدات خود را در انواع گلاب افزایش دهد و بعد از شهر کاشان و قصمر به سومین تولید کننده بزرگ منطقه تبدیل شود.

انواع گلاب نیاسر

در شهر نیاسر انواع گلاب مرغوب و صادراتی به دست تولید کنندگان سنتی و مردمان شهر تولید می شود. از گلاب درجه یک و دو آتشه گرفته تا بهترین نوع اسانس که به کشورهای اروپایی صادر می شود و با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسند.
هر چند با وجود صنعتی شدن تولید گلاب در ایران، شهر نیاسر جزء سنتی ترین شهرهای تولید کننده به شمار می رود اما حمایت مسئولین از تولید کنندگان و ایجاد بستری مناسب جهت فروش تولیدات آنها در شهرت جهانی گلاب اصل این منطقه بسیار اثرگذار بوده است.
گلاب هایی که اغلب توسط نمایندگان و شرکت های بازرگانی گلاب خرید و فروش می شوند تا در نهایت یکی از بهترین گلاب های منطقه در بازار با قیمت های مناسبی به فروش برسد.
با توجه به درجه کیفی گلاب های تولید شده، گلاب درجه یک نیاسر از فروش مناسبی در بازار برخوردار است و تقاضا برای خرید و فروش گلاب نیاسر به ویژه از سوی خریداران در شهرهایی مانند تهران و اصفهان به مراتب بیشتر از دیگر مناطق می باشد.

مطلب پیشنهادی

فروش گلاب به عراق

فروش گلاب ویژه صادرات به عراق

تولید انواع گلاب با درجه های خلوص متفاوت در ایران و در مراکز تولید گلاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *