عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب میمند / فروش عمده گلاب ناب میمند

فروش عمده گلاب ناب میمند

به عنوان یک خریدار گلاب برای خرید گلاب ناب از شهر میمند به صورت عمده به چه مراکز یا فروشگاه هایی مراجعه می کنید؟ آیا طرف معامله شما، خود تامین کننده اولیه است یا واسطه فروش در بازار؟
میمند یکی از شهرهای زیبای استان فارس است که سرزمین گلاب آن منطقه نام دارد، شهری که به علت پرورش گل های محمدی به روش ارگانیک معروف است و بهترین گلاب های منطقه را تولید می کند.
گلاب میمند مانند گلاب تولید شده در شهرهای دیگر مانند کاشان و کرمان به همان دو روش سنتی و گلاب گیری صنعتی تولید می شوند اما نکته مهم که به آن اشاره شد استفاده از گل های محمدی به دست آمده از روش های ارگانیک و طبیعی است که کیفیت گلاب های این منطقه را بسیار بالاتر از شهرهای دیگر کرده است.

میمند تامین کننده گلاب جنوب کشور

خشک سالی های پیاپی در این چند سال اخیر باعث گرایش کشاورزان و باغداران منطقه میمند فارس به کشت دیمی انواع محصولات مانند جو و پرورش گل محمدی با این روش شده است. این بدان معنی است که کشاورزان جهت تولید و ادامه کار خود را با شرایط محیطی وفق می دهند و با وجود تمام مشکلات توانسته اند به دومین تولید کننده گلاب در ایران تبدیل شوند. در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نخواهد بود که بدانید شهرستان داراب استان فارس نیز بزرگترین سطح زیر کشت گل محمدی و پرورش آنها به روش دیمی در کشور دارد.
تولید کنندگان میمندی تنها مشغول به تولید گلاب نیستند بلکه انواع عرقیات گیاهی کاملاً طبیعی و ارگانیک را نیز تولید می کنند. عرقیاتی که در کنار گلاب ناب و خالص به کشورهای حوزه خلیج فارس، تاجیکستان و برخی کشورهای اروپایی صادر می شوند.
طبق آمارها تا پایان سال ۹۵ حدود ۱۱۰۰ هکتار از اراضی شهر میمند زیر کشت گل محمدی بوده و به گفته مسئولین هر ساله بیش از صد هکتار به این اراضی افزوده می شود که این خود نشان دهنده علاقه مردم این منطقه به ادامه تولید گلاب و زنده نگه داشتن این سنت دیرینه در منطقه است.

فروش عمده گلاب

خریداران گلاب میمند

به علت تقاضای بالا جهت خرید گلاب میمند هر ساله به تولیدات افزوده می شود و می توان اذعان داشت گروه های زیر خریداران و متقاضیان دائمی گلاب میمند هستند:

  • بازرگانان و شرکت هایی که در زمینه صادرات گلاب فعالیت دارند.
  • واسطه های بازار که محصولات شهرهای مختلف را در سراسر کشور توزیع می کنند.
  • خرده فروشانی مانند سوپرمارکت ها و عطاری های در شهرهای استان یا استان های مجاور
  • عمده فروشانی که به صورت مستقیم از تولید کنندگان گلاب را خریداری می کنند.
  • شرکت ها و نمایندگی های پخش گلاب در سراسر ایران
  • خریداران خارجی که خود بدون واسطه ایرانی از تولید کنندگان خریدارای می کنند.
بنابراین خریداران گلاب عمده و خرده در بازار زیاد هستند که به عنوان یک فروشنده باید همه آنها و نیازهایشان را شناخت تا بتوان بهتر و راحت تر محصولات خود را در بازار عرضه کرد و به فروش رساند.
در نهایت فروش گلاب ناب میمند یا شهرهای دیگر به صورت مستقیم در کنار تولید کار راحتی نیست و برای این امر نمایندگی های مجاز و توزیع کنندگان می توانند بهترین گزینه باشند.

منبع: نوشیدنی های ایران

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش عمده گلاب میمند در بازار تهران

فروش عمده گلاب میمند در سراسر کشور این امکان را برای افراد فراهم می کند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *