عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب دو آتشه / فروش ویژه گلاب دو آتشه در تهران

فروش ویژه گلاب دو آتشه در تهران

از قیمت به روز گلاب دو آتشه در بازار تهران اطلاع دارید؟ در برخی از فصول سال تولیدکنندگان انواع گلاب تولید خود را بنا به دلایلی با قیمت ویژه به فروش می رسانند.
بازار شهر تهران یکی از بزرگترین مراکز و مبدا انواع گلاب و عرقیات از شهرهای مختلف می باشد. شهری که به واسط جمعیت بالا، از فروش بالایی نیز در زمینه گلاب و انواع عرقیات و داروهای گیاهی است. اما چه زمانی از سال برای خرید و فروش عمده انواع گلاب به ویژه نمونه دو آتشه آن مناسب تر خواهد بود؟

چرا گلاب دو آتشه گران است؟

می دانید که گلاب انواع مختلفی دارد که هر کدام با ترکیبات خاصی از گل و آب تولید می شوند. خالص ترین و اعلاء ترین گلاب موجود در بازار ایران، گلاب دو آتشه است که بالاترین قیمت نیز بعد از اسانس گلاب دارا می باشد.
شاید برخی علت آن را در کیفیت گلاب جستجو کنند اما دلیل اصلی بالا بودن قیمت گلاب دو آتشه، نحوه و ترکیبات تولید آن است چرا که بر خلاف دیگر گلاب ها، نمونه دو آتشه نه از ترکیب آب و گل محمدی که از مخلوط کردن گلاب اصل و گلبرگ های گل محمدی به دست می آید.
هر لیتر این گلاب حدود دو الی سه برابر گلاب های دیگر قیمت دارد اما در برخی موارد تولید کنندگان حاضر می شوند گلاب های خود را زیر قیمت بازار به فروش برسانند، زمانی هایی که:

  • چند ماهی از تاریخ مصرف گلاب باقی نمانده باشد.
  • بازار تقاضا کساد شده باشد.
  • به فصل بهار و گلاب گیری نزدیک شده باشیم.
  • رقبا قیمت های عرضه گلاب خود را کاهش داده باشند.
  • میزان عرضه از تقاضا بیشتر باشد.
بنابراین خریداران باید منتظر این لحظات باشند تا بتوانند بهترین گلاب های بازار یعنی گلاب دو آتشه و درجه یک را با قیمتی بسیار پایین خریداری کنند و از حاشیه سود مناسبی برخوردار شوند.

گلاب دو آتشه

تفاوت قیمت بازار تهران و شهرستان ها

در بازار تهران قیمت ها با دیگر شهرستان ها زمین تا آسمان فرق می کند. اگر در شهرهای تولید کننده گلاب باشید که قیمت های فروش بسیار مناسب است اما اگر در تهران و شمال و غرب آن زندگی می کنید بدون شک باید برای خرید یک لیتر گلاب دو آتشه دو برابر بیشتر از سایر شهرستان ها هزینه کنید.
دلیل این امر وجود رقابت بسیار زیاد و بالا بودن هزینه های حمل و نقل و جانبی خریداران در تهران است. هزینه هایی که فروشندگان را مجبور به فروش گران تر گلاب و دیگر عرقیات بالاتر از نرخ آنها در شهرستان ها می کند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی گلاب دوآتیشه یک لیتری

یکی از راه‌های خرید و فروش موفق و رسیدن به گلاب دوآتیشه یک لیتری با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *