عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب زهرا / فروش ویژه گلاب صنعتی زهرا

فروش ویژه گلاب صنعتی زهرا

آیا می دانستید بهترین گلاب صنعتی و اسانس گل محمدی در شرکت زهرا تهیه و تولید می شود؟ این شرکت که به دست همایون صنعتی زاده کرمانی و همسرش تاسیس شد بهترین گلاب ایرانی را تولید می کند که فروش ویژه انواع آنها تنها از طریق نمایندگان پخش آن مقدور است.
اگر بخواهید در مورد انواع گلاب زهرا اطلاعاتی داشته باشید، قبل از هر موضوعی باید بنیانگذاران این شرکت را بشناسید. همایون صنعتی زاده کرمانی و همسرش شهین دخت سرلتی که قبل از انقلاب در شهر کرمان اولین فعالیت های خود را در زمینه گلاب و گلاب گیری آغاز نمودند و در مدت زمان کوتاهی توانست یکی از بزرگترین مزارع گل محمدی را در شهر کرمان و منطقه لاله زار راه اندازه کند.
در آنجا که ملک پدری اش بود، گل محمدی می کاشت و هر سال بهار بهترین گل های محمدی را جهت تولید گلاب سنتی به کارگاه ها انتقال می دادند تا اینکه در سال ۱۳۵۸ خورشیدی اولین کارخانه تولید گلاب صنعتی توسط او تاسیس و به بهره برداری رسید.

گلاب صنعتی زهرا

شرکت زهرا را باید اولین و بزرگترین تولیدکننده گلاب صنعتی در ایران دانست، که البته باید این واحد صنعتی را بزرگترین نه در ایران بلکه در دنیا معرفی کرد زیرا انواع گلاب ناب و خالص گل محمدی، اسانس و انواع عرقیات گیاهی با کیفیت مثال زدنی در آن تولید می شود.
مشهورترین و پرفروش ترین محصول این شرکت انواع گلاب ناب است که در بسته بندی های مختلف جهت عرضه در بازار داخلی و خارجی تولید می شوند. اسانس و روغن گلاب زهرا نیز از جمله اسانس های پرطرفدار در دنیا و به ویژه کشورهای اروپایی است که هر ساله تمام تولیدات آن صادر می شود.
در این کارخانه مجهز انواع گلاب درجه یک، دو آتشه و درجه دو تولید می شود که تمام مراحل تولید نیز به وسیله دستگاه های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست صورت می گیرد، بنابراین می توان نتیجه گرفت که یکی از بهترین گلاب های ارگانیک و در عین حال پاستوریزه ایران در شرکت گلاب زهرا به دست می آیند.

گلاب صنعنی

فروش انواع گلاب زهرا

فروش انواع گلاب زهرا در بازار تمام شهرهای ایران صورت می گیرد و به جرات باید گفت که همه خریداران در ابتدا به دنبال خرید انواع گلاب با برند زهرا هستند.
بهره گیری از گل محمدی ارگانیک در کناره استفاده از دستگاه های اتوماتیک جهت تولید را باید مزیت رقابتی این شرکت نسبت به برندهای دیگر دانست که سبب فروش بیشتر و افزایش سهم نسبی بازار دانست.
برای خرید و فروش گلاب زهرا به صورت ویژه و ارزان، نمایندگان فعال در سراسر کشور بهترین گزینه هستند زیرا انواع گلاب مرغوب این برند را با کمترین قیمت و به صورت مستقیم از کارخانه برای مشتریان ارسال می کنند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

عرضه انواع گلاب زهرا

عرضه انواع گلاب زهرا

آیا می دانید که در خرید انواع گلاب زهرا می توان مدل هایی را مد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *