عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب زهرا / قیمت انواع گلاب صادراتی زهرا

قیمت انواع گلاب صادراتی زهرا

به دنبال خرید انواع گلاب مرغوب و اصل زهرا جهت صادرات و ارسال به کشورهای عربی هستید؟ شاید استعلام قیمت گلاب صادراتی این برند برای شما یک چالش بزرگ باشد اما ما بهترین راه را پیشنهاد خواهیم کرد.
همیشه در هر صنعتی یک تولید کننده به عنوان بهترین از نظر کیفیت محصول شناخته می شود. در صنعت گلاب و گلاب گیری نیز هر چند انواع گلاب شهرهای کاشان و قمصر بسیار معروف هستند اما در یکی از شهرهای تقریباً مرکز ایران یعنی کرمان، شرکتی با سابقه تولید طولانی مدت در این زمینه فعالیت می کند.
شرکت گلاب زهرا که حتماً تمامی فعالین در این عرصه با نام و انواع گلاب های تولیدی آن آشنایی کامل را دارند. شرکتی که از در پیش از انقلاب به صورت کاملاً سنتی گلاب درجه یک و دو آتشه مرغوبی را تولید می کرد و به مرور زمان سیستمی صنعتی و تمام اتوماتیک راه انداری کرد.

گلاب صادراتی زهرا

آیا می دانستید شرکت زهرا اولین تولید کننده ای محسوب می شود که گلاب های ارگانیک تولید می کند؟ انواع گلاب زهرا از گل های محمدی تولید می شود که کاملاً ارگانیک و طبیعی پرورش می یابند و در طول فرآیند تولید نیز از هیچ گونه ماده شیمیایی مانند اسانس های صنعتی استفاده نمی شود.
همین امر باعث افزایش تقاضا برای خرید محصولات زهرا و صادرات آنها به کشورهای مختلف به ویژه اروپا شده است. گلاب صادراتی زهرا دارای بالاترین استاندارد از نظر کیفیت و غلظت در بین تمام گلاب های ایرانی است و هر ساله با بهره گیری از شیوه های جدید تولید و دستگاه های تمام اتوماتیک بر میزان کیفیت آنها افزوده می شود.
از دیگر فرآوردهای صادراتی این شرکت که از گلاب به دست می آید باید به روغن گلاب اشاره نمود. روغنی که اغلب جنبه صادراتی دارد و در تولید انواع محصولات آرایشی و دارویی به کار گرفته می شود.

گلاب صادراتی

قیمت گلاب زهرا

انواع گلاب زهرا از نمونه های ارزان تا صادراتی و گران قیمت گرفته همگی دارای قیمت های مصوبی هستند که توسط مدیر مالی شرکت تعیین می شود و در تمام طول سال یکسان و بدون تغییر است. اطلاع از قیمت روز گلاب صادراتی برای فعالین صنعت گلاب در برخی از مواقع امری دشوار به شمار می آید.
بنابراین برای رفع این چالش و اطلاع از قیمت های دقیق و به روز باید از طریق دفاتر فروش و شرکت های معتبر پخش کننده محصولات این شرکت کمک بگیرید. البته برخی از قیمت های جدید اطلاع ندارند و ممکن است قیمت های قبل را به شما بدهند.
نکته آخر اینکه قیمت گلاب زهرا در بازار تمام شهرهای ایران یکسان است و چنانچه فروشنده ای آنها را با قیمت گزاف و بیش از عرف بازار به فروش می رساند باید به مراجع قانونی اطلاع رسانی کنید.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

عرضه انواع گلاب زهرا

عرضه انواع گلاب زهرا

آیا می دانید که در خرید انواع گلاب زهرا می توان مدل هایی را مد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *