عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / قیمت روز گلاب اصل گلچکان زمانی

قیمت روز گلاب اصل گلچکان زمانی

شرکت گلچکان زمانی از جمله تولید کنندگان انواع گلاب اصل و مرغوب به شمار می رود که سالیان سال بهترین عرقیات را با قیمت مناسب به بازار ارائه کرده است. آیا از محل کارخانه و قیمت روز محصولات آن اطلاعی دارید؟
در مورد شهرها و کارخانه های تولید گلاب اصل چه اطلاعاتی دارید؟ زمانی که صحبت از گلاب و عرقیات گیاهی باشد بدون شک همه مردم از کاشان یا قمصر و میمند را به عنوان قطب های تولید کننده یاد می کنند و به تصور عده زیادی این شهرها تنها تولید کنندگان گلاب در ایران هستند. این در حالی است که در نقاط مختلف ایران شرکت های بسیاری مشغول به تولید انواع گلاب اصل و مرغوب می باشند و کمتر کسی اطلاع یا شناختی بر روی آنها دارد. به عنوان مثال آیا شما خواننده محترم تاکنون در مورد شرکت گلاب گلچکان زمانی مطلبی خوانده اید؟

تاریخچه شرکت گلاب گلچکان

اگر دقت کرده باشید شرایط اقلیمی و نوع خاک استان خراسان برای پرورش زعفران بسیار مناسب است و بزرگترین تولید کننده زعفران خاورمیانه همین استان است اما در این منطقه این تنها زعفران نیست که تولید می شود بلکه یکی از دیگر محصولات صادراتی آن گلاب است.
در این منطقه انواع گلاب و عرقیات گیاهی توسط شرکت های بیساری تهیه و تولید می شوند که از بزرگترین و مشهورترین آنها می توان به شرکت گلاب نادر اشاره نمود. البته باید اذعان داشت تولید گلاب در این شهر سابقه ای بسیار دیرینه دارد به گونه ای که شرکتی مانند گلچکان زمانی با مدیریت فردی با همین نام از دهه سی خورشیدی فعالیت خود را در یک کارگاه سنتی کوچک آغاز نمود و نهایتاً در دهه هشاد بود که یکی از بزرگترین کارخانه های گلاب گیری در آن منطقه با نام گلچکان زمانی احداث شد.
در این کارخانه نه تنها انواع گلاب بلکه بیش از ۴۰ نوع از بهترین عرقیات گیاهی، آبلیمو، زیتون و انواع شربت ها تهیه و تولید می شود اما اولین و بهترین محصول این شرکت همان گلاب ناب و اصل مشهد است.

قیمت روز گلاب

فروش محصولات گلچکان زمانی

برند گلچکان زمانی نه تنها در منطقه شمال شرقی ایران بلکه در تمام شهرهای ایران و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و اروپا صادر و عرضه می شوند. محصولاتی که با همت و تلاش افراد بسیار باتجربه تولید می شود و یکی از برندهای معروف به ویژه در زمینه تولید انواع گلاب محسوب می شود.
گلاب های تولیدی این شرکت در چهار بسته بندی مختلف عرضه می شوند که بزرگترین آنها گالن های ۴ لیتری گلاب درجه یک است. قیمت روز گلاب بسته بندی این شرکت با توجه به درجه کیفی و حجم بطری ها متفاوت هستند و جهت اطلاع از قیمت ها و نحوه خرید می توانید با نمایندگان فروش آن تماس داشته باشید.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گلاب

قیمت فروش عمده گلاب شمیم

شرکت شمیم بهار کاشان از جمله تولیدکنندگان سنتی گلاب و عرقیات است که محصولات خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *