عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب نادر / قیمت گلاب درجه یک شرکت نادر

قیمت گلاب درجه یک شرکت نادر

قیمت گلاب درجه یک شرکت نادر در بازار کاشان و دیگر شهرها چقدر است؟ آیا در هر فصل از سال قیمت ها تغییر می کند یا بر اساس صنف تولید کنندگان گلاب باید با یک نرخ به فروش برسانند؟
همه ما ایرانیان می دانیم که به عرقی که از گل محمدی صورتی یا قرمز به دست می آید گلاب می گویند. اسانس یا روغن گلاب در بازار جهانی برای تولید عطر و لوازم آرایش از تقاضا و قمیت بسیار بالایی برخوردار است اما عرق گلاب با توجه به نوع آن قیمت مناسبی دارد و اغلب مردم به راحتی می توانند آن را تهیه نمایند.

برندهای گلاب در ایران

کمتر کسی در ایران با برندهای معروف گلاب در بازار آشنا نیست، گلابهایی که از چندین ده پیش در کارگاه های سنتی و امروزه در کارخانه های صنعتی و به صورت کاملاً بهداشتی و پاستوریزه تهیه می شوند. از جمله برندهای معروف گلاب در ایران می توان به گلاب نادر، گلاب ربیع و گلاب زهرا اشاره کرد که همگی در ابتدا به منظور تهیه و تولید گلاب فعالیت خود را آغاز نموند و سپس به تقاضای بازار در زمینه تولید عرقیات دیگر معروف ایرانی نیز مشغول به فعالیت شدند.

شرکت گلاب نادر مشهد

همه ما گلاب را با شهر کاشان به یاد می آوریم و بعضی از افراد فکر می کنند که گلاب ایران تنها در شهرهای توابع کاشان تولید می شوند اما باید گفت که در استان های دیگر مانند خراسان نیز کارخانه ها و کارگاه های تولید گلاب فعالیت دارند. یکی از بزرگترین کارخانجات تولید گلاب در جنوب شرقی ایران، گلاب نادر است.
شرکت گلاب نادر انواع محصولات و عرقیات خود را با دو برند نادر و عطار تولید می کند که هر ساله حدود ۱۷۰۰ تن انواع گلاب را تولید و روانه بازار می کند. از جمله دیگر محصولات شرکت کشت و صنعت نادر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انواع عرقیات گیاهی
  • آبلیمو
  • آب مقطر
  • افشره
  • انواع شربت گیاهی
گلاب درجه یک محصول اصلی این شرکت محسوب می شود، گلابی که دارای عطر و طعم بی نظیری است و در ایران مصارف گوناگونی در صنایع مختلف تولیدی و مصارف خانگی دارد. قیمت گلاب تولید نادر در فصول مختلف سال متغییر است زیرا تنها در فصل بهار گل های تازه محمدی برای تولید در دسترس است و در فصل های دیگر از گل های خشک شده ای که محصول همان سال است و انبار کرده اند استفاده می شود.
بنابراین هر چقدر میزان گل برای تولید کمتر باشد قیمت گلاب درجه یک و محصول نهایی نیز بیشتر می شود و این یک روند عادی در طول سال است.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

خرید انواع گلاب نادر

بهترین انواع گلاب نادر یک کدام گلاب است؟ قیمت خرید گلاب درجه یک شرکت نادر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *