عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب دو آتشه / قیمت گلاب دو آتیشه ویژه صادرات

قیمت گلاب دو آتیشه ویژه صادرات

آیا قیمت گلاب دو آتیشه ویژه صادرات با قیمت نمونه داخلی آن متفاوت است؟ آیا تقاضا برای خرید این نوع گلاب در بازار بین المللی بیشتر است یا بازار داخلی؟ چرا تهیه آن با دیگر نمونه ها فرق دارد؟
زمانی که صحبت از گلاب دو آتیشه به میان می آید هزاران سوال در ذهن خریدار و مصرف کننده به وجود خواهد آمد که گلاب دو آتیشه چیست؟ مگر مراحل تولید آن چگونه است که این نام را بر روی گلاب گذاشته اند.
در ابتدا باید گفت که برای تولید انواع گلاب به شیوه سنتی یا صنعتی مراحلی یکسان وجود دارد و هیچ تفاوتی در ظروف بسته بندی یا روش تولید وجود ندارد.

تولید گلاب دو آتیشه

البته در مورد تولید گلاب دو آتیشه باید یک تفاوت ویژه و اساسی قائل شد که آن هم در نوع تولید آن است. برای تولید گلاب دو آتیشه بعد از طی تمام مراحل گلاب گیری و تولید گلاب ناب یک مرحله دیگر نیز وجود دارد که در آن بعد از خنک شدن گلاب اولیه، مجدداً مقدار معینی گل محمدی را در دیگ ها می ریزند و اینبار به جای اضافه کردن آب، گلاب ناب و خالص را به گل محمدی اضافه می کنند.
مجدداً حدود ۴ تا ۵ ساعت مخلوط مورد نظر در دیگ می جوشد تا سرانجام گلاب خالص و اعلاء از این ترکیب به دست آید، این گلاب را دو آتیشه می نامند چون برای تولید آن از گلاب ناب و تازه استفاده می شود و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
در بازار بین المللی تقاضا برای خرید گلاب دو آتیشه به ویژه برای صادرات در کشورهایی مانند آلمان، ژاپن و کانادا زیاد است اما نکته قابل توجه اینکه کیفیت گلاب دو آتشه عرضه شده در بازار داخلی با نمونه صادراتی آن هیچ تفاوتی ندارد. تمام گلاب ها با یک کیفیت تولید و بسته بندی می شوند.

گلاب دو آتیشه

فروش گلاب دو آتیشه

حال که به تفاوت گلاب دو آتیشه با انواع دیگر پی بردید باید بدانید که این نوع گلاب در بازار برخی از شهرها که قدرت خرید مردم پایین است با استقبال زیادی روبرو نمی شود و در برخی از فصول سال عرضه آن محدود می شود.
قیمت گلاب دو آتیشه با توجه به نوع تولید آن به مراتب گران تر از دیگر نمونه ها است و گاهی تولید آن تنها به صورت سفارشی صورت می گیرد.
فروش گلاب دو آتیشه در شهرهایی مانند تهران یا شیراز بیشتر و تقاضا برای خرید آن بالاتر است که فروشندگان در این شهرها می توانند بر روی فروش ویژه آن سرمایه گذاری کرده و در مراکز فروش تخصصی عرضه نمایند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی گلاب دوآتیشه یک لیتری

یکی از راه‌های خرید و فروش موفق و رسیدن به گلاب دوآتیشه یک لیتری با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *