عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / لیست قیمت انواع گلاب افشار

لیست قیمت انواع گلاب افشار

شرکت گلاب افشار انواع محصولات خود را با قیمت تولیدی به بازار مصرف عرضه می کند. آیا به عنوان یک خریدار عمده از لیست قیمت ارائه شده این شرکت به صورت ماهانه اطلاع دارید؟
عده ای بر این باورند که بهترین گلاب ایران در شهرهایی مانند قصمر یا کاشان تولید می شوند اما اگر اندکی تخصصی تر به این صنعت کهن و دیرینه نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که قدمت تولید گلاب در شهرهایی مانند داراب استان فارس به زمان ساسانیان باز می گردد. صنعتی که در این شهر قدمتی هزاران ساله دارد و هم چنان نیز به عنوان مراکز مهم تولید کننده گلاب ناب ایرانی شناخته می شود.
شهر مشهد نیز از جمله زمامداران تولید گلاب در ایران است که امروزه تعداد زیادی کارخانه صنعتی گلاب گیری و عرقیات گیاهی در آن مشغول به فعالیت هستند. کارخانه هایی که انواع مختلفی از بهترین نوع گلاب تولید شده در ایران را به بازار داخلی و بین المللی عرضه می کنند.

شرکت گلاب افشار

گلاب افشار از جمله شرکت های تولید کننده گلاب طبیعی و ارگانیک در شهر توس از توابع شهر مشهد مشغول به فعالیت می باشد، شرکتی با قدمتی بیش از ۵۰ سال که امروزه نیز با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک تولید گلاب توانسته به یکی از قطب های تولید کننده در شهر مشهد و منطقه شرق ایران تبدیل شود.
شرکت گلاب افشار علاوه بر تولید انواع گلاب ناب و مرغوب مشغول به عرضه بیش از ۲۰ نوع عرقیات گیاهی پرمصرف مانند عرق زیره، هل، دارچین، کاسنی و … نیز است.
در فرآیند تولید گلاب افشار، کنترل کیفیت یکی از مراحل مهم محسوب می شود، مرحله ای که با دقت بسیار توسط کارشناسان متخصص صورت می گیرد تا از کیفیت گل محمدی و ارگانیک بودن آن جهت تولید گلاب اطمینان کامل حاصل نمایند.

لیست قیمت گلاب

قیمت گلاب افشار

تهیه لیست قیمت گلاب برند افشار و دیگر عرقیات از جمله نکات مهم و حائز اهمیت برای خریداران عمده به شمار می رود زیرا تنوع محصولات و نوع بسته بندی ها بسیار زیاد است و گاهی اطلاع از قیمت آنها کار دشواری است.
گلاب یک لیتری و دو لیتری ممتاز افشار از جمله محصولات پرفروش به شمار می رود که قیمت آنها تنها از طریق نمایندگان پخش در شهرهای مختلف اعلام می شود. بنابراین یکی از بهترین راه ها جهت اطلاع از قیمت ها ارتباط مستقیم با نمایندگان فروش شرکت افشار خواهد بود.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گلاب

قیمت فروش عمده گلاب شمیم

شرکت شمیم بهار کاشان از جمله تولیدکنندگان سنتی گلاب و عرقیات است که محصولات خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *