عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب ربیع / مرکز خرید انواع گلاب ربیع

مرکز خرید انواع گلاب ربیع

انواع گلاب ربیع اصل با بهترین کیفیت و خلوص را تنها می توانید از طریق نمایندگی ها و دفاتر فروش در شهر کاشان تهیه نمایید. البته مرکز و سایت های آنلاین مجاز نیز از سوی همین نمایندگی ها فعالیت می کنند بنا به دلایلی انواع گلاب را با کمترین قیمت به فروش می رسانند.
همه ما ایرانیان اولین گلاب های استاندارد ایران را با برند ربیع می شناسیم، برندی که سالیان سال میهمان خانه های ایرانیان بوده و در تمام مدت هیچ گاه از کیفیت و خلوص مجصولات تولید کاسته نشده است.
شرکت ایران گلاب کاشان یکی از قدیمی ترین فعالین در عرصه تولید انواع گلاب است که از مدت زمان فعالیت آن بیش از سی سال می گذرد. فعالیتی که از همان آغاز با تولید صنعتی شروع شد و باید گفت اولین کارخانه صنعتی تولید گلاب در شهر کاشان است که توانسته با بهره گیری از دانش روز و مجهزترین دستگاه ها بهترین نوع گلاب ایران را تولید و به نقاط مختلف دنیا صادر نماید.

انواع گلاب برند ربیع

شرکت ایران گلاب نه تنها در زمینه تولید انواع گلاب فعالیت دارد بلکه انواع محصولات ارگانیک دیگر مانند اسانس، عرقیات گیاهی، آبلیمو و نوشیدنی های طبیعی نیز تولید می کند اما گلاب های تولید شده در این شرکت از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که می توانیم آنها را بر اساس ویژگی های خاصی به چند گروه طبقه بندی کنیم.

  • از نظر نوع بسته بندی: گلاب ربیع در بسته بندی پت و شیشه ای که دارای تنوع بسیار زیادی از نظر حجم می باشند مانند گلاب ۱ ۲ و ۵ لیتری گالنی در بسته بندی پت یا گلاب ۳۰۰ و ۳۴۰ گرمی شیشه ای.
  • از نظر نوع بازار مصرف: باید به دو گروه بازار داخلی و خارجی (صادراتی) طبقه بندی کرد که گلاب های صادراتی با نام هایی مانند گلاب رمضان، رویال و گلنوش در بسته بندی های شیشه ای طبقه بندی می شوند. البته برای صادرات بسته بندی های پت نیز بسیار مناسب هستند که تفاوت آنها با بسته بندی های داخلی تنها در نوع برچسب و اطلاعات روی آنها است.
انواع این محصولات (صادراتی و داخلی) هر ساله در فصل بهار با بهترین و تازه ترین گل های محمدی ارگانیک و طبیعی تولید می شوند و از نظر خلوص در بالاترین سطح استاندارد تعیین شده از سوی اداره استاندارد قرار دارند.

گلاب ربیع

خرید آنلاین گلاب ربیع

شرکت ایران گلاب دارای نمایندگان بسیاری در سراسر کشور است که انواع محصولات را با قیمت مصوب شرکت به فروش می رسانند اما امروزه خرید و فروش آنلاین یکی از ارزان ترین راه های تهیه این محصولات به صورت مستقیم از شهر کاشان است. روشی که در آن به علت خرید مستقیم، قیمت تمام شده برای خریداران عمده بسیار پایین تر و مناسب تر از قیمت نمایندگی ها خواهد بود.
بنابراین خرید گلاب ربیع کاشان به صورت آنلاین جدیدترین، ارزان ترین و کم هزینه ترین روش برای خریداران عمده و حتی صادرکنندگان بهترین گلاب ایران می باشد.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

فروش گلاب ربیع

فروش گلاب گالنی ربیع به صورت عمده

گلاب ربیع نامی آشنا برای تمامی مصرف کنندگان گلاب است و به دلیل سابقه طولانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *