عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب کاشان / نمایندگی فروش انواع گلاب تولید کاشان

نمایندگی فروش انواع گلاب تولید کاشان

آیا می دانید در کاشان چه نوع گلاب هایی تولید می شود؟ این شهر یکی از قطب های تولید کننده کشور در عرصه گلاب محسوب می شود که اغلب محصولات خود را به صورت آنلاین و از طریق نمایندگی های فعال به فروش می رساند.
گلاب، از تقطیر و استخراج گلبرگ های گل محمدی و ترکیب آن با آب تولید می شود که پرطرفدارترین، معروف ترین و قدیمی ترین از میان عرقیات ایرانی است. بوته گل سرخ از خانواده گل سرخیان بوده که اصلی ترین گونه آن گل محمدی است. این گل که از زمان بسیار قدیم در کشور ما کشت شده، در انواع اقلیم های مختلف رشد می کند و مجموعا در دسته گیاهان کم توقع طبقه بندی می شود.
در ایران، شهرهایی مانند کاشان، قمصر، نیاسر، برزک، لاله زار کرمان، لایزنگان در داراب فارس و میمند در استان فارس کشت و کار گل محمدی و گلاب گیری از مشاغل پررونق و عمده به شمار می رود و بزرگترین تولید کنندگان گلاب همین چند شهر به حساب می آیند.

کاشان اولین قطب تولید گلاب

شهرستان کاشان در مرکز ایران و در کناره کویر مرکزی ایران قرار دارد با این حال به دلیل وجود کوهستان های متعدد در کنار اقلیم دشتی با تابستانی گرم و خشک و زمستان معتدل، اقلیم کوهپایه ای نیز وجود دارد که دارای تابستان هایی معتدل و زمستان هایی سرد است. عمده گل محمدی شهرستان کاشان در بخش غربی و جنوبی این شهرستان در قسمت اقلیم کوهپایه ای می روید و تقریبا کشت و زرع عمده کشاورزان این مناطق، پرورش گل محمدی و در کنار آن گلاب گیری است.
کشت و پرورش گل محمدی در کاشان و به ویژه در قمصر به روزگار بسیار دور برمی گردد. هرچند تاریخچه ای دقیق در دست نیست اما کاشت گسترده این محصول در منطقه کاشان از یکصدوپنجاه سال پیش آغاز شده و پیوسته بر رونق آن افزوده شده است تا امروز که گلاب کاشان از شهرت ملی و جهانی برخوردار است، قمصر هرساله مرغوب ترین گلاب جهان را برای شستشو و تطهیر خانه خدا هبه می کند و شهرت گلاب نیاسر نیز عالمگیر است.

انواع گلاب در کاشان

بهترین و مرغوب ترین گلاب ایران در منطقه کاشان تولید می شود، شهری که خواستگاه بیش از ۲۵۰ کارگاه سنتی و صنعتی تولید گلاب می باشد و هر ساله بر حجم گلاب های تولیدی و سطح زیر کشت گل محمدی افزوده می شود.
از بهترین نوع گلاب در این شهر می توان به گلاب سه و دو آتشه، گلاب درجه یک و درجه دو اشاره نمود. البته گلاب هایی با نام پس آب نیز تولید می شوند که کیفیت چندانی ندارند.
تمامی این چند نمونه گلاب پس از تولید توسط شرکت ها و نمایندگان پخش فعال در این توزیع و پخش می شوند. البته امروزه شیوه فروش سنتی کاملاً منسوخ شده و تنها به صورت غیر حضوری و از طریق سایت های اینترنتی و نمایندگی های فعال و آنلاین تمامی مراحل سفارش، خرید، تهیه و ارسال صورت می گیرد.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

معتبرترین سایت خرید عمده گلاب کاشان

خرید عمده گلاب کاشان از معتبرترین سایت ها با  قیمت بسیار مناسبی انجام می شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *