عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / نمایندگی فروش گلاب ارگانیک در ایران

نمایندگی فروش گلاب ارگانیک در ایران

آیا گلاب ارگانیک تولید شده در شهرهایی مانند کاشان به تمام بازار های ایران عرضه می شوند؟ اگر نمایندگی و مرکز پخش گلابی را عرضه کند، قیمت فروش آن متفاوت خواهد بود؟
امروزه محصولات ارگانیک را در مقایسه با مشابه های غیرارگانیک آن ها، سالم ترین مواد غذایی می دانند به همین دلیل هرجا که نام ارگانیک در کنار محصول باشد، استقبال از آن در خرید و فروش و مصرف تضمین شده است.
در تولید محصولات ارگانیک باید از تمام مزایای مواد شیمیایی چه جهت تقویت و پشتیبانی از محصولات و چه نگهداری در طی مراحل رشد و تولید چشم پوشی کرد. دلیل این امر از آنجاست که علی رغم مزایای بسیار زیاد مواد شیمیایی، ثابت شده که معایب آن ها نیز تقریبا به همان اندازه مزایای آن هاست.
مواد شیمیایی تعادل موجود در طبیعت را بر هم می زنند، آلودگی زیست محیطی ایجاد می کنند، به طور غیرضروری برخی عناصر را در برخی مناطق فراوان تر کرده و در جایی دیگر باعث فقر برخی مواد دیگر می شوند و از این راه توازن و تعادلی که طی هزاران سال در طبیعت به مقتضای اقلیم، بارش، نوع خاک و بسیاری عوامل بومی دیگر ایجاد شده بوده را مختل می کنند.
با چشم پوشی از مزایای مواد شیمیایی، تلاش می شود که جایگزین هایی طبیعی و بی ضرر برای آن ها پیدا شود و در این راه موفقیت های زیادی نیز به دست آمده است.

تولید گلاب ارگانیک

در راستای تولید محصولاتی سالم و عاری از مواد شیمیایی، کشاورزان و پرورش دهندگان بوته های گل محمدی نیز تشویق شده اند تا از روش های ارگانیک برای تولید گل محمدی استفاده کنند. روش هایی مانند مدیریت های تلفیقی آفات (IPM) با خاک مناسب و آب و هوای مساعد، کشت گیاهان در مناطقی که اقلیم رشد طبیعی آن هاست و بنابراین نیازی به اعمال فاکتورهای مصنوعی در جهت کمک به رشد آن ها نیست، همگی در تولید محصولاتی سالم که کمترین نیاز به مواد شیمیایی داشته باشند را امکان پذیر می سازند.
در شهرهایی مانند کاشان بهترین گل های گل محمدی با روش های ارگانیک پرورش می یابند که در نهایت گلاب به دست آمده از آنها از عطر بی نظیری برخوردار است.
استفاده از چنین گلاب هایی برای مصارف دارویی و رفع بسیای از بیماری ها مانند دردهای عضلانی و افسردگی به شدت توصیه می شود. خبر خوب اینکه در اکثر شهرهای ایران انواع گلاب ارگانیک تولید شده در شهرهای معروف گلاب مانند کاشان یا میمند از طریق نمایندگی فروش گلاب ارگانیک عرضه می شوند.
البته قیمت گلاب ارگانیک در بازار به مراتب گران تر از قیمت گلاب های عادی می باشند که باید گفت به علت عطر و طعمی که دارند ارزش خریدن و مصرف کردن را دارند. اگر که خرید به صورت عمده و از طریق نمایندگی های پخش و فروش گلاب در کشور صورت بگیرد شاید از نظر قیمت نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شود.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گلاب

قیمت فروش عمده گلاب شمیم

شرکت شمیم بهار کاشان از جمله تولیدکنندگان سنتی گلاب و عرقیات است که محصولات خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *