عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / نمایندگی فروش گلاب زهرا

نمایندگی فروش گلاب زهرا

شرکت گلاب زهرا در کدام یک از استان های ایران مشغول به فعالیت است و کدام محصول آن بیشترین میزان فروش جهانی را به خود اختصاص داده است؟ آیا از طریق نمایندگی فروش شرکت می توان بهترین محصولات را تهیه و خریداری نمود؟
حتما بارها انواع گلاب با برند زهرا را خریداری نموده اید و هر گاه به برچسب روی بسته بندی توجه کرده اید تنها با آدرس شرکت یعنی کرما روبرو شده اید و کمتر اطلاعات مفیدی در مورد نوع گلاب یا شرکت تولید کننده به دست آورده اید. در اینجا سعی داریم شما را به عنوان یک مصرف کننده بیشتر با بزرگترین و اولین شرکت تولیدی گلاب ناب و مرغوب ایرانی آشنا کنیم.

شرکت گلاب الزاهرا در کرمان

در حدود دهه ۵۰ خورشیدی بود که کارگاه کوچکی با همت یک زن و شوهر کرمانی به نام های همایون صنعتی زاده و شهرین دخت سرلتی راه اندازی می شود، کارگاهی که از کمترین امکانات و تنها چند دیگ مسی و سنتی بهره مند است اما تا چند سال دیگر به بزرگترین تولید کننده گلاب ارگانیک ایرانی تبدیل می شود.
در آن زمان کمتر کسی باور داشت که صنعت گلاب و وجود یک شرکت در کرمان بتواند در کمتر از ۲۰ سال این چنین رشد و پیشرفتی را داشته باشد اما با همیت این دو زوج جوان، شرکت گلاب زهرا گسترش یافت و در کنار مزارع بزرگ پرورش گل محمدی نیز در شهرهای مختلف کرمان ایجاد شدند.
امروزه صنعت گلاب در شهر کرمان یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی به شمار می رود که توانسته باعث رشد و پرورش این استان به ویژه در روستاها و شهرهای کوچک شود.
البته باید اذعان داشت که امروزه محصولات این شرکت تنها محدود به چند نمونه گلاب نمی شود بلکه انواع عرقیات گیاهی، عصاره ها، اسانس گل محمدی و نمک طعم دار نیز از جمله محصولات پرفروش و مرغوب شرکت گلاب زهرا به شمار می روند.

محصولات صادراتی شرکت زهرا

برخی از محصولات این شرکت به بسیاری از نقاط مختلف دنیا صادر می شوند که اگر بخواهیم بر حسب محبوبیت آنها را طبقه بندی کنیم باید گفت اسانس گلاب یا همان اسانس گل محمدی در صدر قرار می گیرد زیرا شرکت های مختلفی در اروپا، آمریکا و حتی آسیا جهت تولید ادکلن و لوازم آرایشی هر ساله اسانس ناب و خالص زهرا را خریداری می نمایند.
بعد از اسانس بیشترین میزان فروش متعلق به گلاب درجه یک است که آن نیز به بسیاری از کشورهای منطقه و اروپایی با قیمت بسیار مناسب صادر می شود. در این میان نمایندگی های فروش و عرضه کننده بهترین کسانی به شمار می روند که به راحتی محصولات شرکت را با قیمت مستقیم و کارخانه به خریداران داخلی و خارجی بدون صرف وقت و هزینه اضافی عرضه می کنند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گلاب

قیمت فروش عمده گلاب شمیم

شرکت شمیم بهار کاشان از جمله تولیدکنندگان سنتی گلاب و عرقیات است که محصولات خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *