عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب نیاسر / نمایندگی فروش گلاب سه آتشه نیاسر

نمایندگی فروش گلاب سه آتشه نیاسر

آیا می دانید گلاب سه آتشه چیست؟ چرا این نوع گلاب که در شهرهایی مانند قمصر و نیاسر تولید می شود در بازار کمیاب است؟ البته برای خرید در هر فصل از سال می توانید از نمایندگی فروش و مراکز پخش برندهای مختلف کمک بخواهید.
گلاب، برجسته ترین از میان همه عرقیات و نماد صنعت تولید عرقیات ایرانی در گوشه گوشه زندگی ایرانیان جای پایی برای خود باز کرده و خود را به خوبی تثبیت کرده است. گلاب، به عبارتی محصولی دارویی، غذایی و فرهنگی است و مشارکت و حضور این مایع معطر و خوشبو در مراسم های مختلف مذهبی، عزاداری ها، نذری ها، مراسم ادعیه و استقبال و بدرقه و حتا در مراسم های ازدواج مردم سرزمین ایران آن قدر گسترده است که گلاب را تبدیل به مایعی خاص و منحصر به فرد کرده است. ویژگی های غذایی و دارویی گلاب خالص یا گلاب ناب کاملا شناخته شده بوده و نیازی به معرفی ندارند.

تولیدکنندگان گلاب در ایران

شهرهای زیادی در ایران از صنعت گلاب گیری و کشت بوته های گل محمدی بهره می گیرند. درصد زیادی از کشاورزان در شهرهایی مانند میمند، داراب و روستای لایزنگان در فارس، کاشان، نیاسر، قمصر، برزک و شهرهایی دیگر در استان اصفهان، در چندین استان دیگر از جمله یزد، کرمان، خراسان و بسیاری از استان ها و شهرهای دیگر از راه پرورش گل محمدی و گلاب گیری معاش خود را تامین می کنند. از این لحاظ، کشت بوته های گل سرخ (محمدی)، تولید، خرید و فروش گلاب و گلاب گیری سهم قابل توجهی در اقتصاد مردم ایران دارد. نمایندگی های زیادی در سراسر کشور در پخش و توزیع، فروش و صادرات انواع مختلف گلاب و فرآورده های جانبی این محصول فعالیت می کنند.

فروش گلاب نیاسر

معرفی گلاب نیاسر

گلاب نیاسر یکی از معروف ترین گلاب های ایران است. یکی از مواردی که گلاب نیاسر را برجسته و شهره کرده، سنت طولانی مدت تولید گلاب در این شهر است آن چنان که هر ساله، در آغاز برداشت گل های محمدی و شروع گلابگیری، مراسم گلابگیران برگزار می شود. این مراسم، بجز آن که شروع فصل برداشت گل و تولید گلاب را نمایندگی می کند، خود یکی از منابع گردشگری شهر نیاسر است و نمادی از اهمیت گلاب و گلاب گیری در اقتصاد، معیشت و فرهنگ مردم این شهر است.
گلاب، خود یک نام کلی و وسیع برای نام های دیگری است که معرفی کننده خصوصیات جزیی تر این محصول است. مانند گلاب ناب، گلاب دو آتشه و گلاب سه آتشه. گلاب دو آتشه و سه آتشه به دلیل ویژگی های خاصی که دارند در بازار کمیاب تر بوده و از قیمت های بالاتری نیز برخوردارند.

گلاب سه آتشه چیست؟

حتماً بارها نام گلاب دو آتشه را شنیده اید، دو آتشه اصطلاحی است که برای گلاب تهیه شده از ترکیب گل محمدی و گلاب به دست می آید. حال اگر گلاب دو آتشه را بار دیگر با چند کیلو گل محمدی ترکیب کنند، گلاب جدیدی از حاصل تقطیر آن دو به دست خواهد آمد که آن را سه آتشه می نامند.
این نوع گلاب در بازار مصرف بسیار کمیاب است و دلیل آن قیمت بالا و عدم تولید آن توسط تمام برندها می باشد. نیاسر کاشان از جمله بزرگترین و برترین تولید کننده گلاب سه آتشه در ایران است که برای تهیه و خرید عمده آن می توانید با نمایندگی فروش گلاب نیاسر در آن شهر یا در کاشان در ارتباط باشید.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی گلاب اصل

فروش اینترنتی گلاب اصل نیاسر

در چند سال اخیر با توجه به گسترش روزافزون اینترنت و امکان دسترسی به شبکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *