عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / پایگاه فروش گلاب ارگانیک در تهران

پایگاه فروش گلاب ارگانیک در تهران

در کدام مناطق از شهر تهران می توان انواع گلاب ارگانیک و ناب را با قیمت مناسب خریداری نمود؟ آیا پایگاه و مرکزی اصلی که گلاب ناب را به صورت عمده به فروش برساند وجود دارد؟
هر چند امروزه در شهر تهران صنعتی به نام گلاب گیری وجود ندارد اما بهتر است بدانید در گذشته ای نه چندان دور کوچه ای وجود داشته به نام (گلاب گیرها)، این کوچه در محله پر رفت و آمد سید اسماعیل واقع شده است که یکی از محله های شلوغ تهران قدیم محسوب می شده است.
در کوچه گلاب گیرها تمامی اهالی مشغول به تولید گلاب به روش سنتی بوده اند و از این راه درآمد زایی می کردند یعنی در گذشته تهران محلی برای تولید گلاب ناب ایرانی بوده اما به علت عدم حمایت و نبود باغ گل محمدی به عنوان ماده اولیه رفته رفته این صنعت در شهر تهران رنگ باخت.
امروزه با رشد جمعیت و صنعتی شدن شهر دیگر هیچ خبری از کوچه هایی مانند گلاب گیرها یا مردمانی که با این شغل امرار معاش می کردند نیست و تهران به مرکزی برای ورود انواع گلاب تولید شده در شهرهای مختلف ایران تبدیل شده است.

بازار گلاب تهران

با وجود عدم تولید گلاب ارگانیک در پایتخت ایران اما بزرگترین نمایشگاه های داخلی و بین المللی صنعت گلاب گیری هر ساله در این شهر برگزار می شود. نمایشگاه هایی که تمامی تولید کنندگان داخلی از سراسر ایران گردهم می آیند تا با خریداران، تامین کنندگان و بازارهای بین المللی بیشتر آشنا شوند.
در سراسر شهر تهران و مناطق مختلف با بازارها و فروشگاه های کوچک و بزرگ عرضه انواع عرقیات گیاهی روبرو می شوید که در همه آنها انواع گلاب نیز به فروش می رسد. گلاب شهر کاشان به علت کم بودن بعد مسافت نسبت به گلاب های دیگر شهر بیشتر در تهران یافت می شود.
شاید یک دلیل دیگر عرضه گلاب ارگانیک کاشان، ایجاد چندین کارگاه گلاب گیری در شهر کاشان توسط تهرانی ها است. سرمایه گذاران و کسانی که به طور سنتی در گذشته مشغول گلاب گیری بوده اند و امروزه با مهاجرت به تهران این صنعت را در شهر کاشان به واسطه وجود باغ های بزرگ گل محمدی رونق بیشتری داده اند.

گلاب ارگانیک

فروشگاه های گلاب تهران

اگر در تهران زندگی می کنید حتماً عطاری های مشهور عرضه کننده گلاب را می شناسید اما در آنجا عرضه گلاب محدود به چند عطاری و فروشگاه نمی شود بلکه بازارهای بزرگی از عرقیات وجود دارد که در آنها تمامی فروشندگان و خریداران عمده گرداگرد یکدیگر جمع می شوند و به صورت روزانه مبادلات خود را در این زمینه انجام می دهند.
فروش گلاب ارگانیک در تهران به دو صورت خرده فروشی و عمده نشان از وجود رونق بازار در این شهر و افزایش سهم صادارتی ایران است که هر ساله به علت بالا رفتن کیفیت گلاب های تولیدی میزان صادرات و سفارشات بین المللی نیز افزایش می یابد.
منبع: نوشیدنی های ایران

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گلاب

قیمت فروش عمده گلاب شمیم

شرکت شمیم بهار کاشان از جمله تولیدکنندگان سنتی گلاب و عرقیات است که محصولات خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *