عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب نادر / فروش ویژه گلاب پاستوریزه نادر

فروش ویژه گلاب پاستوریزه نادر

آیا می دانستید اولین آزمایشگاه کنترل کیفیت گلاب های تولید شده در ایران توسط شرکت نادر راه اندازی شد؟ شرکتی که هم چنان بهترین گلاب پاستوریزه را تهیه می کند و با قیمت ویژه و مناسب در تمام نقاط ایران به فروش می رساند.
گلاب پاستوریزه نادر، نامی که همه ما از سنین کودکی با آن آشنا هستیم. اگر از بچه های دهه شصت بپرسید همگی آنها تبلیغات تلویزیونی گلاب نادر را به یاد خواهند آورد که در مورد تولید اولین گلاب پاستوریزه در ایران صحبت می کرد.
پس باید گفت که نادر برندی نام آشنا و با سابقه در عرصه گلاب و گلاب گیری در ایران است که بیش از ۳۵ سال قدمت دارد و توانسته همیشه در تهیه و تولید رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

گلاب نادر مشهد

مشهد شهر امام رضا و زیارتگاه همه ایرانیان. شهری که سالانه میلیون ها نفر زائر برای عبادت، زیارت و سیاحت به آنجا سفر می کنند و ضمن زیارت حرم امام رضا به دنبال سنت دیرینه ایرانی برای خرید سوغاتی به بازار شهر می روند. امروزه علاوه بر زعفران و نبات یکی از بهترین و مرغوب ترین سوغاتی های این شهر، گلاب به شمار می رود.
گلاب خالص نادر که تنها در شهر مشهد تولید می شود و هیچ کجای ایران نخواهید توانست مانند آن را بیابید. آیا دلیل این امر را می دانید؟
چند خط از گلاب نادر و سوغاتی جدید مشهد نوشتیم تا بگوییم شرکت گلاب نادر اولین و قدیمی ترین شرکتی در ایران محسوب می شود که موفق به تولید گلاب پاستوریزه شده است. به این معنی که بعد از به دست آمدن گلاب از ترکیب آب و گل محمدی، آن را از یک صافی فیلتراسیون عبور می دهند تا هرگونه آلودگی و مواد زائد موجود در گلاب مانند گلبرگ ها از مایع جدا شود و در نهایت خالص ترین گلاب ایران که در آزمایشگاه های پیشرفته نیز مورد بررسی قرار گرفته به بازار مصرف ارسال شود.

گلاب پاستوریزه

شرایط فروش گلاب نادر

فروش ویژه گلاب نادر تنها تحت شرایط خاصی صورت می گیرد، به عنوان مثال اگر خریدار عمده باشید و بخواهید از این شرکت به صورت مستقیم خریداری نمایید، شرکت برای شما شرایطی را در نظر می گیرد تا بتوانید راحت تر و مقرون به صرفه تر محصولات مورد نیاز خود که تنها منوط به گلاب نیست را تهیه نمایید.
قابل ذکر است که شرکت گلاب نادر علاوه بر تولید گلاب در زمینه انواع اسانس، آب مقطر و انواع گیاهان دارویی فعالیت ویژه دارد که تمامی محصولات خود را طیق شرایط ویژه ای به فروش می رساند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

خرید انواع گلاب نادر

بهترین انواع گلاب نادر یک کدام گلاب است؟ قیمت خرید گلاب درجه یک شرکت نادر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *