عرضه محصولات گل محمدی
خانه / نهال گل محمدی / اولین واحد پخش نهال گل محمدی بدون خار در ایران

اولین واحد پخش نهال گل محمدی بدون خار در ایران

پخش نهال گل محمدی بدون خار توسط اولین واحد توزیع کننده این محصول در ایران به طور گسترده ای در حال انجام است، زیرا نهال های تولید شده موجود در این واحد با قیمت بسیار مناسبی و در نمونه های کاملا با کیفیت و سالم به دست متقاضی می رسند.

نهال گل محمدی بدون خار

نهال گل محمدی کشت بافتی چگونه تولید می شود؟

نهال گل محمدی کشت بافتی یکی از بهترین نمونه های نهال گل محمدی است که احتمال اینکه به ثمر نشسته و حجم زیادی گل را پرورش دهند بسیار بالاست. علاوه بر این می توان گفت نهال های گل محمدی کشت بافتی به دلیل کشت مناسب و استاندارد همگی رشد یکسان و صحیح دارند به همین دلیل گلستان های ایجاد شده با آن ها بسیار زیبا و یکدست خواهند بود. همچنین می توان گفت نهال های گل محمدی کشت بافتی را می توان در دو نمونه ی گل محمدی خوراکی و غیر خوراکی جدا سازی نمود.

تولید نهال های کشت بافتی در ایران تنها توسط یک واحد به سبک کاملا تخصصی و به روش مطرح شده در ادامه انجام می شود.

  • تکثیر گل محمدی در آزمایشگاه ها به میزان زیاد در حجم های بالا
  • سازگاری نمودن آن ها با شرایط محیط و به دست آوردن ریشه
  • قرار دادن آن ها در گلدان های کیسه ای
  • نگه داری آن ها به صورت استاندارد تا به دست آوردن ریشه در اندازه ی استاندارد تعیین شده
  • ارسال به نقاط مختلف کشور برای کاشت آن ها
نهال گل محمدی بدون خار

تولید نهال بدون خار در حجم های بالا

تولید نهال گل محمدی بدون خار در واحد های مختلف در حجم های بالا انجام می شود تا پاسخگوی نیاز بازار باشد. نهال بدون خار گل محمدی یکی از بهترین نمونه های نهال گل است که همزمان با داشتن قیمتی مناسب قابلیت رشد در محیط های مختلف را دارا می باشد. علاوه بر این در هنگام رشد نیاز به میزان حجم مصرفی کمی آب داشته و هزینه های به صرفه ای را به همراه دارد.

بهترین نمونه نهال گل محمدی بدون خار در شهرستان کاشان به دست می آیند به همین دلیل است که صادرات نهال گل بدون خار نیز از این استان قابل انجام می باشد.

مرکز فروش نهال گل محمدی

بزرگترین مرکز های فروش نهال گل محمدی در ایران همان واحد هایی هستند که آن ها را به طور گسترده ای پرورش داده و به دست متقاضیان می رسانند. این مرکز ها اصولا در مناطقی قرار دارند که شرایط آب و هوایی مناسبی برای پرورش نهال وجود دارد.

گفتنی است که در این مرکز های فروش قیمت انواع نمونه نهال های تولید شده مناسب ترین قیمت است زیرا محصولاتش را به صورت مستقیم به دست متقاضی می رساند.

مرکز های فروش نهال گل محمدی سالانه حجم زیادی از نهال های خود در اختیار واحد های تولید کننده گلاب قرار می دهند.

نهال گل محمدی بدون خار

متقاضیان نهال گل محمدی بدون خار

بزرگترین متقاضیان نهال گل محمدی بدون خار واحد های تولید کننده ی انواع نمونه ها گلاب در حجم های بالا می باشند. این واحد ها برای تامین نیاز خود به گل محمدی نهال مورد نیاز خود را در حجم های بالا خریداری نموده و سپس در دشت ها پرورش می دهند تا در فصل های برداشت بتوانند میزان گل محمدی مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

بنابراین نهال گل بدون خار حجم خرید بالایی در استان های کرمان، کاشان، فارس، مازندران و… دارد. زیرا این استان ها تعداد زیادی واحد تولید کننده گلاب دارا می باشند.

در آمد زایی با کاشت نهال های گل محمدی

با کاشت نهال های گل محمدی در استان های مختلف در حجم های بالا می توان در آمد زایی و ایجاد شغل نمود زیرا:

  • می توان از هر گونه بوته بین ۲۰ تا ۶۰ عدد پا جوش برداشت نمود و آن ها در نمونه های قلمه ریشه دار یا بدون ریشه به فروش رسانده و یا اینکه پس از انجام روند پرورش نهال آن را به نهال تبدیل نمود.
  • فروش گل محمدی در نمونه های غنچه تازه و خشک شده جهت تزئین انواع شیرینی، دسر، کیک و…
  • تولید انواع نمونه های گلاب در حجم های بالا برای فروش در داخل کشور و انجام صادرات
  • تولید انواع نمونه های اسانس گل محمدی پودری، محلول در روغن و مایع
  • فروش نهال های گل برای تزئین حیاط خانه ها، فضای سبز و باغ های برگذار کننده ی مجالس
نهال گل محمدی بدون خار

جایگزینی نهال های گل محمدی به جای قلمه ها

در سال های اخیر نهال های گل محمدی در حال جایگزینی با انواع نمونه های قلمه ها می باشد زیرا امروزه بسیاری از افراد برای پرورش گل محمدی از قلمه های ریشه دار و بدون ریشه استفاده نمی کنند، زیرا کاشت نهال های گل محمدی راحت تر بوده و همچنین می توان آن ها را در هر دو نمونه های کشت آبیاری و دیمی پرورش داد. علاوه بر این احتمال به ثمر نشستن نهال ها چندین برابر بیشتر بوده در عینی که به مراقبت های کمتری نیاز دارد.

کاشت گل محمدی در بسیاری از مناطق ایران به صورت عمده انجام می شود زیرا می توان از طریق آن کسب در آمد نمود. به همین دلیل مسئولان بهره برداری در این مناطق به جای قلمه، نهال های گل را خریداری می کنند تا بتوانند آن ها را در حجم زیادی کاشت نموده و احتمال برداشت به میزان زیاد را داشته باشند.

بهترین زمان برای کاشت گل محمدی

کاشت گل محمدی اصولا از اواخر آذر تا اواسط اسفند انجام می شود. کاشت قلمه های ریشه دار و بدون ریشه در زمان زودتری انجام می شود تا محصول در زمان مناسب به ثمر بنشیند. این در حالی است که بهترین زمان برای کاشت نهال همان اواسط اسفند ماه می باشد به طوری که نهال می تواند اولایل اردیبهشت ها به ثمر بنشیند. گفتنی است که در سه سال اول میزان گل محمدی کمی از بوته به دست می آید اما از سه سال به بعد می توان حجم زیادی از گل محمدی را برداشت نمود.

شایان ذکر است که پس از کشت محصول باید آبیاری و کود دهی آن در مدت زمانی معین و به میزان مشخصی انجام شود، همچنین باید آن ها را در برابر آفت ها و میکروب ها حفظ نمود علاوه بر این باید علف های هرز آن در هر دوره ای به طور کامل جمع آوری شوند.

علاوه بر این مناطقی باید برای کشت انتخاب شود که دارای زمینی با خاک حاصل خیز بوده و رطوبت و نور به میزان کافی وجود داشته باشد.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش نهال گل محمدی به صورت عمده

گل محمدی از جمله گل هایی می باشد که جهت مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. نهال این گل به صورت های مختلفی از جمله به صورت عمده و ... در بازار گل و گیاه یا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *