عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب ارگانیک نیاسر / نمایندگی فروش گلاب ارگانیک نیاسر

نمایندگی فروش گلاب ارگانیک نیاسر

آیا می دانید کدام استان ها در تولید گلاب ارگانیک رتبه های برتر را دار می باشند؟ شهرستان نیاسر در این زمینه چه اقداماتی را انجام داده است؟ آیا قیمت فروش گلاب ارگانیک در نمایندگی و مراکز معتبر با بازار فرقی دارد؟
امروزه مردم به سالم بودن غذا و نوشیدنی هایی که از بیرون تهیه و خریداری می کنند بسیار اهمیت می دهند، به همین علت تولید کنندگان صنایع غذایی همواره تلاش می کنید که شیوه های تولیدی خود را به سمت ارگانیک بودن یعنی استفاده از مواد اولیه کاملاً طبیعی و سالم سوق دهند. صنعت گلاب و تولید آن نیز از این موضوع مستثنی نیست و نخواهد بود.

استان های تولید کننده گلاب ارگانیک

شهر نیاسر از جمله پرچم داران تولید بهترین گلاب های ایران می باشد و شهرت این شهر در درجه اول به همین علت و سپس آثار باستانی آن می باشد، آثاری مانند چهار طاقی، غار و آسیاب آبی که اغلب گردشگران و کسانی که برای بازدید از مراسم گلاب گیری در فصل بهار به این شهر مسافرت می کنند از آثار تاریخی این شهر نیز دیدن می نمایند.
اما موضوع مهم در مورد گلاب نیاسر و دیگر شهرهای ایران، بحث ارگانیک بودن تولید و پرورش گل های محمدی است. طبق آخرین آمارهای منتشر شده استان های کرمان و البرز رتبه های نخست در تولید گلاب ارگانیک را دارا می باشند و پس از آنها گلاب شهرهای نیاسر و قمصر کاشان و میمند فارس.

کشت گل محمدی در نیاسر

در این شهر بیش از ۲۵۰ هکتار از اراضی کشاوری به کشت گل محمدی اختصاص دارد و طبق آماره هر ساله از هر هکتار حدود ۵ تن گل محمدی برداشت می شود این آمارها نشان دهند سهم قابل توجه بازار این شهر در تولید گلاب است و خوشبختانه هر ساله بر این آمار افزوده می شود.
متاسفانه بسیاری از افراد و کارخانه های سودجو در شهرهای دیگر انواع گلاب های نامرغوب و تقلبی را تولید می کنند و جهت فروش بیشتر با نام گلاب نیاسر به فروش می رسانند که این امر وجه گلاب نیاسر در بازار ایران را خدشه دار کرده است و در برخی از سال ها باعث کاهش فروش گلاب این شهر شده است.
اما خوشبختانه با همت کشاورزان و تولید کنندگان محلی بهترین گلاب ها از گل های محمدی پرورش یافته به روش ارگانیک تولید و به چرخه فروش در بازار اضافه شده اند که باعث شده محبوبیت از دست رفته دوباره برگردد.

قیمت گلاب ارگانیک

گلاب های تولید شده به روش ارگانیک از کیفیت و عطر و بوی بالاتری نسبت به دیگر نمونه های گلاب برخوردار هستند و همین امر دلیلی بر افزایش قیمت فروش آنها در بازار شده است. خوشبختانه این نوع گلاب ها توسط نمایندگی ها عرضه می شود و تقریباً درصد تقلب افراد سودجو به حداقل رسیده است.
بنابراین برای خرید عمده گلاب ارگانیک نیاسر تنها باید از طریق نمایندگی های معتبر و شناخته شده فروش گلاب ارگانیک اقدام کرد تا در برابر هزینه ای که پرداخت می شود بهترین و اعلاترین گلاب دریافت کنید.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *