عرضه محصولات گل محمدی
خانه / روغن گل محمدی / خرید و فروش روغن گل محمدی طبیعی و استاندارد شده

خرید و فروش روغن گل محمدی طبیعی و استاندارد شده

گل محمدی جز گل های بهاری است که در اردیبهشت ماه در بسیاری از باغ های استان کاشان می روید. از گل محمدی برای تولید انواع گلاب و اسانس و همچنین روغن استفاده می شود. محصولات به دست آماده از این گل زیبا و خوش بو بسیار با ارزش هستند که مصارف خوراکی، درمانی و دارویی دارند. از این میان خواص و فواید روغن این گل باعث شده است که خرید وفروش روغن گل محمدی بسیار بالا باشد و همچنین رونق خوبی داشته باشد. برای خرید روغن گل محمدی طبیعی و استاندارد شده بهتر است از هر جای خرید نکنید چرا که بعضی از این روغن ها کیفیت مطلوبی ندارند و گاها از مواد افزودنی استفاده کرده اند. بهتر این است که از برندهای مطرح که دارای استاندارد ملی ایران هستند خرید نمایید.

خرید و فروش روغن گل محمدی طبیعی و استاندارد شده

ارزانترین قیمت روغن گل سرخ محمدی باریج

ارزانترین قیمت روغن گل سرخ محمدی باریجدر گذشته، روغن گل سرخ یا گل محمدی به صورت سنتی در خانه های کاشان و دیگر شهرهای که این گل فراوان بود تولید می شد.

با توجه به خواص درمانی و دارویی این محصول با ارزش که در طب سنتی برای برخی از بیماری ها توصیه شده است. شرکت باریج، روغن گل محمدی درجه یک را به عنوان دارویی گیاهی تولید کرده است.

این شرکت با تجربه بسیار، در زمینه گیاهان دارویی، استفاده از تکنولوژی روز دنیا، همچنین با کنترل کیفیت و ضمانت کیفیت، دارا بودن استاندارهای ملی و بین المللی، این محصول را تولید کرده است و با ارزان ترین قیمت از طریق فروشگاه مجازی ما به فروش می رساند.

خرید اینترنتی روغن گل محمدی از اصفهان

خرید اینترنتی روغن گل محمدی از اصفهاندر سال های اخیر خرید انواع محصولات به صورت اینترنتی بسیار گسترش یافته است. کم کم به مرور زمان خرید به صورت حضوری و سنتی از بازار جای خود را به خرید به صورت غیر حضوری و اینترنتی خواهد داد. از میان انبوهی از محصولات، خرید اینترنتی روغن گل محمدی نیز به چشم می خورد.

وقتی اسم از خرید اینترنتی به میان می آید دیگر فرقی نمی کند که خریداران از کدام منطقه ای ایران باشد می توانند در تهران، اصفهان و یا شیراز باشند یا دورترین مناطق مرزی. 

همچنین فروشگاه ها نیز دیگر همه متمرکز شهرهای بزرگ و بازار تهران نیستند. بورس روغن گل محمدی و دیگر محصولات گل محمدی و همچنین قطب آن اصفهان است که فروشگاه ما در این شهر واقع است.

بدین منظور برای خرید اینترنتی روغن گل محمدی درجه یک از اصفهان می توانید در همه زمان و مکان، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

البته از مزیت خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین ما، قیمت روغن گل محمدی است که بسیار ارزان تر از بازار و به صورت عمده است. 

توزیع روغن گل محمدی نیز از فروشگاه ما در اصفهان به سراسر ایران است.

تولید روغن گل سرخ محمدی خالص وصد در صد طبیعی

تولید روغن گل سرخ محمدی خالص وصد در صد طبیعیگل محمدی که قدمتی بسیار زیاد در سرزمین های ایران دارد و نزد ایرانیان از قدیم، بسیار محبوب بوده است که علاوه بر خوشبو بودن برای خواص درمانی نیز استفاده می شده است.

پس برای تولید انواع محصولات از این گل خوشبو و زیبا به صورت سنتی گلاب گرفته می شد و همچنین اسانس و روغن گل سرخ یا همان محمدی نیز به صورت خانگی تهیه می شد. 

امروزه نیز تولید این روغن در بعضی از شهرها و روستاهای استان کاشان و اصفهان انجام می شود. 

اما با تولید صنعتی آن می توان این محصول را در حجم بسیار زیاد به دست آورد و همچنین با استفاده از امکانات صنعتی و تکنولوژی روز این روغن با دستگاه های اتوماتیک تهیه می شود که از نظر بهداشت در سطح بالای قرار دارند.

علاوه بر این، از مرحله اول آن که تهیه گل محمدی باکیفیت و تازه است، نظارت و کنترل کیفیت انجام می شود و تا مرحله نهایی که این روغن در آزمایشگاه مجهز کارخانه تست می شود که صدرصد خالص باشد و بدون هیچ افزودنی و مواد نگهدارنده به دست مصرف کننده برسد.

اما خواص دارویی روغن گل سرخ در ایران آنچنان هم شناخته شده نیست و متاسفانه بیشتر مردم از آن بی اطلاع هستند و بر عکس در دنیا این روغن بسیار پرطرفدار است و علاوه بر مصرف موضعی برای ماساژ، در صنعت دارویی و همچنین بهداشتی و آرایشی بسیار کاربرد دارد. تجارت روغن گل محمدی در دنیا بیشتر برای مصارف بهداشتی و آرایشی و به طور خاص تهیه عطر و ادکلن است.

تولید اسانس گل محمدی در کارخانه های معتبر و مطرح ایرانی به صورت خالص است و کیفیت این محصول ایرانی به نسبت به رقبای خارجی خود بسیار بالاتر است، زیرا بهترین اسانس گل محمدی متعلق به ایران است.

در نتیجه این محصول بسیار ارزشمند و گران بها است و می تواند گزینه خوبی برای صادرات باشد و برای کشورمان سودآور و ارز آور باشد.

مرکز فروش گل محمدی و روغن گل محمدی

مرکز فروش گل محمدی و روغن گل محمدیمرکز فروش گل محمدی در کاشان و قمصر و حتی اصفهان است که در فصل بهار و اوجش در اردیبهشت ماه است که گل محمدی تازه را در ساعات اولیه صبح از شاخه می چینند و مقداری از آن به صورت تازه در این شهرها به فروش می رسد، مقداری نیز توسط کارگاه های سنتی گلاب گیری خریداری می شود و در نهایت و بیشتر آن به مراکز تولیدی و کارخانه ها برده می شود تا از این گل های خوشبو و پرخاصیت گلاب و اسانس و روغن گرفته شود.

اما اگر دسترسی و امکان آمدن به مراکز فروش گل محمدی را ندارید می توانید به راحتی و در منزل و یا محل کار خود از طریق این وب سایت و مراجعه به فروشگاه اینترنتی این محصولات را با خیال آسوده خریداری نمایید.

فروشگاه روغن گل محمدی ما محصولاتش را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان مطرح و معتبر تهیه می کند و با همکاری آنان بهترین و با کیفیت ترین روغن گل محمدی و به طور کل انواع محصولاتی که از گل محمدی به دست می آید به فروش می رساند.

همچنین به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصولات قیمتشان مناسب و ارزان تر از بازار آن است.

قیمت روغن گل محمدی در سراسر کشور

قیمت روغن گل محمدی در سراسر کشورقیمت روغن گل محمدی در بازار بسیار متغیر است با توجه به حجم آن، کیفیت، نوع بسته بندی و نام برند متفاوت است.

اما اگر شما خریدار روغن گل محمدی هستید می توانید با مراجعه به وب سایت ما در سراسر کشور و همچنین فروشگاه مجازی ما، از قیمت این روغن با ارزش مطلع شوید.

فروشنده روغن گل محمدی که برای تهیه و تامین فروشگاه خود مجبور بود به بازارهای سنتی و اصلی می آمد، تا خریدی مقرون به صرفه داشته باشد، می توانند به راحتی و از سراسر ایران فقط با مراجعه به سایت خریدی ارزان و باکیفیت داشته باشد.

توزیع روغن ماساژ گل خوشبو و معطر محمدی

توزیع روغن ماساژ گل خوشبو و معطر محمدیروغن گل محمدی علاوه بر خاصیت های فراوانی که برای تسکین درد های عصبی مانند سردرد دارد و برای تقویت معده و کبد از آن استفاده می شود، همچنین برای ماساژ نیز بسیار مناسب است این روغن با توجه به بوی معطر که دارد، باعث می شود حس خوشایندی به اشخاص دهد و مصرف موضعی آن، درد های عضلانی و مفضلی را کاهش دهد و در نهایت با ماساژ این روغن درد تسکین می یابد.

توزیع روغن ماساژ گل خوشبو و معطر محمدی به سراسر ایران از طریق این شرکت صورت می پذیرد.  

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

روغن گل سرخ باریج

کارخانه تولید کننده روغن گل سرخ باریج در کشور

کارخانه تولید روغن گل سرخ باریج یکی از برترین واحد های تولید کننده روغن گل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *