عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب رازقی / خرید فروش گلاب رازقی /شربت گلاب رازقی

خرید فروش گلاب رازقی /شربت گلاب رازقی

شرکت عصاره ناب سهند با نام تجاری رازقی سالهاست در عرصه تولید محصولات غذایی با کیفیت فعالیت می کند. تا آنجا که می توان گفت اکثر خریداران تجربه خوب و شیرینی از خرید خود دارند. این شرکت علاوه بر تولید محصولات طبیعی با کیفیت همچون انواع مربا در عرصه تولید محصولات طبیعی نوشیدنی از جمله گلاب، عرقیات و انواع شربت گیاهی جز فعالان و نام آوران این عرصه است.
با ما همراه باشید تا بیشتر با محصولات این شرکت اشنا شویم.

لیست محصولات شرکت عصاره ناب سهند/ رازقی

لیست محصولات نوشیدنی رازقی که تولید شده در شرکت عصاره ناب سهند هست عبارتند از؛

  • گلاب رازقی
  • عرقیات رازقی
  • شربت گلاب رازقی
  • شربت های گیاهی رازقی
  • شربت گلاب زعفران رازقی
  • آبلیمو رزاقی
  • سرکه سیب رازقی
  • سرکه انگور رازقی
  • و همچنین محصولات ارده و شیره رزاقی و …
شربت و گلاب رازقی

مرکز پخش شربت گلاب رازقی با قند طبیعی

محصولات رازقی در سراسر کشور مراکز پخش متعددی دارد. شربت های گیاهی رازقی با استفاده از قند طبیعی فرآوری و تولید می‌شوند و هرگز در فرآیند تولید شربت گلاب رازقی و شربت های گیاهی رازقی با طعم های مختلف از قند غیرطبیعی و قند افزوده شده، استفاده نمی شود.

قند طبیعی چيست / چرا قند طبیعی؟

تفاوت قند طبیعی و قند غیرطبیعی و قند افزوده شده را خیلی خلاصه و با زبان ساده عرض می کنیم؛
تمام قند ها به شکل طبیعی در اجزای طبیعت وجود دارند. گلوکوز، ساکاروز، فروکتوز، لاکتوز و دکستاروز نام انواع قندها هستند. روزانه ما با مصرف خوراکی ها و غذاهای گوناگون، انواع قند ها  را دریافت می کنیم. اما ممکن است در برخی از این خوراکی ها، قندهای غیر طبیعی و قند های افزوده استفاده کنیم.

قندهای غیر طبیعی باعث شیرین یا شیرین تر شدن یک خوراکی می شوند و با مصرف این گونه خوراکی ها بدن ما میزان بسیار بالاتری از حد مجاز قند را دریافت خواهد کرد. این حجم بالای قند، سلامت ما را به شدت تهدید می کند و موجب افزایش وزن و همچنین افزایش قند خون و نهايتاً باعث بروز دیابت می شود.

قند های مصنوعی و افزوده در انواع آبمیوه های صنعتی، عسل های مصنوعی، مربا های صنعتی و دیگر محصولات صنعتی که نیاز به شیرین کننده ها دارند، به کار گیری می شود.

شربت و گلاب رازقی

معمولأ تمام محصولات خوراکی و آشامیدنی صنعتی که در کارخانه ها بسته بندی می شوند، دارای نشانگر تغذیه ای یا اصطلاحاً چراغ راهنمای تغذیه ای هستند. نشانگر تغذیه ای مقدار کالری موجود در هر سهم یا هر وعده ی محصول را نشان می دهد و همچنین بیانگر اطلاعات مرتبط با میزان نمک، قند، چربی کل و اسید های چرب ترانس با توجه به میزان موجود در محصول با رنگ های سبز (اندک)، نارنجی (متوسط)، قرمز (زیاد) می باشد.

چنانچه در جدول نشانگر تغذیه ای محصول خوراکی یا آشامیدنی، قند محصول با رنگ قرمز که به معنی زیاد است، مشخص شده باشد، بهتر این است که آن محصول مورد استفاده قرار نگیرد، چرا که قند موجود در آن محصول قند غیرطبیعی و قند افزودنی خواهد بود.

شربت گلاب با قند طبیعی

شربت گلاب یک نوشیدنی سنتی و باستانی با رایحه و طعمی بی نظیر است. شربت گلاب یا شربت جلاب یا شربت گلاب زعفران ، انگبینی است که همراه گلاب و زعفران پخته می شود. آنقدر می جوشد که به قوام لازم برسد. ایرانیان باستان شربت جلاب را به معنای مطلق شربت می شناختند.

البته ذکر این نکته هم لازم است که شربت گلاب که امروزه از ترکیب قند و گلاب به دست می آید با شربت جلاب که دستور آن در بالا آمد، متفاوت است.

شربت و گلاب رازقی

پخش شربت های گیاهی و شربت گلاب رازقی

مرکز پخش شربت گلاب رازقی تولید شده با قند طبیعی به صورت عمده و جزئی در کاشان، ارائه دهنده ی تمام محصولات رازقی نیز می باشد. شربت های گیاهی رازقی با قند طبیعی، عرقیات گیاهی رازقی، گلاب رازقی، آبلیمو رزاقی در بسته بندی های مختلف از جمله ی این محصولات است. این مرکز با ارائه ی لیست قیمت مناسب و منصفانه ی شربت گلاب رازقی و شربت های گیاهی رازقی، آماده ی همکاری با عمده فروشان و خرده فروشان سراسر کشور می باشد.

لیست قیمت گلاب رازقی و عرقیات گیاهی رازقی و نوشیدنی های رازقی را از ما بخواهید و قیمت ها را مقایسه کنید.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *