عرضه محصولات گل محمدی
خانه / نهال گل محمدی / فروش عمده نهال گل محمدی عطری بسیار مقاوم

فروش عمده نهال گل محمدی عطری بسیار مقاوم

گل محمدی نوعی گل بسیار خوش بو و عطری می باشد، که علاوه بر ظاهر زیبا دارای موارد مصرف گوناگونی نیز می باشد. نهال گل محمدی معمولا بسیار مقاوم بوده و بدون بیماری و هر گونه آفت می باشد. فروش عمده نهال گل محمدی در اندازه های گوناگون انجام می شود. این گل عموما برای مصارفی همچون خشک کردن و گلاب گیری مورد استفاده قرار می گیرد. خرید انواع نهال گل محمدی را باید با توجه به مراحل کاشت و همچنین برداشت آن انجام داد. بوته این گل مقاومت بسیار زیادی نسبت به کم آبی دارد، که یکی از مزایای آن نسبت به نهال سایر گل ها محسوب می شود.

فروش عمده نهال گل محمدی عطری بسیار مقاوم

فروشنده نهال گل محمدی از کاشان

فروشنده نهال گل محمدی از کاشانهمان گونه که ذکر شد، کاربرد ها و ویژگی های نهال گل محمدی بسیار زیاد بوده که برخی از آن ها به شرح زیر می باشد:

  • نهال مقاوم به خشکی و کم آبی
  • گل خوش بو، چشمگیر و انبوه
  • قابل استفاده جهت حصار اطرف باغ ها و سایر فضا های سبز
  • راه اندازی کسب و کار به منظور فروش گلاب و غنچه های خشک شده
  • کسب درآمد بالای ناشی از فروش و خرید نهال گل محمدی
  • تجارت نهال گل محمدی
  • توزیع نهال گل محمدی

مقدار ریشه ی این نهال معمولا بین ۹ تا ۱۵ سانتی متر بوده و تولید نهال ریشه دار گل محمدی نیز به تعداد بالا انجام می شود. یک نکته ی بسیار مهم در هنگام خرید از فروشنده نهال گل محمدی از کاشان، توجه به ارگانیک بودن گل ها و نهال می باشد، زیرا استفاده مدوام از آفت کش ها منجر تولید محصول ارگانیک و طبیعی نخواهد شد. درصد سبز شدن بوته نیز تا حدود زیادی به روش کشت نهال ها بستگی دارد. این درصد در صورتی که از کشت آبی استفاده شود ۹۹ درصد و در صورتی که کشت دیم مورد استفاده قرار گیرد و بارندگی نیز مطلوب باشد ۸۵ درصد خواهد بود. فروش و ارسال محصول نیز هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی انجام می گیرد.

خرید نهال ریشه دار گل محمدی بوستان

خرید نهال ریشه دار گل محمدی بوستانخرید نهال ریشه دار گل محمدی بوستان امروزه به دلیل اهمیت به زیبا سازی محیط بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. خریدار نهال گل محمدی سفارشات زیادی را جهت تهیه انواع نهال هرس شده، با کیفیت و مرغوب ثبت می نماید. فروشندگان پس از دریافت تمامی سفارشات اقدام به بسته بندی این نهال ها نموده و آن ها را به بهترین شکل ممکن برای خریدار ارسال می نمایند. اگر تعداد و حجم محصولات درخواستی بالا باشد، ارسال آن ها عموما توسط کامیون صورت می گیرد. در صورتی که تعداد و ابعاد آن ها اندک باشد نیز توسط اتوبوس ارسال خواهند شد.

بنابراین ارسال آن ها با هر تعداد به سراسر کشور برای فروشنده امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است که نمایندگی مذکور تنها در فصل زمستان جهت خرید و فروش انواع گل و نهال فعال می باشد. با این حال، خرید مستقیم و آنلاین از بوستان در هر زمان برای مشتری امکان پذیر می باشد. اگر قصد ایجاد گلستان و یا راه اندازی تجارت را دارید، می بایست قبل از انجام این کار به نکات لازم جهت موفقیت در کار خود دقت فرمایید.

تولید نهال گل محمدی به صورت گلدانی و پا جوش ریشه لخت

تولید نهال گل محمدی به صورت گلدانی و پا جوش ریشه لختتولید نهال گل محمدی به صورت گلدانی و پا جوش ریشه لخت عموما در فصل بهار و تابستان و از اوایل اردیبهشت ماه تا تیر انجام می شود. بیشتر گونه های تولید شده به صورت درختچه می باشند و زمان گل دهی متفاوتی دارند. جالب است بدانید که انواع مختلف این گل ها با توجه به زمان گل دهی آن ها شامل موارد زیر می باشند:

  • گل محمدی بهاره: این گل به رنگ صورتی بوده و نیمه پر پر نیز می باشد. این گروه از گل ها بخش عمده ای از تولیدات گل محمدی در جهان را به خود اختصاص داده اند، و پرکاربرد ترین نوع کشت شده توسط کشاورزان در کشور می باشند.
  • گل محمدی پاییزه: فرم درختچه ای آن در کشور موجود می باشد و ارتفاع آن در حدود ۵ متر نیز می باشد. رنگ گل ها عموما قرمز و صورتی بوده و رشد آن ها در مناطق گرم و خشک صورت می گیرد. زمان گل دهی این دسته نیز در اواخر تابستان می باشد و به همین دلیل به آن گل پاییزه گفته می شود.

خریدار نهال گل محمدی یک ساله در فارس

خریدار نهال گل محمدی یک ساله در فارسخریدار انواع نهال و به خصوص گل محمدی معمولا اقدام به خرید این دسته از نهال ها با تعداد بالا می نماید. هزینه ی نهایی فروش نیز معمولا به عوامل زیر بستگی دارد:

  • کاشتن
  • کود
  • آبیاری
  • سم
  • هزینه کارگر

موارد گفته شده تاثیر بسیاری زیادی در قیمت نهایی خواهند داشت، اما این موارد معمولا هزینه ی کمی را در بر می گیرند و قابل تهیه برای تمامی افراد می باشند. اگر می خواهید سود و فروش بیشتری در زمینه کاری مرتبط داشته باشید، بهتر است که هر چه زودتر نسبت به خرید نهال ها و بوته های گل محمدی اقدام کنید.

قیمت نهال گل محمدی در سال ۹۸

قیمت نهال گل محمدی در سال 98قیمت نهال گل محمدی در سال ۹۸ به دلیل نوسانات ارز معمولا ثابت نبوده و عوامل مختلفی در تعیین قیمت آن دخیل می باشند. گل محمدی با کیفیت می بایست به صورت ارگانیک و بدون استفاده از سم و کود رشد کند، و نسبت به شرایط محیطی گوناگون مقاومت کافی را داشته باشد.

نهال های موجود در بازار معمولا به صورت های زیر می باشند:

  • نهال قلمه ریشه دار: اگر آب کافی جهت پرورش نهال ها وجود نداشته باشد، می توان از قلمه ریشه دار استفاده نمود.
  • نهال قلمه بدون ریشه: این نوع از نهال ها عموما در محیط های آبی رشد می کنند، و دارای قیمت مناسبی برای خریدار می باشند.
  • نهال های گلدانی: یکی از روش های مطمئن برای ایجاد گلستان و فضای سبز استفاده از نهال گلدانی می باشد.

توزیع نهال گل محمدی گلدانی با قیمت مناسب

توزیع نهال گل محمدی گلدانی با قیمت مناسبامروزه توزیع و فروش نهال گلدانی با قیمت مناسب توسط فروشگاه نهال گل انجام می شود. علاوه بر عرضه و توزیع انواع نهال ها با قیمت های مناسب در سطح کشور، صادرات آن ها به کشور های همسایه نیز با توجه به حجم درخواستی کشور های مقصد صورت می گیرد.

صادرات گل محمدی برای تاجران و بازرگانان سود بسیار زیادی داشته و سالانه ارز زیادی را وارد کشور می نماید. همچنین خریداران خارجی نیز با تهیه نهال های مورد نیاز خود می توانند خریدی مقرون به صرفه را انجام دهند، و حجم زیادی از نهال ها را با قیمت مستقیم و بدون واسطه تهیه کنند. بدیهی است که در صورت وجود واسطه ها، قیمت محصول با افزایش قابل توجهی همراه می باشد.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

خرید بهترین نهال گل محمدی بدون خار در کاشان

نهال گل محمدی بدون خار بهترین نمونه نهال می باشد که خرید آن در کاشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *