عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب دو آتشه / فروش مستقیم گلاب دو آتشه در بازار

فروش مستقیم گلاب دو آتشه در بازار

به دنبال خرید گلاب دو آتشه مرغوب اما ارزان قیمت در بازار هستید؟ بهترین راه تهیه آن مراجعه به فروشگاه های عرضه مستقیم انواع گلاب است که در زمینه فروش عمده نیز فعالیت دارند.
گلاب ایرانی انواع مختلفی دارد که یکی از بهترین و مرغوب ترین نمونه های آن گلاب دو آتشه نام دارد، این گلاب در شهرهای تولید کننده گلاب به صورت محدود تولید می شود زیرا خریداران آن محدود هستند و از سوی دیگر قیمت هر لیتر آن بیش از صد هزار تومان برای خریدار هزینه دربر خواهد داشت.
شاید با خود بگویید مگر گلاب دو آتشه چگونه تولید می شود که هزینه آن چندین برابر قیمت گلاب معمولی و درجه یک است؟

نحوه تولید گلاب دو آتشه

برای کسانی که با نحوه تولید گلاب دو آتشه آشنا نیستند باید گفت که این گلاب در دو مرحله تولید می شود. در مرحله اول مانند هر نوع گلاب دیگری، درصد مشخصی از گل محمدی را با آب در دیگ های مسی میریزند که به طور تقریبی به ازای یک کیلو گل محمدی یک لیتر آب استفاده می کنند.
در این مرحله بعد از گذشت ۵ تا ۸ ساعت گلاب از روش تقطیر آماده می شود. برای تولید گلاب های دیگر، مراحل کار همینجا به اتمام می رسند اما در تولید گلاب دو آتشه، مجدداً مقداری گل را ایندفعه با گلاب به دست آمده از مرحله قبل ترکیب می کنند.پ
این ترکیب نیز به مدت چهار تا پنج ساعت می جوشد تا در نهایت چند لیتر گلا بسته به حجم گل محمدی به دست می آید. این فرآیندی بسیار زمان بر و سخت است و تنها باید به اینکارعلاقه داشته باشید تا موفق شوید.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی گلاب دوآتیشه یک لیتری

یکی از راه‌های خرید و فروش موفق و رسیدن به گلاب دوآتیشه یک لیتری با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *