عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب طوبی / قیمت انواع گلاب شرکت طوبی

قیمت انواع گلاب شرکت طوبی

شرکت طوبی از جمله بزرگترین تولید کنندگان انواع گلاب و عرقیات در شهر قمصر به شمار می آید که توانسته متنوع ترین گلاب ها را تولید و با قیمت مناسبی به بازار عرضه کند. در این مقاله انواع گلاب های تولید شده این شرکت با قیمت فروش را برای شما شرح خواهیم داد.
قمصر، شهری در دل کوه های سر به فلک کشیده کرکس که اطراف آن را بیابان و کویر کاشان احاطه کرده است و شاید با دیدن این منظره تصور اینکه بزرگترین باغ های گل محمدی در این منطقه قرار داشته باشد قدری سخت باشد.
اما زمانی که به شهر قمصر وارد شوید دنیایی پر از گل، عطر و بوی گلاب در پیش روی شما وجود دارد که در آن زن و مرد مشغول به کار و تولید گلاب و عرقیات گیاهی هستند.

گلاب و عرقیات طوبی

یکی از بزرگ ترین شرکت های منطقه کاشان که در شهر قمصر مشغول به تولید انواع گلاب و عرقیات گیاهی است، شرکت گلاب طوبی نام دارد. شرکتی که دارای قدمتی بسیار طولانی با سابقه صد ساله در تولید بهترین و ناب ترین گلاب های منطقه است و با دارا بودن حدود ۲۰ دستگاه گلاب گیری هر ساله حجم زیادی گلاب و عرقیات را به بازار داخلی و کشورهای خارجی ارسال نماید.
یکی از ویژگی های محصولات این شرکت تنوع در بسته بندی و عرضه محصولات با قیمت های متنوع است که از این طریق توانسته مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب نماید و هر قشری با درآمدهای مختلف قادر به خرید عرقیات خالص این برند خواهد بود.
در عرصه تولید گلاب محصولات شرکت طوبی یک سر و گردن از دیگر رقبای خود در شهر قمصر بالاتر است که شاید بزرگترین دلیل این امر قدمت شرکت و بهره گیری از تجربیات افرادی است که از دیرباز در صنعت گلاب گیری آن هم به شیوه سنتی مشغول به تولید و فعالیت بوده اند.

انواع گلاب

انواع گلاب طوبی

گلاب های تولیدی این شرکت بر اساس نوع، حجم و وزن بسته بندی را باید در گروه های زیر طبقه بندی کرد:

  • گلاب دو آتشه اصل یک لیتری با قیمت حدود ۳۰ هزار تومان
  • گلاب معمولی پنج لیتری با قیمت مصوب ۳۲ هزار تومان
  • گلاب درجه یک ده لیتری با حدود قیمت ۱۶۰ هزار تومان
  • گلاب ممتاز اعلاء در گالن های ۲۰ لیتری با قیمت تقریبی ۲۶۰ هزار تومان
  • گلاب درجه یک با وزن یک لیتر، حدود ۲۰ هزار تومان
  • گلاب ممتاز پنج لیتری با قیمت تقریبی ۶۰ هزار تومان
توجه کنید که این قیمت ها ثابت نیستند و در فصول مختلف سال و با توجه به نرخ بازار تغییرپذیر هستند. شرکت گلاب طوبی نه تنها در زمینه تولید گلاب که انواع عرقیات گیاهی با بیش از ۴۰ گونه مختلف نیز تهیه و به بازار مصرف داخلی و خارجی عرضه می کند.
قیمت انواع گلاب طوبی در بازار داخلی به صورت تقریبی را شرح دادیم که البته برای خریدهای عمده این قیمت ها بسیار پایین تر است و با توجه به میزان سفارشات متغییر خواهد بود. از سوی دیگر قیمت هر لیتر از انواع گلاب تولید طوبی در بازار جهانی به صورت روزانه و بر اساس نوسانات بازار جهانی تعیین می شوند.

انواع گلاب
 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

پخش عمده گلاب

پخش عمده انواع گلاب طوبی

آیا به دنبال یکی از برترین و با کیفیت ترین گلابهای تولید شده در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *