عرضه محصولات گل محمدی
خانه / عرق نعنا / قیمت عرق نعنا اصل

قیمت عرق نعنا اصل

تامین عرق نعناع اصل در حجم بالا جهت فروش داخل و صادرات

عرق نعنا طبیعی اصل حاوی اجزای معطر و مؤثر اسانس گیاه نعناع نظیر منتول، منتون، نئو منتول، منتیل استات، سینئول، منتوفوران و… می باشد. این ترکیبات فواید فوق العاده ای برای درمان بیماری های گوارشی و درد های عضلانی دارد.

عرق نعنا
عرق نعناع

عرق نعنا طبیعی

برای به دست آوردن عرق نعناع اصل و طبیعی ، گیاه تازه نعناع که بیش از پنجاه درصد گل دارد را بوسیله سیستم تقطیر به نسبت یک به دو یا نسبت یک به یک عرق گیری می کنند؛ حاصل این تقطیر عرق نعناع اصل و طبیعی غلیظ با کیفیت که سرشار از اجزای دارویی مؤثر اسانس نعناع است، می باشد.

چنانچه در عملیات تقطیر نسبت برداشت عرق با گیاه کمتر از یک به دو باشد عرق نعناع حاصله رقیق یا عرق سبک خواهد بود؛ اما همچنان به عنوان عرق طبیعی قابلیت استفاده خوراکی و درمانی دارد. عرق نعناع طبیعی حاوی اجزای معطر و مؤثر اسانس گیاه نعناع نظیر منتول، منتون، نئو منتول، منتیل استات، سینئول، منتوفوران و… می باشد.

 برخی از فواید و خواص دارویی و درمانی اسانس نعناع

منتول موجود در اسانس نعناع خاصیت ضد درد، ضد نفخ، ضد اسپاسم، ضد احتقان و صفرا آور دارد؛ همچنین خاصیت ضد میکروبی، ضد ویروسی و خنک کنندگی بر روی پوست دارد.

عرق نعنا
عرق نعناع

عرق نعنا تقلبی

امروزه متأسفانه گاهاً دیده می شود کلاهبردارانی اسانس شیمیایی نعناع را با آب معمولی ترکیب می کنند و با عنوان عرق نعناع به مصرف کننده می فروشند. این ترکیب نه تنها خاصیت و تأثیر دارویی ندارد بلکه سلامت دستگاه گوارش و معده را به خطر می اندازد و مشکلات جدی برای بدن بوجود می آورد. عرق نعناع تقلبی بوی بسیار زیاد و طعم تلخ بد مزه  دارد.

عرق نعنا
عرق نعناع

عرق نعنا در بارداری

مشکلات گوارشی مانند ترش کردن، ریفلاکس معده و روانی معده  از دردسر های شایع در دوران بارداری به شمار می‌رود و بسیاری از مادران با این معضل ها دست به گریبانند و با این سوال مواجه اند که آیا می توانند در دوران بارداری از عرق نعنا استفاده کنند یا خیر؟؟

در واقع این موضوع بستگی به وضعیت جسمانی مادر باردار دارد. تحقیقات نشان داده اگر نعنا، عرق نعناع و مشتقات آن به میزان کمی مصرف شود، اثر خوبی در کاهش مشکلات گوارشی دوران بارداری دارد. چای نعنا جایگزین مناسبی به جای نوشیدنی های کافئین‌دار مثل چای و قهوه است. در زمان بارداری مصرف مواد کافئین‌دار توصیه نمی شود. چرا که خوردن زیاد قهوه و چایی که دارای کافئین هستند، احتمال تولد نوزاد با وزن کم را افزایش می دهند.

 اثر شل کنندگی عصاره نعناع می تواند روی عضلات رحم در اثر مصرف بیش از اندازه آن، تاثیر بگذارد و باعث شل شدن رحم و افزایش خطر سقط شود. توجه داشته باشید در خانم‌هایی که سابقه سقط دارند، مصرف عرق نعنا توصیه نمی شود.

عرق نعنا
عرق نعناع
 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *