عرضه محصولات گل محمدی
خانه / غنچه خشک گل محمدی / قیمت غنچه خشک گل محمدی درجه یک در تهران

قیمت غنچه خشک گل محمدی درجه یک در تهران

قیمت غنچه خشک گل محمدی درجه یک در تهران با توجه به حجم بسته بندی متغیر است. گل های محمدی بسیار خوشبو و خوش عطر هستند و مصارف طبی و غذایی بسیار دارند. این گل ها که با نام گل رز نیز شناخته می شوند، نماد عشق و زیبایی نامیده شده اند. 

قیمت غنچه خشک گل محمدی درجه یک در تهران

صادرات غنچه گل محمدی مرغوب و درجه یک

صادرات غنچه گل محمدی مرغوب و درجه یکصادرات غنچه گل محمدی مرغوب و درجه یک به کشورهای مختلف صورت می پذیرد. با خرید پر گل محمدی از خواص فراوان آن بهره مند شوید. برخی از فواید پر گل محمدی عبارتند از:

  • دارای انواع آنتی اکسیدان:

آنتی اکسیدان ها خواص ضد سرطانی دارند. گل محمدی با دارا بودن ماده ای به نام کاتجین از رشد سلول های سرطانی جلوگیری به عمل می آورد.

  • موثر در درمان انواع بیماری های عفونی:

از این گل دمنوش های بسیار خوظ عطری تهیه می گردد که خاصیت ضد عفونی دارد و در درمان انواع بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا نقش قابل توجهی دارد. همچنین موجب تقویت دستگاه تنفسی و ریه ها می گردد.  

  • خاصیت تب بری:

دمنوش گیاه در پایین آوردن حرارت بدن نقش مهمی ایفا می کند و از ایجاد و گسترش عفونت ها جلوگیری به عمل می آورد.

  • آرام بخش طبیعی:

گلاب موجب کاهش تپش قلب می شود. از فراورده های این گیاه ارزشمند در تولید شربت های آرام بخش استفاده می کنند. در مجموع این گیاه شادی آور است و استرس و نگرانی را کاهش می دهد. 

  • مفید برای معده و روده:

این دمنوش  کار دستگاه گوارشی را تسهیل می بخشد و برای درمان یبوست مناسب است.

مراکز فروش عمده غنچه خشک گل محمدی

مراکز فروش عمده غنچه خشک گل محمدیمراکز فروش عمده غنچه خشک گل محمدی آماده ارائه با کیفیت ترین محصولات فراوری شده از گل محمدی هستند. فروشنده غنچه گل محمدی خشک انواع غنچه خشک شده با کیفیت را ارائه می دهد. خریدار غنچه خشک گل محمدی لازم هست تا هنگام خرید به عطر و بوی گل توجه نماید.

این گل به دلیل خواص فراوانش، کاربردهای زیادی در طب سنتی و مصارف خانگی دارد. از این گل دمنوش های خوش طعم و متنوعی تهیه می کنند. انواع مرباهای لذیذ از پر خشک گل محمدی درست می شود. یکی از محصولات پر مصرف تهیه شده از گیاه گل محمدی، استفاده از گل آن قبل از شکوفایی است.
این گل را زودتر از موعد می چینند و خشک می گردانند. گلبرگ های این گل، در درمان انواع بیماری ها به کار برده می شود. از غنچه خشک شده نیز دمنوش های بسیاری مطبوعی می توان تهیه کرد.
در درمان انواع بیماری های ریوی و تنفسی، اضطراب و نگرانی، رفع مشکلات گوارشی، ترمیم پوست و مو استفاده می گردد. همچنین این گل دارای انواع آنی اکسیدان است که با سرطان مبارزه می کنند. گلبرگ های گل انواع ویتامین های را دارا می باشند، که موجب درخشش پوست و مو می گردند.

قیمت گل محمدی خشک لاله زار کرمان

قیمت گل محمدی خشک لاله زار کرمانقیمت گل محمدی خشک لاله زار کرمان با توجه به کیفیتی که دارد، ارزان است. فروش گل محمدی خشک در انواع مختلف صورت می گیرد. از این محصول خشک شده، دمنوش های بی نظیری تهیه می گردد. در ادامه با نحوه تهیه دمنوش آشنا خواهیم شد.

نحوه تهیه دمنوش از گلبرگ های گل رز

  • مخلوط چای از گلبرگ های گل سرخ

یک قاشق گل محمدی خشک را با یک قاشق چای خوری چای مخلوط کنید. بعد از حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دمنوش آماده مصرف می گردد. 

  • مخلوط عسل با گل رز

۵۰ گرم از گل را در آبجوش بچوشانید، سپس آن را با ۱۰۰ گرم عسل مخلوط نمایید. این دمنوش برای درمان بیماری های عفونی مجاری تنفسی و بیماری های دهان و دندان موثر است.

  • مخلوط لیمو، شکر با گل رز

گلبرگ ها را به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید، سپس با اضافه کردن کمی شکر و لیمو آن را میل نمایید. این دمنوش آرام بخش خواهد بود. 

خریدار گل محمدی تازه و غنچه خشک

خریدار گل محمدی تازه و غنچه خشکفروشگاه گل محمدی، خریدار گل محمدی تازه و غنچه خشک در بالاترین قیمت است. گل خشک محمدی دارای خواص و فواید فراوانی است که در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شویم.

با فواید و موارد مصرف غنچه خشک گل سرخ بیشتر آشنا شوید:

  1. کاهش چین و چروک پوست
  2. ایجاد شادابی و ضد افسردگی
  3. افزایش درخشش و زیبایی پوست
  4. از بین برنه جوش روی صورت
  5.  از بین برنده سیاهی دور چشم
  6. درمان سریع زخم های سطحی
  7. مناسب برای لاغری
  8. کاهش درد زمان قاعدگی
  9. خواب آور طبیعی
  10. درمان سرماخوردگی
  11. کاهش تب
  12. موثر در سلامت کبد
  13. درمان آرتروز
  14. مفید برای قلب
  15. ضد سرطان

گل رز طبع معتدلی دارد حاوی مقادیر زیادی از ویتامین های C و A است و مواد معدنی متنوعی دارد. به همین دلیل در طب سنتی از آن استفاده های بی شماری می گردد. این گل از گذشته های بسیار دور مورد توجه مردم ایران بوده است.

خرید عمده غنچه گل محمدی صارداتی در بازار داخلی

خرید عمده غنچه گل محمدی صارداتی در بازار داخلیخرید عمده غنچه گل محمدی جهت صاردات، در بازار داخلی انجام می پذیرد. تولید پر گل محمدی خشک در بالاترین کیفیت صورت می پذیرد و به صورت کاملا بهداشتی تهیه می گردد.

با خواستگاه گل محمدی یا همان رز بیشتر آشنا شوید:

خوی را خواستگاه اصلی گل محمدی در ایران می دانند. داراب از بزرگترین دشت گل محمدی برخوردار است و اما کاشان با کیفیت ترین گل ها را کشت می دهد. امروزه این گل در بسیاری از شهرها تولید می گردد.
به دلیل چهار فصل بودن کشورمان در تمامی فصول سال می توان آن را کشت نمود. گل محمدی از ایران به کشورهایی مانند هند، ترکیه، بلغارستان و ایتالیا انتقال یافته است و هم اکنون در این کشورها به میزان وسیعی تولید می گردد.
 

تولید غنچه خشک گل محمدی ارزان

تولید غنچه خشک گل محمدی ارزانتولید غنچه خشک گل محمدی ارزان و به صرفه است. این گیاه نیاز به آب کمی دارد. گیاه به هیچ عنوان نباید به صورت غرقابی کشت گردد، زیرا گل کیفیت و خاصیت خود را از دست می دهند. بهترین دما برای رشد گیاه ۱۵ الی ۲۱ درجه است. همچنین به نور فراوانی نیاز دارد. 
رنگ گلبرگ ها صورتی کم رنگ است و به فضا زیبایی خاصی می بخشد. گیاه تا ارتفاع یک متر رشد می کند. ساقه های دارای تیغ های تیزی هستند که برای محافظت از گیاه رشد می کنند. این گیاه بوته های چند ساله دارد.

توزیع غنچه گل محمدی خشک در قیمت های ارزان صورت می گیرد. خواص بی نظیر این گل بر هیچ کس پوشیده نیست و به دلیل عطر طعمی که دارد در انواع غذاها، شیرینیجات و مرباها مورد استفاده قرار می گیرد. گلاب که از تقطیر گلبرگ های گل رز به دست می آید، بسیار خوشبو است و خاصیت آرامبخشی دارد. 

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

مرکز تولید و فروش گل خشک محمدی در کاشان

فروش گل خشک محمدی از مرکز تولید موجود در کاشان قیمت بسیار منصفانه ای را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *