عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب کاشان / قیمت فروش گلاب سنگین کاشان

قیمت فروش گلاب سنگین کاشان

آیا می دانید گلاب سنگین به چه نوع گلابی اطلاق می شود؟ آیا از قیمت فروش عمده و بسته بندی آن در بازار کاشان و دیگر شهرها اطلاعات دقیقی در دست دارید؟
ایرانیان از دیرباز تاکنون علاقه بسیار زیادی به مصرف گلاب به عنوان خوراکی و ماده ای جهت خوشبو کردن لباس ها به ویژه در هنگام نماز خواندن داشتند. این سنت کهن هم چنان نیز در بین مردم و به ویژه جوانان مرسوم است و در بسیاری از مراسم های مذهبی از بهترن نوع گلاب ها جهت معطر کردن لباس های خود استفاده می کنند. اما بهترین و اصل ترین گلاب های ایرانی در کدام شهرها تولید و می شوند؟

کاشان پایتخت گلاب ایران

در کاشان بهترین نوع گلاب های ایرانی تولید و عرضه می شود و به همین علت آن را پایتخت گلاب و گلاب گیری ایران می نامند، شهری که با وجود مزارع سرسبز گل محمدی سالانه میلیون ها تن گلاب جهت مصرف خوراکی و اسانس در آن تولید می شود. از بهترین انواع این تولیدات می توان به گلاب سنگین اشاره نمود. آیا می دانید منظور از گلاب سنگین چیست؟
به طور کلی گلاب سنگین همان گلاب درجه است که از ترکیب درصد بالایی از گل محمدی با آب به وجود می آید و در بسته بندی ها دارای برچسب A می باشد، بنابراین هر کجا چنین برچسبی را بر روی بطری های گلاب دیدید، بدانید که منظور گلاب درجه یک یا سنگین تولید کاشان یا شهرهای معروف دیگر است.
به این علت از لفظ سنگین برای این نوع گلاب بکار می برند که میزان گل محمدی بکار رفته در تولید نسبت به دیگر نمونه های گلاب بیشتر است و کیفیت گلاب تولیدی بسیار بالا.

بسته بندی گلاب اصل

همانگونه که اشاره شد گلاب ها با درجه های کیفی موجود بر روی بسته ها و بطری های تولیدی نیز قابل شناسایی هستند که به راحتی می توانید در بازار آنها را تهیه نمایید. بطری های گلاب معمولاً از جنس پلاستیک یا شیشه در وزن های نیم، یک، دو و پنج کیلویی عرضه می شوند. البته فروشندگان عمده انواع گلاب به صورت عمده و در دبه های بیست کیلویی و بیشتر نیز تهیه و خریداری می کنند که قیمت فروش آنها معمولاً نسبت به قیمت اوزان پایین تر کمتر خواهد بود.
گلاب سنگین کاشان در بازارهای خارجی نیز دارای طرفداران زیادی است و هر ساله حجم بسیاری از آن جهت استفاده در صنایع تولیدی و ساخت لوازم آرایشی به کشورهای اروپایی صادر می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که گلاب کاشان نه تنها در بازار داخلی که در بازارها و کشورهای خارجی نیز شناخته شده است و تقاضا برای خرید آن هر ساله رو به افزایش می باشد.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

مرکز اصلی فروش عمده گلاب کاشان

فروش عمده گلاب کاشان از مرکز های اصلی تولید این نمونه محصول انجام می شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *