عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب کعبه / قیمت ویژه گلاب درجه یک کعبه

قیمت ویژه گلاب درجه یک کعبه

آیا می دانید شرکت گلاب کعبه چند نوع محصول گیاهی و ارگانیک تولید می کند؟ گلاب درجه یک از جمله محصولات پرفروش این برند است که برای خرید آن با قیمت ویژه تنها باید از طریق نمایندگان فروش در قمصر اقدام به ثبت سفارش نمود.
شرکت گلاب کعبه از جمله فعالین نام آشنا در عرصه تولید گلاب و انواع عرقیات گیاهی است که در شهر قمصر و با بهره گیری از دستگاه های تمام اتوماتیک صنعتی فعالیت می کند. تمامی محصولات این شرکت به ویژه انواع گلاب تولیدی آن از گیاهان و گل های محمدی کاملاً ارگانیک تولید می شوند. گل هایی که در مزارع شهر قمصر پرورش می یابند و از هر نظر در ایران و دنیا معروف هستند.
برخی اشتباه فکر می کنند شرکت گلاب کعبه در شهر کاشان فعالیت می کند که این عقیده صحیح نسیت و باید گفت سالیان سال است گلاب کعبه در قمصر انواع گلاب را تولید و به صورت حضوری یا از طریق نمایندگان فروش به اقصی نقاط ایران و جهان ارسال می کند.

محصولات گلاب کعبه

شاید بر اساس نام شرکت در ابتدا فکر کنید که شرکت کعبه تنها در زمینه تولید انواع گلاب فعالیت می کند اما بهتر است بدانید که تولیدات آن منوط به گلاب نمی شود و باید آنها را در گروه های زیر طبقه بندی نمود:

  • انواع گلاب ارگانیک و طبیعی
  • انواع عرقیات گیاهی سنتی
  • بهترین اسانس های گیاهی مانند اسانس گل محمدی
  • انواع شربت گیاهی و ترکیبی مانند سکنجبین
  • معجون های ترکیبی مانند معجون عسل و مغزیجات
تنوع محصولات گیاهی این شرکت بسیار زیاد که جهت استعلام موجودی و قیمت روزانه تنها باید از طریق نمایندگان پخش اقدام نمود زیرا تنها آنها هستند که از قیمت های روز و میزان تخفیفات اطلاع دارند.

گلاب کعبه

فروش گلاب درجه یک کعبه

یکی از محصولات پرفروش شرکت کعبه، گلاب درجه یک است. این نوع گلاب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و برای بسته بندی از بطری های پلاستیکی پت استفاده می کنند. گلاب درجه یک کعبه اغلب به کشورهای عربی و اروپایی صادر می شود و به علت قیمت مناسب برخی از صادر کنندگان به صورت مستقیم و حتی قبل از فصل تولید اقدام به پیش خرید آن از شرکت کعبه می کنند.
قیمت گلاب درجه یک کعبه در بازار داخلی با قیمت مصوب بازار هیچ تفاوتی ندارد و به راحتی می توانید آن را از فروشگاه های مجاز و نمایندگان خریداری نمی آیید. البته شرکت کعبه برای خریداران عمده و دائمی خود قیمت هایی ویژه و مناسب را در نظر می گیرد که جهت اطلاع می توانید با نمایندگان فروش در تماس باشید.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

مرکز اصلی تولید و فروش گلاب کعبه قمصر

فروش گلاب کعبه قمصر از مرکز اصلی تولید و توزیع این محصول به طور مستقیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *