عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب زهرا / مرکز فروش گلاب زهرا

مرکز فروش گلاب زهرا

به دنبال خرید گلاب و اسانس زهرا هستید اما نمی توانید فروشگاه و مرکز معتبری را پیدا کنید؟ در اینجا ما بهترین روش هایی که در آن خواهید توانست با نمایندگی یا دفتر فروش این شرکت ارتباط برقرار نمائید را شرح خواهیم داد.
گلاب را باید عنصر یا مایعی جدا ناپذیر از مردم ایران دانست، با وجود اینکه هزاران سال از کشف و تولید این مایع گرانبها می گذرد بازهم از میزان مصرف و جایگاه آن در بین مردم کم نشده و هر ساله نیز علاقه مردم و به ویژه نسل جوان به کاربرد آن در صنایع جدید افزایش می یابد.
شرکت هایی با قدمت تقریباً پنجاه ساله در ایران وجود دارند که توانسته اند خود را با سلائق متفاوت و مدرن وفق بدهند و هر ساله با پیشرفت تکنولوژی و تغییر نظرات مصرف کنندگان بهترین گلاب ها را با ترکیباتی جدید و عطر و طعم خارق العاده به بازار مصرف ارائه دهند. شرکت گلاب زهرا یکی از محدود شرکت های باتجربه در صنعت گلاب است که توانسته حتی در عرصه بین المللی و تجارت جهانی گلاب نام آور باشد به گونه ای که در آخرین آمارها بیشترین حجم اسانس خالص گلاب از سوی این شرکت به کشورهای اروپایی صادر شده است.

تنوع تولیدات شرکت زهرا

در این شرکت انواع بهترین گلاب های ایرانی یعنی گلاب درجه یک، دو آتشه، سه آتشه و گلاب ممتاز تهیه و تولید می شود که البته یک محصول خاص و ویژه نیز به نام اسانس گلاب و روغن گلاب عرضه می شود که اغلب جنبه صادراتی دارد و بزرگترین خریداران آن کشورهای اروپایی مانند فرانسه جهت تولید عطر و ادکلن اس.
می دانید این شرکت با سابقه طولانی جزء اولین شرکت های صنعتی و مدرن است که در استان کرمان فعالیت خود را آغاز نمود و هم چنان بزرگترین قطب تولید کننده گلاب ناب در منطقه شناخته می شود.
بنابراین اگر قصد خرید گلاب از کرمان را دارید، شرکت گلاب زهرا عرضه کنند بهترین و متنوع ترین محصولات ارگانیک، طبیعی و پاستوریزه در استان کرمان محسوب می شود.

گلاب زهرا

خرید از نمایندگان شرکت زهرا

شاید قصد خرید عمده یا صادرات گلاب ناب را از شرکت زهرا به صورت غیر مستقیم را دارید اما به دنبال مرکز یا نمایندگی معتبر هستید، شرکت گلاب زهرا انواع محصولات خود در عرصه گلاب و دیگر محصولات گیاهی تولید شده در آن مرکز را عمدتاً از طریق نمایندگان مجاز توزیع و در فروشگاه ها و مرکز معتبر فروش گلاب در مراکز استان ها و شهرهای دیگر به فروش می رساند.
بنابراین مراجعه به نمایندگی ها یا فروشگاه های معتبر عمده یکی از راه های آسان و بدون دغدغه انواع گلاب تولید شرکت زهرا است. از سوی دیگر خرید از نمایندگان مستقیم که به صورت آنلاین نیز فعالیت می کنند روشی نوین در صنعت گلاب است که برخی از هزینه های اضافی و دغدغه های توزیع گلاب تقلبی را برای خریداران حذف و بهترین و تازه ترین گلاب های مراکز مختلف تولیدی را در اختیار خریداران عمده قرار می دهند.
منبع: نوشیدنی های ایران

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

عرضه انواع گلاب زهرا

عرضه انواع گلاب زهرا

آیا می دانید که در خرید انواع گلاب زهرا می توان مدل هایی را مد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *