عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب نادر / بازار فروش گلاب پاستوریزه نادر

بازار فروش گلاب پاستوریزه نادر

انواع گلاب پاستوریزه نادر در کدام شهر و با چه ویژگی هایی تولید می شود؟ آیا در بازار فروش آن توسط نمایندگی های شرکت صورت می گیرد یا از طریق واسطه های بازار؟ در هر دو صورت قیمت پخش عمده آن چگونه است؟
شرکت های بزرگی به صورت کاملاً صنعتی و با بهره گیری از دستگاه هاس تمام اتوماتیک مشغول به تولید انواع گلاب و عرقیات گیاهی می باشند که یکی از قدیمی ترین آنها شرکت گلاب نادر است.
گلاب نادر اولین برندی در این است که گلاب هایی پاستوریزه و استاندارد به بازار مصرف عرضه کرد و امروزه با گذشته چند ده از آغاز فعالیت هم چنان به عنوان یکی از برندهای معروف در این زمینه شناخته می شود.

انواع بهترین گلاب نادر

انواع گلاب نادر معمولاً در بطری های پلاستیکی و شیشه ای در اندازه های مختلف بسته بندی می شوند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد که از جمله بهترین و ممتازترین محصول این شرکت باید به گلاب درجه یک و دو آتشه اشاره داشت. این دو نوع گلاب و به ویژه نوع درجه یک آن در بازار داخلی از فروش مناسبی برخوردار هستند که معمولاً شرکت نادر تمرکز خود را بر تهیه و تولید این دو نمونه قرار داده است.
گلاب درجه یک نادر از ترکیب حدود ۳۵ تا ۴۰ کیلو گل محمدی ارگانیک همراه با ۵۰ لیتر آب تولید می شود که معمولاً پس از حدود ۸ ساعت جوشاندن و تقطیر بیش از ۴۰ کیلو گلاب خالص و ناب به دست می آید.
ویژگی بارز تمام محصولات شرکت نادر، پاستوریزه کردن گلاب ها پس از تولید و در زمان بسته بندی است که احتمال وجود هرگونه آلودگی مربوط به حین تولید در ترکیبات گلاب را از بین می برد.

مراکز پخش گلاب نادر

شرکت نادر واقع در مشهد است که انواع محصولات آن در بازار دور افتاده ترین شهر نیز عرضه می شود بنابراین پخش گلاب نادر در بازار بسیار گسترده است که معمولاً به دو صورت مستقیم و از طریق نمایندگان یا به وسیله واسطه های بازار صورت می پذیرد.
همانطور که می دانید در روش پخش مستقیم نمانیده به صورت رایگان و مستقیم از کارخانه گلاب تولید شده را به دست خریداران می رسانند اما در روش بهره گیری از واسطه های بازار، گلاب بعد از خروج از کارخانه توسط واسطه بازار خریداری شده و سپس او با گرفتن درصدی سود تعیین شده آنها را به خریداران عمده و نهایی می فروشند.
قیمت ها در روش فروش مستقیم در بازار گلاب به مراتب پایین تر از روش فروش واسطه ای است و یکی از مطمئن ترین راه ها جهت خرید ارزان و قابل اعتماد به شمار می رود.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

خرید انواع گلاب نادر

بهترین انواع گلاب نادر یک کدام گلاب است؟ قیمت خرید گلاب درجه یک شرکت نادر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *