عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب میمند / قیمت فروش عمده گلاب میمند در بازار تهران

قیمت فروش عمده گلاب میمند در بازار تهران

فروش عمده گلاب میمند در سراسر کشور این امکان را برای افراد فراهم می کند که گلاب طبیعی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را در بازار تهران و سایر شهرستان ها خریداری نمایند. به عبارتی می توان گلاب میمند را بدون نیاز به مراجعه حضوری به این استان خریداری نمود.

گلاب میمند

تولید کننده گلاب میمند درجه یک

تولید کننده گلاب میمند انواع نمونه های گلاب را در هر دو روش سنتی و صنعتی در نمونه های درجه یک تولید می کند. به همین دلیل است که توانسته اند بین رقبای تولید کننده ی گلاب در ایران باقی بماند و تامین کننده ی درصد مشخصی از نیاز داخلی کشور باشد.

گلاب میمند توسط تولید کننده ها در سال های اخیر به طور گسترده تری تولید می شود زیرا تقاضای آن در سراسر کشور افزایش یافته است این موضوع به دلیل رضایت مصرف کننده ها از محصولات تولیدی این استان می باشد.

تولید کننده های گلاب میمند چندین واحد تولیدی مختلف هستند زیرا در این شهرستان به دلیل وجود دشت های وسیع از گل محمدی در فصل بهار امکان تولید محصول در حجم های بالا وجود دارد.

درصد فروش گلاب میمند در بازار های داخلی و خارجی

فروش گلاب میمند با درصد مشخصی در بازار های داخلی و خارجی انجام می شود که این درصد در سال های اخیر رشد صعودی داشته است این موضوع به خاطر دو دلیل است، اولی بالا رفتن حجم تولیدات گلاب با کیفیت و دومی مشخص شدن کیفیت محصول برای افراد به همین دلیل است که درصد تقاضای آن در کشور افزایش یافته است.

در شهرستان میمند هرساله جشنواره فروش انواع گلاب در اردیبهشت برگزار می شود.

با برگزاری این جشنواره ها مردم می توانند همزمان با سفر به این استان انواع نمونه های گلاب را با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایند.

گلاب میمند

مزیت های خرید عمده گلاب میمند توسط نمایندگی ها

خرید عمده گلاب تولید شده در میمند توسط نمایندگی ها این مزیت ها را به همراه دارد که مصرف کننده های گلاب چه به صورت عمده و چه جزئی بتوانند خرید خود را با پرداخت هزینه ای به صرفه که پایین ترین قیمت ممکن است انجام دهند.

خرید عمده گلاب میمند توسط نمایندگی های هر استان این امکان را فراهم می کند که مصرف کننده ها گلاب را در استان خود با قیمت مناسبی خریداری نمایند. بنابراین این نمایندگی ها در سراسر کشور بسیار محبوب اند.

خرید گلاب از نمایندگی توسط تاجران در نمونه های مختلف به طور گسترده ای انجام می شود زیرا تاجران انواع نمونه های گلاب را در حجم های بالا به طور گسترده ای به سایر کشور ها صادر می کنند تا از این طریق بتوانند همزمان با دست یابی به سود بالا برطرف کننده ی نیاز دیگر کشور ها نیز باشند.

نمایندگی پخش گلاب میمند در بازار صادراتی

با بالا رفتن حجم فروش گلاب میمند در بازار صادراتی واحد های تولید کننده اقدام به اعطای نمایندگی به برخی از تاجران نموده اند تا بتوانند از این طریق فعالیت خود را به طور رسمی در یک کشور آغاز نموده و به تامین کننده ی انحصاری نیاز یک کشور تبدیل شوند.

با راه اندازی چنین نمایندگی در دیگر کشور ها می توان همزمان با سود آوری در حجم بالا بتوان در راستای بهترین تولید کننده در ایران و همچنین بازار صادراتی تبدیل شد.

پخش گلاب میمند در نمایندگی ها توسط واحد تولید کننده گلاب میمند به طور مستقیم انجام می شود به همین علت قیمت فروش گلاب در نمایندگی ها همانند قیمت فروش از واحد تولیدی می باشد.

گلاب میمند

بازار فروش گلاب میمند در انواع نمونه ها

در بازار فروش گلاب میمند انواع نمونه های گلاب در نمونه های درجه یک موجودند. به همین دلیل می توان این نمونه گلاب ها را در بازار صادراتی نیز توزیع نمود.

انواع گلاب در بازار در نمونه های بسته بندی شده با وزن های مختلف و همچنین به صورت عمده موجودند. از اینرو این امکان وجود دارد که مشتری متناسب با نیاز خود یک نمونه ی دلخواه را خریداری نماید.

گلاب میمند در بازار ایران و سایر شهرستان ها متقاضیان زیادی را به خود اختصاص داده است زیرا گلاب های تولید شده در ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

بازار فروش گلاب میمند در تهران از رونق بالاتری نسبت به سایر شهر های کشور برخودار است. زیرا مصرف گلاب در تهران به دلیل جمعیت زیاد این استان و واحد های مصرف کننده به طور گسترده ای می باشد.

واحد تولیدی گلاب میمند

در واحد های تولیدی گلاب میمند علاوه بر تولید انواع گلاب عرقیات گیاهی در نمونه های مختلف به طور گسترده ای تولید می شود که هر کدام از آن ها به دلیل داشتن خواص بی نظیر در بازار داخلی و خارجی درصد فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.

از انواع نمونه های عرقیات گیاهی تولید شده در شهرستان میمند می توان به عرق شوید، نسترن طبیعی، اسطوخودوس، بومادران، شاتره، بیدمشک،بهار نارنج، خارشتر، رازیانه، زنیان، کاسنی اشاره نمود.

به دلیل حجم زیاد گل محمدی روییده شده در استان فارس واحد های تولیدی در حال گسترش صنایع تبدیلی خود به گلاب هستند زیرا در این صورت می توانند از تمامی ظرفیت گل محمدی در این استان استفاده نموده و از این طریق به کسب درآمد بیشتری بپردازند.

گلاب میمند

گلاب دو آتیشه میمند فارس

گلاب دو آتیشه در استان میمند فارس در حجم های بالایی تولید شده و در بازار عرضه می شود زیرا این نمونه گلاب طیف مصرف گسترده ای را به خود اختصاص داده است.

گلاب دو آتیشه به گلابی گویند که غلطت بالاتری نسبت به سایر نمونه های گلاب داشته و عطر آن بیشتر است. این نمونه گلاب که از تقطیر درصد مشخصی از گلاب و گل محمدی به دست می آید در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از:

  • جهت پاکسازی صورت به طور مناسب
  • از بین بردن جوش های صورت
  • آرامش اعصاب
  • رفع استرس
  • درمان نفخ معده
  • درمان ریفلاکس معده
  • پایین آوردن تب
  • تقویت قلب و معده
  • از بین برنده ی عفونت های لثه و تقویت کننده ی آن
  • درمان کننده ی بوی بد دهان
  • درمان کننده ی آفت های دهان
  • شادابی پوست
  • مناسب برای مجاری تنفسی و ریه ها

گفتنی است که سایر نمونه های گلاب نیز همین خواص را دارا می باشند اما گلاب دو آتیشه در هنگام مصرف عملکرد بهتر از خود نشان می دهند.

گفتنی است که قیمت گلاب دو آتیشه از گلاب های تولید شده در نمونه های معمولی بالاتر است این موضوع به خاطر کیفیت و غلظت بالاتر گلاب دو آتیشه می باشد. با این وجود بیشترین درصد را برای مصارف خانگی به خود اختصاص داده است.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

واحد تولیدی گلاب میمند با بروز ترین دستگاه ها

واحد تولیدی گلاب میمند یکی از بهترین واحد های تولید کننده ی گلاب در ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *