عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب زهرا / بازار آنلاین فروش گلاب زهرا

بازار آنلاین فروش گلاب زهرا

گلاب زهرا از جمله برندهای معتبر بین المللی در صنعت گلاب و گلاب گیری است که دارای تنوع بسیار زیادی در تولید انواع عرقیات گیاهی می باشد. آیا می دانستید خرید و فروش تولیدات این برند به صورت آنلاین یکی از روش های جدید و آسان جهت توزیع جهانی است؟
کشت و پرورش گل محمدی در استان کرمان قدمتی بسیار دیرینه دارد اما توسعه مزارع و کشت انواع گل محمدی ارگانیک در این منطقه جهت سودآورد بودن و تولید گلاب توسط بنیانگذاران شرکت زهرا یعنی همایون صنعتی و شهین دخت سرلتی از اواخر دهه پنجاه خورشیدی آغاز شد.
این دو زوج جوان با کشت، قلمه زنی و پرورش گل های محمدی توانستند به مرور زمان بزرگترین مزارع گل محمدی در ایران را راه اندازی کنند و بالطبع آن اولین گلاب های ارگانیک و صنعتی را در ایران تولید نمایند.

تولید انواع گلاب در شرکت زهرا

این شرکت در ابتدا کار خود را با تولید سنتی گلاب آغاز نمود و بعد از چند سال اقدام به تاسیس کارخانه صنعتی گلاب با برند زهرا نمود. امروزه گلاب زهرا تنها برند تولید کننده گلاب و روغن ارگانیک گل محمدی در ایران است که انواع محصولات خود و به ویژه روغن گل محمدی، گلاب درجه یک و گلاب دو آتشه را به بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان صادر می کند.
به جرات می تواند گفت که بهترین نوع گلاب درجه یک در این شرکت تولید می شود که در بسته بندی های مختلف شیشه ای و گالنی جهت صادرات یا عرضه به بازار داخلی آماده و با بهترین کیفیت در انبارهای شرکت آماده ارسال به نفاط مختلف ایران و حهان می شود.
علاوه بر صادرات گلاب و روغن گلاب این شرکت موفق شده است تا اولین صادر کننده غنجه و گل خشک شده محمدی به کشور های اروپایی باشد.

فروش گلاب ارگانیک زهرا

تمامی محصولات شرکت گلاب زهرا (گلاب درجه یک و دو آتشه) و انواع عرقیات گیاهی (عرق آویشن، نعنا، خارشتر، نسترن و بومادران) علاوه بر فروش حضوری از طریق سایت ها و مراکز آنلاین نیز به مشتریان و خریداران عرضه می گردد. در این روش نماینده شرکت گلاب زهرا به صورت مستقیم محصولات و گلاب های مورد نیاز خریدارا را از شرکت تهیه و با قیمت کارخانه برای او ارسال می کند. صرفه جویی در هزینه و خرید مستقیم گلاب از کارخانه زهرا بزرگترین مزیت خرید و فروش آنلاین گلاب زهرا محسوب می شود.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

عرضه انواع گلاب زهرا

عرضه انواع گلاب زهرا

آیا می دانید که در خرید انواع گلاب زهرا می توان مدل هایی را مد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *