عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / خریدار عمده گلاب سنگین مرغوب

خریدار عمده گلاب سنگین مرغوب

آیا با انواع گلاب از جمله نوع سنگین آن آشنایی دارید؟ استاندارد گلاب مرغوب در ایران بر چه اساسی تعیین می شود و خریدار عمده معمولاً به دنبال چه نوع از بهترین گلاب ایرانی است؟
کشور ایران از نظر تولید گلاب و فرآورده های آن در دنیا حرف اول را می زند، هر چند کشورهایی مانند ترکیه یا بلغارستان نیز از جمله تولید کنندگان بزرگ این صنعت به شمار می آیند اما کیفیت و تنوع گلاب تولیدی آنها به گونه ای است که تاکنون هیچ نوع از محصولات آنها به کشور ایران وارد نشده است.
این امر نشان دهنده یکه تاز بودن ایران در صنعت گلاب و فروش جهانی آن دارد، صنعتی که در کشور تاریخچه ای دیرینه و کهن دارد و از نظر خلوص و تنوع تولید بیشترین میزان انواع گلاب در شهرهای مختلف تهیه و به بازار مصرف ارسال می شود.

گلاب سنگین چیست؟

حتماً تاکنون اسم هایی مانند گلاب سنگین، گلاب سبک یا دو آتشه را در صنعت گلاب شنیده اید اما با مفهوم آنها به طور دقیق آشنا نباشید. همه اینها عناوین و اصطلاحاتی محلی هستند که برای برخی از گلاب ها برمی گزیند و به کار می برند. گلاب سنگین همان گلاب درجه است که از غلظت و کیفیتی بسیار بالا برخوردار است. برای تولید این نوع گلاب از درصد مشخص گل محمدی و آب استفاده می کنند تا در نهایت غلظت گلاب به دست آمد به حدود ۱۰ برسد.
استاندارد گلاب مرغوب در ایران ۱۲ است به این معنی که غلظت و خلوص گلاب بسیار باکیفیت باید ۱۲ باشد که یک نشان برای اندازه گیری کیفیت سایر گلاب ها به شمار می رود.
برای تولید گلاب درجه یک از حدود ۴۰ کیلو گل محمدی استفاده می کنند و با حدود ۵۰ تا ۶۰ لیتر آب مخروط می کنند. گلاب به دست آمده از این ترکیب کیفیت بسیار مناسبی حتی جهت صادرات دارد.

گلاب مرغوب

خریدار گلاب سنگین

اغلب خریداران به دنبال خرید گلاب ارزان قیمت هستند اما برخی از آنها مانند کسانی که گلاب را برای صادرات به کشورهای اروپایی خریداری می کنند یا تولید کنندگان محصولی خاص به دنبال خرید گلاب سنگین یا همان درجه یک هستند.
این نوع گلاب در شهرهایی مانند کاشان و قمصر به میزان قابل توجهی تهیه می شود و نمایندگان فروش در این شهرها به راحتی می توانند در هر موقع از سال هر حجم از این نوع گلاب را برای خریدار عمده و شرکت های پخش ارسال نمایند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گلاب

قیمت فروش عمده گلاب شمیم

شرکت شمیم بهار کاشان از جمله تولیدکنندگان سنتی گلاب و عرقیات است که محصولات خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *