عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / مرکز پخش انواع گلاب ارزان قیمت

مرکز پخش انواع گلاب ارزان قیمت

چرا در برخی از مراکز انواع گلاب ناب و خالص با قیمت و نرخی ارزان تر نسبت به دیگر فروشگاه ها، پخش و توزیع می شوند؟ علت های بسیاری برای عرضه ارزان و مناسب گلاب در اینگونه مرکز و فروشگاه ها وجود دارده که به بررسی آنها خواهیم پرداخت.
مایعی خوش عطر و بو که کاربرد بسیار فراوانی دارد و از هزاران سال پیش در ایران تهیه و تولید می شود. درست حدس زدید نام این مایع گران بها، گلاب است. محصولی که از تقطیر گل محمدی صورتی به دست می آید و انواع مختلفی دارد. گلاب در فرهنگ ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با گذشت هزاران سال از تولید اولین نمونه هم چنان فرهنگ سنتی تولید آن پابرجا هست و هر روز نیز بر تعداد تولید کنندگان در شهرهای مختلف افزوده می شود.
کیفیت گلاب ایرانی مثال زدنی است و در دنیا کمتر کشوری توانایی رقابت با محصولاتی ایرانی را دارد زیرا از بهترین روش تولید یعنی تقطیر با آب و بکارگیری تجربه افراد قدیمی تر در تولید گلاب استفاده می شود.

انواع گلاب ایرانی

در بازار ایران انواع گلاب سنتی و صنعتی خرید و فروش می شوند که به طور کلی باید آنها را در چند گروه خاص قرار داد، گروه هایی که برای تولید هر کدام از آنها درصد تعیین شده ای گل محمدی و آب را بکار می برند. بنابراین باید گفت انواع گلاب تولید شده در ایران عبارتند از:

  • گلاب سنگین یا درجه یک
  • گلاب سبک یا درجه دو
  • گلاب دو آتشه یا دو آتیشه
  • گلاب پس آب
قیمت انواع گلاب
گلاب سنگین یا درجه یک: منظور نوع مرغوبی از انواع گلاب است که برای تهیه آن نیاز به ۵۰ لیتر آب و ۴۰ کیلو گرم گلاب ناب و تازه می باشد. در نهایت از ترکیب و تقطیر این حجم از آب و گل محمدی، ۴۰ کیلو گرم گلاب ناب و خالص به دست می آید که قیمت هر لیتر آن در بازار شهرهایی مانند تهران بین ۱۶ تا ۲۵ هزار تومان خواهد بود.
گلاب سبک یا درجه دو: از نام این گلاب می توان حدس زد که کیفیت پایین تری نسبت به گلاب درجه دارد. برای گلاب سبک تنها ۱۵ کیلو گرم گل محمدی تازه را با حدود ۵۰ لیتر آب مخروط می کنند. هر چند کیفیت این گلاب پایین تر است اما به علت قیمت ارزان و مناسب تقاضا برای خرید آن در بازار شهرهای مختلف زیاد است.
گلاب دو آتشه: این گلاب را باید نوع ممتاز گلاب ایرانی دانست زیرا در ازای هر کیلو گل محمدی از یک کیلو گلاب ناب و تازه برای تولید آن استفاده می شود.
تولید گلاب دو آتشه به این صورت است که یکبار با تقطیر آب و گل محمدی، گلاب تولید می کنند و در مرحله دوم گلاب به دست آمده را مجدداً با حدود ۴۰ کیلو گل محمدی می جوشانند و از تقطیر بخار آن، گلاب ممتازی با نام دو آتشه تولید می شود.
گلاب پس آب: به گلاب هایی اطلاق می شود که بعد از تولید گلاب درجه یک و درجه دو، مجدداً گل های پخته شده را با چند لیتر آب مخروط کرده و گلابی با اسانس پایین و عطر کم تولید می کنند که برای مصارف صنایع بسیار کابرد دارد.

قیمت انواع گلاب

مرکز پخش انواع گلاب

انواع گلاب ایرانی که در بالا به آنها اشاره شد بر اساس خلوص و درجه کیفی قیمت گذاری می شوند و توسط مراکز پخش در بازار شهرهای مختلف ارسال می شوند.
قیمت انواع گلاب در برخی از مراکز ارزان و مناسب تر از فروشگاه های دیگر است که دلیل آن ارتباط مستقیم خریدارا با تولید کننده و خرید ارزان و بدون واسطه گلاب می باشد، روشی که در آن سود مناسبی نصیب خریدار می شود و به راحتی و بدون دغدغه به صورت مستقیم خریدهای خود را انجام می دهد.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گلاب

قیمت فروش عمده گلاب شمیم

شرکت شمیم بهار کاشان از جمله تولیدکنندگان سنتی گلاب و عرقیات است که محصولات خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *