عرضه محصولات گل محمدی
خانه / دسته بندی نشده / خرید گلاب اصل از بازار شیراز

خرید گلاب اصل از بازار شیراز

آیا می دانستید یکی از شهرهایی که بازار آن پتانسیل بالایی در عرضه انواع گلاب را دارد، شیراز است؟ در آنجا به راحتی خواهید توانست بهترین گلاب اصل و مرغوب را با قیمت مناسب خرید نمایید.
همه ما ایرانیان به خوبی با شهر شیراز آشنا هستیم و بیشتر شناخت ما بخاطر وجود آثار تاریخی و فرهنگی مانند تخت جمشید، باغ عفیف آباد، حافظیه و سعید شیرازی است. بازار وکیل شیراز یکی از قدیمی ترین بازارهای سنتی جهان به شمار می رود که در کنار حرم احمد ابن شاه چراغ قرار گرفته است و سالانه میلیون ها نفر گردشگر ایرانی و خارجی از آن بازدید می کند. فالوده شیرازی نیز از جمله دسرهای معروف ایرانی در سطح جهان به شمار می رود که برای تمام ایرانیان شناخته شده و نام آشنا است اما در مورد گلاب ناب شیراز چه اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانستید قدیمی ترین شهر تولید کننده گلاب در این استان واقع شده است؟

قدمت گلاب و گلاب گیری در شیراز

در بخش جنوب شرقی شیراز، شهرستانی واقع شده است با نام داراب، شهری که در گذشته دارابگرد نام داشته و یکی از بزرگترین پایتخت ایرانیان در زمان ساسانیان. دقیقاً از همان دوران تاریخی در آن شهر صنعت گلاب گیری به شیوه ای کاملاً سنتی رواج داشته و ناب ترین گلاب های ایرانی قبل از هر شهری در آنجا تولید می شده و به وسیله بازرگانان به کشورهای مانند سوریه و عراق به عنوان پیشکش تقدیم پادشاهان آن ممالک می شده است.
علاوه بر شهر داراب، شهرستان میمند که فاصله ای ۹۰ کیلومتری با شهر شیراز دارد یکی دیگر از پایتخت های گلاب و گلاب گیری در این استان و بازار گلاب منطقه به شمار می رود.
میمندی که امروزه قطب تولید گلاب در ایران محسوب می شود و انواع گلاب آن به کشورهای مختلف جهان صادر می شود. در شهر شیراز نیز انواع مغازه ها، فروشگاه ها و گلاب گیری های سنتی مشغول به فعالیت هستند و بهترین گلاب های جنوب ایران در آنجا تهیه، تولید، خرید و فروش می شوند.

گلاب اصل

مراکز خرید گلاب شیراز

در مناطق مختلف شهر شیراز فروشگاه های تخصصی و عطاری های بزرگ و حرفه ای در زمینه تهیه و فروش انواع گلاب ناب فعالیت می کنند اما اگر گلاب سنتی شیراز را می خواهید به مکان های سنتی مانند بازار وکیل باید مراجعه کرد، بازاری که انواع عرقیات و داروهایی گیاهی در آن خرید و فروش می شوند.
علاوه بر بازار وکیل، برخی تولید کنندگان در سطح شهر مشغول تهیه و فروش انواع عرقیات گیاهی هستند که در آنجا به راحتی می توانید گلاب خالص و اصل را نیز تهیه کنید.
اما اگر قصد خرید گلاب اصل و عمده جهت ارسال به نقاط دیگر استان یا صادرات را دارید باید از طریق نمایندگان فروش در شهر شیراز اقدام نمایید، نمایندگی هایی که در زمینه خرید گلاب میمند و دارای فعالیت دارند و حتی گلاب های سنتی و ناب شهر کاشان یا کارخانجات تولیدی دیگر شهرها را نیز تهیه می کنند و در اختیار خریداران قرار می دهند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده گلاب

قیمت فروش عمده گلاب شمیم

شرکت شمیم بهار کاشان از جمله تولیدکنندگان سنتی گلاب و عرقیات است که محصولات خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *