عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب / فروشگاه گلاب خالص و طبیعی در بازار تهران

فروشگاه گلاب خالص و طبیعی در بازار تهران

وقتی اسم گلاب را می شنویم، اولین چیزی که در ذهنمان تداعی می شود، عطر و بوی مدهوش کننده آن است. گلاب خالص و طبیعی یکی از برترین گلاب هایی می باشد که دارای رنگی شفاف است و عطر و طعم آن فوق العاده و بی نظیر می باشد. یکی از عمده ترین کاربردهای گلاب، استفاده از آن به عنوان چاشنی در پخت انواع کیک و شیرینی است. فروشگاه گلاب خالص این محصول را در بهترین بسته بندی ها به دست مشتریان عمده و یا جزئی می رساند.فروشگاه گلاب خالص و طبیعی در بازار تهران

فروش گلاب خالص قمصر کاشان

فروش گلاب خالص قمصر کاشاناز قدیم تا الان اکثر مردم در ایران و در سراسر جهان، گلاب را با نام کاشان و شهرهای مختلف آن مانند قمصر می شناسند.تجارت گلاب کاشان در سطح کشور و همچنین در بازارهای جهانی با رونق بسیار بالایی همراه می باشد. 

صادرات گلاب خالص قمصر کاشان سالانه در حجم های عمده به صورت گالنی و با بسته بندی های لیتری به کشورهای مختلف اروپایی، آسیایی، عربی، آمریکا و کانادا در حال انجام می باشد.
یکی از مهم ترین خریداران گلاب قمصر کاشان، کشورهای عربی مخصوصا کشور عربستان می باشد. عربستان گلاب قمصر را سالانه برای شستشوی خانه کعبه از تولید کنندگان ایرانی تهیه می کند.

در بازار ایران نیز عرضه و فروش گلاب قمصر به صورت خالص و درجه یک، به دلیل داشتن خواص و کاربردهای فراوان در سطح بالایی در حال انجام می باشد.
یکی از فواید و ویژگی های گلاب خالصی که استریل شده باشد، این است که می توان از آن به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده برای شستن چشم ها استفاده کرد. در مواقعی که احساس می کنید، چشم هایتان خسته شده اند، مقداری گلاب به پشت پلک هایتان بمالید.

طرز تهیه گلاب خانگی با کیفیت بالا

طرز تهیه گلاب خانگی با کیفیت بالا

گلاب یکی از شربت های محبوب در بین ایرانیان می باشد که از آن در فصول گرم سال و یا در مراسم های عزاداری جهت ایجاد آرامش و رفع استرس استفاده می کنند.

در گذشته بسیاری از افراد گلاب را به صورت خانگی درست می کردند. امروزه نیز می توان این مایع را در خانه به راحتی تهیه کرد. برای تهیه گلاب خانگی، روش های مختلفی وجود دارد که ما در زیر یکی از آنها را برای شما عنوان کرده ایم:

  • گلبرگ های گل محمدی را بشویید.
  • داخل یک ظرف شیشه ای و ضدحرارت گلبرگ های گل محمدی را بریزید.
  • دو فنجان آب مقطر را بجوشانید و روی گلبرگ ها بریزید تا آب روی گلبرگ ها به خوبی قرار گیرد.
  • اجازه دهید ۳۰ دقیقه این ترکیب روی حرارت باقی بماند.
  • بعد از مراحل بالا، محتویات کاسه را به کمک یک پارچه درون ظرفی دیگر صاف کرده و داخل شیشه ها بریزید.
  • شیشه ها را داخل یخچال نگهداری کنید.

لازم به ذکر است که گلاب های خانگی را می توان به مدت ده روز در یخچال نگهداری کنید. 

فروش گلاب خانگی برای افرادی که دوست دارند همیشه گلاب های تازه تهیه کنند، توسط تولید کنندگان محلی در حال انجام می باشد.

قیمت گلاب خالص به صورت سنتی و صنعتی

قیمت گلاب خالص به صورت سنتی و صنعتی

قیمت گلاب خالص بر اساس چه عوامل و یا فاکتورهایی در بازار تعیین می گردد؟ در زیر پارامترهایی که بر روی نرخ گلاب موثر می باشد، بیان شده است:

  • نوع درجه و کیفیت گلاب
  • طرز تهیه گلاب
  • نوع بسته بندی و ظروف استفاده شده
  • کارخانه و برند سازنده

توزیع گلاب ناب و خالص همواره از طریق فروشگاه های معتبر و رسمی انجام می گیرد. مشتری حتما باید به این موضوع دقت کند که هر گلاب، گلاب خالص و مرغوبی نیست. در زیر نشانه های گلاب خالص را عنوان کرده ایم:

  • گلاب خالص رنگی شفاف و زلال دارد و فاقد ذرات معلق می باشد.
  • گلاب خالص و مرغوب دارای عطر بالایی بوده به طور که اگر بر روی سطح دست ریخته شود، بوی آن باید فضا را پر کرده و تا ساعت ها ماندگاری دارد.
  • گلاب مرغوب مزه ای تلخ و گس مانند دارد. 
  • در گلاب خالص هیچگونه اسانسی استفاده نشده است.

خرید اینترنتی بهترین گلاب خالص و درجه یک

خرید اینترنتی بهترین گلاب خالص و درجه یکخرید گلاب اصل و درجه یک از طریق فروشگاه های آنلاین و اینترنتی معتبر همچون وب سایت ما به راحتی امکان پذیر می باشد. شما مشتری عزیز بدون صرف وقت بالا، می توانید انواع گلاب های موجود در بازار را از طریق کارشناسان فروش به راحتی ثبت کنید و در زمانی کم و به صورت مطمئن در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی گلاب درجه یک این است که شما این کالا را بدون واسطه، تهیه می کنید، بنابراین هزنیه ای که پرداخت می کنید نسبت به کف بازار پایین تر می باشد.

گلاب های مرغوب و درجه یک همواره در بهترین و بهداشتی ترین بسته بندی ها به مشتریان تحویل داده می شوند. ظروف مورد استفاده برای گلاب اغلب به صورت پت و یا شیشه ای می باشند و روی ظروف آنها نشانه های کارخانه سازنده، تاریخ تولید و انقضاء به درستی درج شده است.

خریدار گلاب خالص ۱ لیتری کاشان

خریدار گلاب خالص 1 لیتری کاشان

بورس گلاب خالص در شهر کاشان وجود دارد. از دیرباز تا کنون در این شهرستان کارگاه های تولید کننده زیادی وجود دارند که با استفاده از روش های سنتی و یا صنعتی در زمینه تولید گلاب مشغول می باشند.

در کاشان مزارع زیادی هستند که سالانه به زیر کشت گل محمدی می روند. شرکت های سازنده در فصل بهار و در ماه های اردبیهشت و خرداد، گل های محمدی را برداشت کرده و به صورت کاملا بهداشتی گلاب های درجه یکی را در نمونه های مختلف تولید می کنند.

گلاب یکی از نوشیدنی های مفیدی می باشد که برای مشکلات معده و نفخ بسیار موثر می باشد. همچنین این مایع برای سرفه های تنفسی نیز بسیار موثر می باشند، بنابراین به دلیل داشتن خواص بالا، در سراسر کشور از خریداران زیادی برخوردار می باشد.خریدار گلاب اصل ۱ لیتری کاشان می تواند این کالا را از نمایندگی های معتبر تولید کنندگان از جمله فروشگاه ما تهیه کند. 

فروش عمده گلاب خالص و مرغوب نیاسر

فروش عمده گلاب خالص و مرغوب نیاسرفروشنده گلاب خالص این محصول را به صورت مرغوب به دست مشتریان صنعتی و خانگی می رسند. گلاب مرغوب نیاسر یکی از چند گلاب برتر و باکیفیت در کشور ما می باشد که مشتریان زیادی در بازار دارد.منطقه نیاسر یکی از مناطقی می باشد که به علت آب و هوای مناسب، گل های کشت شده در آن از عطر بالایی برخوردار می باشند و به همین دلیل گلاب های آن دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی هستند.

بهتر است بدانید که از گلاب در خوراکی های مختلف و همچنین در صنایع مختلف دارویی، آرایشی و بهداشتی استفاده های فراوانی می شود. 

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

مراکز تولید انواع گلاب سنتی خالص کاشان

بهترین اقلیم جهت کشت گل محمدی یا رز سرخ، منطقه کاشان است. به دليل تنوع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *