عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب / فروش عمده گلاب ارگانیک و ارزان در کاشان

فروش عمده گلاب ارگانیک و ارزان در کاشان

فروش گلاب ارگانیک عمده و ارزان توسط فروشندگان انواع گلاب و شرکت هایی که عرضه کننده گلاب می باشند صورت می گیرد. گلاب نوعی عرق گیاهی است که قدمتی دیرینه دارد و از خواص زیادی برخوردار است. شاید یکی از انواع عرق های گیاهی که مردم بیش از انواع دیگر با آن آشنایی دارند همین گلاب باشد. به طور مثال در مراسم عزا از گلاب برای ایجاد آرامش در افراد استفاده می شود و از گذشته تا کنون مرسوم بوده است. اواسط اردیبهشت ماه تا اواخر خرداد زمان برداشت گل محمدی یا گل گلاب و گلاب گیری است که در برخی مانند ایران مانند کاشان به صورت حرفه ای انجام می گیرد. 

فروش عمده گلاب ارگانیک و ارزان در کاشان

خرید گلاب و عرقیات ارگانیک به صورت عمده

خرید گلاب و عرقیات ارگانیک به صورت عمدهگلاب یکی از پر مصرف ترین و شناخته شده ترین انواع عرقیات گیاهی از قدیم تاکنون بوده است. در طب سنتی توصیه زیادی به استفاده از گلاب شده است و این امر به سبب خواص متعدد موجود در آن می باشد. به طور مثال:

  • طبیعت گلاب گرم بوده و برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب است.
  • مقوی کبد، اعصاب و قلب است و ایجاد کننده آرامش در افراد است. 
  • تحریک کننده جریان خون و تولید سلول های جدید است.
  • به عنوان تونیک پوست و پاکسازی آن استفاده می شود و دارای اثرات مفیدی زیادی برای شادابی پوست می باشد.
  • موثر در رفلکس معده و رفع نفخ می باشد.

برای خرید گلاب دو آتشه یا گلاب ساده، فروشگاه گلاب ارگانیک یا بورس گلاب ارگانیک که در  سراسر کشور به عرضه و توزیع گلاب اصل  به صورت عمده می پردازد، بهترین مکان خرید گلاب می باشد.

خریدار عرقیات گیاهی و گلاب به روش کاملا سنتی

خریدار عرقیات گیاهی و گلاب به روش کاملا سنتیعرقیات گیاهی مانند گلاب به دو روش قابل تهیه هستند. این روش ها عبارت است از:

  • شیوه سنتی
  • شیوه صنعتی

در روش سنتی که در قدیم تنها روش مورد استفاده برای گلاب گیری بود، دستگاه ها و ماشین آلات بسیار کمی به کار گرفته می شوند و تنها چند دیگ ساده که برای تبخیر و جوشاندن گلاب مناسب باشند استفاده می شوند. 

اما در روش صنعتی ماشین آلاتی مورد استفاده هستند که فرایند تولید گلاب توسط آنها در کمترین زمان ممکن انجام شده و پروسه های مختلفی به این منظور در این روش به کار برده می شود. 

استان کاشان و به طور مشخص ناحیه قمصر آن قطب گلاب گیری در کشور می باشند که خریدار گلاب کاشان سفارش دهنده مقادیر متفاوتی از آن می باشد. برخی خریداران صاحبان فروشگاه هایی هستند که به عرضه انواع محصولات و فرآورده های گیاهی پرداخته و به این ترتیب خریدار عمده به شمار می روند. 

ارزان ترین قیمت روز انواع گلاب و عرقیات

ارزان ترین قیمت روز انواع گلاب و عرقیاتگلاب به شیوه های مختلفی تولید می شود که حتی تولید گلاب خانگی نیز به ساده ترین روش ممکن قابل انجام است. گلاب تهیه شده از نظر غلظت به چند دسته تقسیم می شود که عبارتند از:

  • گلاب درجه یک یا سنگین
  • گلاب درجه دو یا سبک
  • گلاب دو آتشه
  • گلاب پس آب
  • گلاب عطری

هر یک از انواع گلاب که به شیوه های فوق تهیه می شود، قیمت خاص خود را دارد. به طور طبیعی گلاب درجه یک از دیگر انواع گلاب گران تر است و کسانی که به دنبال خرید گلاب با ارزان ترین قیمت ممکن می باشند می توانند به خرید گلاب درجه دو یا دیگر انواع آن بپردازند.

بهترین نوع گلاب طعم تلخ دارد و بدون رنگ است. گلاب طبیعی فاقد هر گونه اسانس بوده و شفاف است. بنابراین در زمان خرید باید به این نکته توجه شود.

فروش عمده گلاب صد درصد طبیعی

فروش عمده گلاب صد درصد طبیعیگلاب طبیعی و اصل نشانه هایی دارد که خریداران در زمان خرید باید به آن توجه کنند. به عنوان مثال گلاب طبیعی:

  • شفاف است.
  • فاقد رنگ است.
  • مزه ای گس مانند و تلخ دارد.
  • هر چه گلاب طبیعی تر و اصل باشد، مزه تلخی آن بیشتر است.
  • گلاب طبیعی فاقد هر گونه اسانس یا مواد افزودنی است. 

از گلاب برای تهیه بسیاری از شیرینی جات، حلوا و همچنین شربت استفاده می شود و هر ساله خانه کعبه با گلاب ناب ایرانی شستشو داده می شود. 

تجارت گلاب دو آتشه، گلاب سنگین و سبک و انواع دیگر گلاب توسط شرکت های بازرگانی که در این امر فعالیت دارند صورت می گیرد. فروش عمده توسط تولید کننده یا خریدار عمده گلاب به متقاضیان خرید در حجم زیاد انجام گرفته و قیمت گلاب ارگانیک توسط این واحد ها به خریدار اعلام می شود.

گلاب از محصولاتی است که با برند های مختلف تولید می شود. به طور مثال برند عارضی از فروشندگان گلاب بوده و فروشنده گلاب عارضی فرآورده های مختلف تولید شده از گلاب را نیز مانند اسپری تونر گلاب را به متقاضیان عرضه می دارد.

فروشگاه گلاب و عرقیات سنتی کاشان

فروشگاه گلاب و عرقیات سنتی کاشانکاشان یکی از مناطق مهم در کشور است که تولید کننده بسیاری از کالا ها مانند گلاب، فرش و همچنین کاشی و سرامیک می باشد. در این بین گلاب کاشان دارای قدمت دیرینه ای است که از نظر منطقه تولید و فروش قطب نخست در کشور به شمار می رود.

گلاب کاشان در فصل بهار و عمدتا در ماه های اردیبهشت و خرداد از گل گلاب یا گل سرخ یا گل محمدی استحصال شده در ظروف مختلف پلاستیکی، شیشه ای یا در ظروف بزرگ به بازار عرضه می شود.

برخی تولید کنندگان گلاب این محصول را در ظروف ۴ لیتری به بازار عرضه داشته و خریدار این کالا را با برند خاص خود به فروش می رساند. 

همان طور که اشاره شد گلاب به دو شیوه تهیه می شود که شیوه سنتی آن از زمان قدیم تا کنون مورد استفاده قرار می گرفته است. از این رو در هنگام مراجعه به مراکز فروش و فروشگاه های گلاب می توان شاهد عرضه انواع گلاب ناب ایرانی و این محصول خاص کاشان بود.

ارائه گلاب به صورت عمده در حجم بالا با قیمت ارزان

ارائه گلاب به صورت عمده در حجم بالا با قیمت ارزانپس از اتمام مراحل گلاب گیری بسته بندی آن انجام می شود. بسته های حاوی گلاب به اشکال مختلفی است که شامل ظروف شیشه ای، پلاستیکی یا دبه های بزرگ می شود.

دبه های بزرگ گلاب که عمدتا به صورت ۲۰ لیتری هستند به صورت عمده به بازار عرضه شده و در مراحل بعد در ظروف کوچک تری بسته بندی می شوند. به این ترتیب نوع بسته بندی در ظروف بزرگ موجب تهیه گلاب با قیمت عمده و ارزان در حجم بالا خواهد شد که روش بسیار متداول و مقرون به صرفه ای برای ارائه کنندگان و فروشندگان گلاب می باشد.

به این ترتیب، گلاب اصل ایرانی را می توان از نزدیک ترین مراکز خرید مانند سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای تهیه نمود.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

مراکز تولید انواع گلاب سنتی خالص کاشان

بهترین اقلیم جهت کشت گل محمدی یا رز سرخ، منطقه کاشان است. به دليل تنوع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *