عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب / مراکز تولید انواع گلاب سنتی خالص کاشان

مراکز تولید انواع گلاب سنتی خالص کاشان

بهترین اقلیم جهت کشت گل محمدی یا رز سرخ، منطقه کاشان است. به دليل تنوع آب و هوایی، مناطق کوهستانی و کویری، ارتفاع از سطح دریا و نوع آفتاب و زاویه نور خورشید. کاشان دارای مراکز تولید انواع گلاب سنتی خالص بی شماری است. حدوداً ١٨٠٠ واحد تولید گلاب سنتی در کاشان فعالیت دارند.

با کیفیت ترین گلاب سنتی خالص آن است که با استفاده از دیگ گلابگیری سنتی مسی استخراج شده باشد. امروزه به دلیل ارزانتر بودن و زودتر جوش آمدن دیگ های آلومینیومی در تهیه گلاب سنتی، استفاده از دیگ های سنتی مسی کاهش چشمگیری داشته است.

گلاب سنتی خالص

توزیع عمده گلاب سنتی شیشه ای

امروزه شاهد تولید گلاب در دیگ های آلومینیومی، و عمده بسته بندی گلاب در ظروف پلاستیکی و پِت هستیم. بسته بندی گلاب در گالن های پلاستیکی و ظروف پلی اتیلن ترفتالات (پت) به دلیل ارزانتر بودن، سبک تر بودن و کاهش ریسک شکستگی در هنگام حمل و نقل و جابجایی گلاب است.

بهترین گزینه برای نگهداری گلاب مخصوصاً گلاب سنتی، ظروف شیشه ای هستند. در گذشته نیز ظرف نگهداری و توزیع عمده گلاب سنتی شیشه ای بود. بسته بندی و توزیع عمده گلاب سنتی در ظروف شيشه ای با رنگ تیره، مانع جذب نور به گلاب سنتی شیشه ای می شود. گلاب سنتی شیشه ای سالها کیفیت و اثرات دارویی خود را حفظ می کرد.

گلاب سنتی خالص

اطلاعاتی در رابطه با فروشندگان برتر گلاب سنتی شیشه ای 

 امروزه هم برخی از تولید کنندگان و فروشندگان، گلاب سنتی را در ظروف شیشه ای بسته بندی و در اختیار خریدار قرار می دهند. چنانچه اطلاعاتی در رابطه با فروشندگان برتر گلاب سنتی شیشه ای نیاز داشتید، حتماً با ما همراه باشید. فروشندگان برتر گلاب سنتی شیشه ای یا در واقع گلاب گیران برتر سنتی که گلاب سنتی را بلافاصله پس از تولید در ظروف شیشه ای بسته بندی می کنند، معمولاً در مناطقی مانند قَمصر، نیاسر، بَرزُک، کامو و سفیدشهر فعالیت دارند. فروشندگان برتر گلاب سنتی شیشه ای قدر این طلای مایع را به خوبی می شناسند. و خوب می دانند چنانچه گلاب سنتی در ظرف شیشه ای بسته بندی شود، دست کم تا پنج سال کیفیت برتر و شفا بخش خود را حفظ خواهد کرد.

گلاب سنتی خالص

نحوه تهیه گلاب سنتی  کاشان

پس از چیدن و جمع آوری گل های محمدی از گلستان های کاشان و انتقال آنها در اولین فرصت به کارگاه گلابگیری، گل ها را جهت تهیه گلاب سنتی به دیگ گلابگیری می ریزند.

اجزای سیستم گلابگیری سنتی شامل یک دیگ مسی، درب دیگ که  دو سوراخ خروجی بر روی آن تعبیه شده، لوله های مسی رابط دیگ به پارچ، پارچ گلابگیری، شعله افکن زیر دیگ و جوی آب خنک کننده می باشد. وقتی به اندازه کافی ابتدا آب تازه و ترجيحاً تصفیه شده و سپس گلبرگ تازه گل محمدی داخل دیگ گلابگیری ریخته شد، درب دیگ گذاشته می شود.

در گذشته گلاب گیران کاشان برای مسدود کردن اطراف درب دیگ گلابگیری، از کاهگل استفاده می کردند. ولی در صد سال اخیر درب دیگ گلابگیری با پیچ و زنجیر و یک واشر بزرگ، محکم و آببندی می شود. پس از محکم کردن درب، زیر دیگ را روشن و با حرارت زیاد به مدت نیم ساعت دیگ را می جوشانند. پس از جوش آمدن دیگ حرارت را ملایم کرده و بین ۵ تا ٨ ساعت بسته به میزان آب و گل داخل دیگ، عملیات گلابگیری ادامه خواهد داشت.

بعد از پایان زمان گلابگیری لوله های رابط از پارچ گلابگیری جدا می شود. پارچ گلابگیری حاوی ٢٠ لیتر گلاب سنتی خالص است. اسانس گلاب سنتی یا  همان عطر گل محمدی سنتی نیز بر سطح گلاب داخل پارچ شناور است. گلاب سنتی خالص کاشان سرشار از اجزای مؤثّر و دارویی گل محمدی است.

گلاب سنتی خالص

سفارش خرید گلاب سنتی  کاشان

بهترین اقلیم جهت کشت گل محمدی یا رز سرخ، منطقه کاشان است. به دليل تنوع آب و هوایی، مناطق کوهستانی و کویری، ارتفاع از سطح دریا و نوع آفتاب و زاویه نور خورشید. کاشان دارای مراکز تولید انواع گلاب سنتی خالص بی شماری است. حدوداً ١٨٠٠ واحد تولید گلاب سنتی در کاشان فعالیت دارند. پس می توان گفت بهترین نوع گلاب سنتی، گلاب سنتی کاشان است. همچنین با کیفیت ترین گلاب سنتی آن است که با استفاده از دیگ گلابگیری سنتی مسی استخراج شده باشد.

در هنگام خرید گلاب سنتی کاشان حتماً این نکته را مد نظر داشته باشید که بهترین کیفیت گلاب سنتی، گلاب سنتی تقطیر شده در دیگ مسی است. امروزه به دلیل ارزانتر بودن و زودتر جوش آمدن دیگ های آلومینیومی در تهیه گلاب سنتی، استفاده از دیگ های سنتی مسی کاهش چشمگیری داشته و کمتر کسی از دیگ مسی در گلابگیری سنتی استفاده می کند.

هنگام سفارش خرید گلاب سنتی کاشان، از فروشنده بخواهید تا گلاب سنتی تولید شده در دیگ گلابگیری مسی را به شما ارائه دهد. می توانید جهت سفارش خرید گلاب سنتی کاشان با مشاوران ما در ارتباط باشید. گلاب گیران سنتی ما گلاب سنتی خالص کاشان را در دیگ های سنتی مسی تولید می کنند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

خرید گلاب اعلا دو آتیشه با قیمت مناسب

قیمت گلاب اعلا دو آتیشه که در مراکز اصلی خرید موجود اند ارزان ترین قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *