عرضه محصولات گل محمدی
خانه / شربت گیاهی / فروش گسترده شربت های گیاهی در تهران

فروش گسترده شربت های گیاهی در تهران

فروش شربت های گیاهی در بازار تهران از طرف واحد توزیع کننده ی این محصول به کلیه ی مراکز به طور گسترده ای در حال انجام است، زیرا انواع نمونه های شربت های گیاهی امروزه طیف مصرف گسترده ای را به خود اختصاص داده است.

شربت های گیاهی

واحد تولیدی شربت گل بهشت

شربت گل بهشت در واحد تولیدی فیض کاشان در با استفاده از گیاهان متنوعی تولید می شود. شربت های تولید شده در این استان از آن جا که از گیاهان درجه یک و زیر نظر افراد متخصص با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای مانند دستگاه های اسانس گیری و عرق گیری، دستگاه های پاستوریزاتور، مخازن ذخیره استیل جهت نگه داری انواع نمونه های عرقیات، پر کن های اتوماتیک، سیستم های فیلتراسیون میکروب گیر تولید می شوند کیفیت بالایی داشته و به عنوان برترین نمونه های عرقیات تولید شده در کشور شناسایی شده اند.

شربت گل بهشت از آنجا به روش های کاملا بهداشتی و استاندارد تولید می شود دارنده ی نشان استاندارد ایران و نشان سیب سلامت از صنعت غذا و دارو می باشد. به همین دلیل است که خرید و فروش آن به طور گسترده ای انجام شده و درصد تولیدات آن با توجه به حجم تقاضای بالایی که دارد در سال های اخیر رشد صعودی چندین درصدی را به دنبال داشته است.

تولید کننده برتر شربت و عرقیات گیاهی

تولید کننده های زیادی در زمینه تولید انواع شربت و عرقیات گیاهی در ایران فعالیت می کنند. زیرا این نوع محصولات طیف مصرف گسترده ای را در بازار داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است. از بین تولید کننده های انواع عرقیات گیاهی برترین تولید کننده شرکتی است که محصولاتی با کیفیت بالا را در نمونه های کاملا طبیعی و بهداشتی  در حجم های بالا تولید می کند.

از جمله تولید کننده های برتر عرقیات گیاهی در ایران می توان به واحد های تولیدی کاشان اشاره نمود که برترین آن ها شرکت گل بهشت می باشد. این شرکت توانسته نشان برترین تولید کننده را در دو سال پیاپی ۹۴ و ۹۵ دریافت نماید.

قرار گرفتن در راستای برترین تولید کننده کشور موجب می شود سهم توزیع داخلی بیشتری را نسبت به سایر نمایندگی ها به خود اختصاص دهد. از طرفی فراهم بودن امکان توزیع گسترده در بازار داخلی به خاطر طیف سفارش گسترده ی افراد می باشد.

شربت های گیاهی

تولید و پخش شربت گیاهی با مناسب ترین قیمت

پخش شربت های گیاهی توسط واحد های تولید کننده به طور عمده و مستقیم در بین مراکز اصلی فروش در استان های مختلف انجام می شود بنابراین این امکان برای متقاضیان فراهم می شود که محصولات مورد نیاز خود را به قیمت واحد تولیدی خریداری نمایند.

مراکز اصلی فروش در استان های مختلف علاوه بر اینکه امکان خرید با قیمت به صرفه ای را برای مشتری فراهم می کنند مسئول توزیع محصول به طور مناسب در استان خود هستند. توزیع محصولات یک نمایندگی در بین فروشگاه های مختلفی انجام می شود تا مشتری بتواند به راحتی از فروشگاه های محل زندگی خود خرید را انجام دهد.

دلیل اینکه از طرف واحد تولیدی در استان های مختلف نمایندگی گلاب و عرقیات اعطا می شود این است که پخش محصول به صورت مناسب و با قیمت ارزان در سراسر کشور انجام شود زیرا این موضوع نقش تعیین کننده ای در میزان فروش محصولات واحد تولید کننده دارد.

در برخی از استان های پر جمعیت کشور مانند تهران و اصفهان چندین نمایندگی پخش اخذ می شود تا تامین سفارشات متقاضیان در مدت زمانی کوتاه انجام شده و توزیع محصولات در هر محل به طور مناسبی صورت گیرد.

شربت های گیاهی

انواع نمونه های عرقیات گیاهی کاشان

عرقیات گیاهی کاشان انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها دارای خواص بی نظیری است از انواع نمونه های عرقیات گیاهی کاشان می توان به موارد مطرح شده در ادامه اشاره نمود:

  • عرق کاسنی
  • معجون چای
  • عرق اسطوخودوس
  • عرق شاتره
  • عرق نعنا
  • عرق بومادران
  • عرق برگ چنار
  • عرق آویشن
  • عرق هفت گیاه
  • عرق بیدمشک
  • عرق خارشتر
  • عرق رازیانه
  • عرق گل گاو زبان

معجون چای یکی از نمونه عرق های تولیدی واحد های مختلف است. معجون چای از ترکیب چندین گیاه معطر و خوشبو تولید می شود. این نوشیدنی گرم این روزه ها بسیار در بین مردم محبوب است.

معجون چای از ترکیب هل، زعفران، دارچین، زنجبیل، بیدمشک و گلاب تولید می شود که خواص درمانی هریک از محصولات به کار برده شده در آن را دارا می باشد.

از خواص معجون چای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقوی قلب
  • ضد افسردگی
  • پیشگیری از سرطان
  • درمان فشار خون بالا
  • اشتها آور
  • تقویت کننده ی کلیه ها
  • کاهش درد های ماهیچه ی
  • درمان آلرژی و آسم
  • رفع تهوع
  • شاداب کننده ی پوست
  • درمان بیماری های عصبی
  • تب بر

فراهم بودن امکان صادرات گلاب کاشان

گلاب کاشان یکی از بهترین نمونه های گلاب تولید شده در کشور می باشد زیرا انواع گلاب تولید شده در این استان از لحاظ غلظت و معطر بودن نسبت به سایر نمونه های تولید شده در سایر استان ها بهتر می باشند. به همین دلیل علاوه بر درصد فروش بالا در بازار داخلی امکان صادرات آن ها نیز فراهم است.

از انواع نمونه های گلاب تولید شده در کاشان می توان به گلاب اصل، دو آتیشه، ممتاز، زیر عطری، سبک و سنگین اشاره نمود که در بین آن ها گلاب دو آتیشه به دلیل درصد سفارشات بیشتری که در داخل و خارج از کشور دارد حجم تولیدات بیشتری را به خود اختصاص داده است.

دلیل پر طرفدار تر بودن گلاب دو آتیشه بیشتر بودن خواص این نوع گلاب است زیرا غلطت بالاتری از سایر نمونه ها دارد.

گلاب دو آتیشه در کاشان در دو نوع سنتی و صنعتی تولید شده و سراسر کشور توزیع می شود نمونه ی صنعتی گلاب دو آتیشه به دلیل اینکه اسانس خود را در مراحل تولید از دست می دهد درجه کیفی پایین تری از گلاب دو آتیشه سنتی دارد.  

شربت های گیاهی

توزیع شربت گل بهشت در بازار داخلی

شربت های تولیدی شرکت گل بهشت کاشان به خاطر اینکه در نمونه های کاملا مرغوبی تولید می شوند در بازار داخلی حجم سفارشات بالایی را به خود اختصاص داده اند به همین دلیل است که توزیع آن ها در فروشگاه های سراسر کشور به طور گسترده ای انجام می شود.

دلیل دارا بودن حجم سفارش بالا برای شربت گل بهشت می توان به این موضوع اشاره کرد که امروزه انواع نمونه های شربت در مراسم های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین مشتریان به دنبال خرید با کیفیت ترین نمونه های هستند.

شربت های گیاهی علاوه بر اینکه به عنوان یک نوشیدنی محبوب شناخته شده اند در درمان برخی از بیماری ها نیز کاربرد دارند به همین دلیل امروزه بسیاری از افراد به جای استفاده از دارویی های شیمیایی پس از مشاوره با پزشکان طب سنتی نمونه ی مناسبی را جهت درمان خود خریداری می کننتد.

واحد های تولید کننده ی شربت های گیاهی در ایران

تولید کننده های شربت گیاهی در ایران واحد های مختلفی هستند که در نقاط مختلفی از کشور که گیاهان دارویی به میزان زیادی یافت شود فعالیت می کنند.

کلیه ی واحد های تولیدی ایران در حال تلاش اند تا با ارائه محصولاتی با کیفیت علاوه بر به دست آوردن جایگاه در بازار ایران بتوانند در انجام فعالیت های صادراتی شرکت نمایند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید و فروش شربت عرقیات از درب کارخانه

شربت عرقیات از دیرباز در منازل ایرانیان سرو می شود. خاطره پذیرایی با شربت سکنجبین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *