عرضه محصولات گل محمدی
خانه / شربت گیاهی / قیمت خرید و فروش شربت عرقیات از درب کارخانه

قیمت خرید و فروش شربت عرقیات از درب کارخانه

شربت عرقیات از دیرباز در منازل ایرانیان سرو می شود. خاطره پذیرایی با شربت سکنجبین یا شربت گلاب زعفرانئیکئخاطره مشترک برای ایرانیان است. مصرف شربت عرقیات بر پایه توصیه های طب سنتی و طب اسلامی است. هر شربت برای یک طبع و مزاج مناسب است. اما آنچه بدیهی است برای هر طبعی و مزاجی یک یا چند نوع شربت عرقیات موجود است.

شربت عرقیات

انواع شربت گیاهی

شربت های گیاهی با انواع طعم ها و برای سلایق مختلف تولید می گردد. هر شربت خواص درمانی مختص به خود دارد. شربت گلاب زعفران یک شربت نشاط آور است. از طرفی به دلیل گرانبها بودن زعفران پذیرایی با این شربت به معنای احترام ویژه به مهمان است.

شربت سکنجبین یک شربت ضد عطش فوق العاده است. این شربت در قدیم در اکثر منازل ایرانی در کل تابستون سرو می شد. شربت موهیتو یا همان شربت نعنا یک شربت امروزی و البته بسیار لذیذ است.

طی سالهای گذشته تولیدکننده های گلاب و عرقیات با توجه به نیاز جامعه سالم به نوشیدنی سالم اقدام به تولید شربت عرقیات نموده اند.

شربت های بر پایه شکر طبیعی یا قند میوه که نحوه مصرف آن بسیار ساده و البته اقتصادی است. انتخاب شربت عرقیات یعنی یک تیر و دو نشان! یک پذیرایی سالم، متنوع و اقتصادی!

شربت معروف کاشان

کاشان،شهر گل و گلاب و عرقیات است! از دیرباز کاشانی ها با تولید گلاب و عرقیات و تهیه شربت های خانگی به مهمان نوازی در دل کویر معروف بوده اند. از معروف ترین شربت های کاشان شربت گلاب است که معمولا با یک عنچه گل خشک در لیوان سرو می گردد.

گلاب در کاشان با عیارهای مختلف تولید می گردد. هرچه عیار گلاب بالاتر، کیفیت شربت بالاتر!

شربت گلاب زعفران نیز در کاشان معروف است. اما این شربت، شربت مخصوص مهمان است. زیرا زعفران به دلیل گرمای ذاتی زیاد به مذاق مردم کویر همیشه سوزان خوش نمی آید.

شربت سکنجبین با خیار سرو شده و مخصوص منازل مادر بزرگ هاست. این شربت دوای گرمای تابستان سوزان این شهر تفتیده است.

شربت عرقیات

خواص برخی از شربت های گیاهی

امروز شربت گیاهی با بسته بندی صنعتی با انواع طعم وارد بازار شده است. در ادامه با برخی از پر فروش ترین طعم ها و خواص آنها آشنا می شویم:

  • شربت جلاب
    شربت ترکیبی از گلاب، زعفران و عسل است. (در احادیث به مصرف آن سفارش شده است)
  • شربت بیدمشک
    ارامش بخش، ضد گرما زدگی، مقوی قلب
  • شربت گلاب
    ضد گرما زدگی، مقوی قلب، اشتها آور
  • شربت سکنجبین
  • شربت به لیمو
  • شربت بهار نارنج
  • شربت لیمو نعناع
  • شربت کاسنی
    تصویه کننده خون، تقویت کبد
شربت عرقیات

لیست قیمت شربت گیاهی

قیمت شربت های گیاهی به عوامل مختلف از جمله قیمت مواد اولیه بستگی دارد. در عین حالی که شرکت های بزرگ سعی در ثبات قیمت محصولات خود دارند. اما با توجه به نوسان قیمت ها در بازار و نرخ تورم انتظار قیمت ثابت برای ماه های متوالی دور از ذهن است.

خوب یا بد، درست یا غلط ، مردمان نجیب ایران زمین با این موضوع آشنایی کامل دارند. همین امر باعث شده برای اطلاع از قیمت بروز سبد کالایی محصولات با مشاوران فروش ارتباط برقرار نمایند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

فروش گسترده شربت های گیاهی در تهران

فروش شربت های گیاهی در بازار تهران از طرف واحد توزیع کننده ی این محصول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *