عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب ربیع / فروش گلاب و عرقیات ربیع

فروش گلاب و عرقیات ربیع

گلاب و عرقیات ربیع از جمله برندهای شناخته شده در ایران است به نظر شما دلیل این امر چیست؟ خبر خوب اینکه انواع محصولات این شرکت توسط نمایندگی ها در تمام استان ها عرضه و به فروش می رسند.
عرقیات گیاهی شاید تا چند سال پیش در بین مردم کاملاً ناشناخته بودند اما با گسترش طب سنتی و روی آوردن مردم به این شیوه درمانی، پزشکان انواع عرقیات را جهت کاهش دردهای بیماران خود تجویز می کردند، این امر خود دلیلی بر گسترش و تولید انواع عرقیات از جمله گلاب با برندهای مختلف شد.
گلاب ربیع کاشان برندی بسیار باسابقه در این عرصه می باشد که در ابتدا با هدف تولید گلاب به روش سنتی ایجاد شد و سپس با موفقیت کامل خطوط تولیدی متعددی برای انواع عرقیات گیاهی راه اندازی کرد و امروزه بزرگترین و نام آشناترین برند در این عرصه محسوب می شود.

ایران گلاب کاشان

نامی آشنا برای فعالین در عرصه خرید و فروش گلاب، شرکتی که از سال ۲۸ تاکنون بهترین گلاب ایران را با برند تجاری ربیع به بیش از ۳۰ کشور دنیا صادر می کند، شرکت ایران گلاب در ابتدا با استفاده از شیوه سنتی یعنی گلاب گیری با دیگ های مسی استفاده می کرد تا اینکه در سال ۶۰ اولین کارخانه و خط تولیدی صنعتی خود را برای تولید گلاب راه اندازی نمود.
امروزه این شرکت در سراسر ایران حدود ۱۸ نمایندگی دارد که از طریق آنها انواع گلاب و اسانس را به بازار عرضه می دارد. گفتنی است که فعالیت این شرکت موفق تنها محدود به گلاب نمی شود چنانچه در سال های اخیر تولید محصولاتی متنوع را در دستور کار خود قرار داده است، محصولاتی که می توان در گروه های زیر طبقه بندی نمو:

  • رب گوجه فرنگی
  • انواع ترشیجات و آبلیمو
  • انواع نوشیدنی های میوه ای
  • عرقیات گیاهی
  • روغن گل محمدی
  • زعفران
با این وجود تمرکز اصلی شرکت تنها بر روی تولید گلابی مرغوب و اصل است که تاکنون در تحقق این هدف موفق بوده است به گونه ای که امروزه یک نوع گلاب ویژه در بسته بندی ۷۵۰ گرمی به بازار عرضه کرده است که با همه نمونه فرق دارد و شاید گلابی دو یا سه آتشه باشد.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

تولید انواع گلاب ربیع کاشان

آیا با گلاب ربیع کاشان آشنا هستید؟ آیا می دانید انواع گلاب ربیع کاشان چه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *