عرضه محصولات گل محمدی
خانه / اسانس گل محمدی / قیمت روز اسانس گل محمدی درجه یک در ایران

قیمت روز اسانس گل محمدی درجه یک در ایران

اسانس ها به دلیل کاربرد فراوان آن ها در صنایع غذایی، بهداشتی، آرایشی و دارویی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند به دلیل نوسانات قیمت این محصول، قبل از تصمیم گیری به خرید باید از قیمت روز اسانس گل محمدی در ایران اطلاع پیدا کنید. 

قیمت روز اسانس گل محمدی درجه یک در ایران

خرید اسانس گل محمدی طبیعی و استاندارد شده

خرید اسانس گل محمدی طبیعی و استاندارد شدهآیا از فواید و خواص دارویی اسانس گل محمدی اطلاع دارید؟ اسانس گل محمدی در طب سنتی برای درمان برخی از بیماری ها جایگاه ویژه ای دارد، از این اسانس در درمان افسردگی و اضطراب استفاده می شود همچنین از فواید دیگر این محصول می توان به، تقویت کننده نیروی جنسی، درمان سر درد و بی خوابی، دارای خاصیت آرامبخشی و تقویت حافظه و جوان سازی و نرم کننده پوست اشاره کرد.  

قبل از خرید اسانس گل محمدی نیاز است تا با برخی از ویژگی های یک محصول خوب آشنا شویم، اسانس گل محمدی باید دارای استاندارد ایزو باشد تا کیفیت آن مورد تایید قرار گرفته باشد ، رنگ آن زرد کم رنگ تا سبز روشن باشد، و معمولا به روش تقطیر  استخراج می شوند، در ضمن عطر و بوی مطبوع داشته باشد. 

جهت خرید این محصول می توان به مرکز تولید این اسانس یا بازار عمده خرید و فروش آن مراجعه کرده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمود.

 همچنین خریدار عطر گل محمدی می تواند با مراجعه مستقیم به فروشنده عصاره گل محمدی می تواند محصول مد نظر خود را با قیمتی مناسب و کیفیت اصل تهیه نماید. 

قبل از اینکه تصمیم به خرید بگیرید بهتر است با افراد متخصص و با تجربه مشورت نمایید، گروه مهندسی گلابگیران با داشتن افراد متخصص و با تجربه، و با استفاده از روش های نوین توانسته است با تولید و فروش این محصول در داخل و خارج از کشور رضایت مشتریان خود را فراهم سازد. 

شما می توانید با ایجاد ارتباط مستقیم با این مجموعه علاوه بر استفاده از مشاوره افراد متخصص، محصول مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه و خریداری نمایید. 

قیمت اسانس گل محمدی کیلویی ۲۵ میلیون تومان

قیمت اسانس گل محمدی کیلویی 25 میلیون تومانجالب است بدانید که اسانس گل محمدی از گران ترین انواع اسانس ها می باشد، این محصول که به طور گسترده در صنایع غذایی ، دارویی، بهداشتی و صنعتی کاربرد دارد متقاضیان فراوانی دارد. 

آیا می دانید علت گران بودن اسانس گل محمدی چیست ؟ 

برای بدست آوردن حدود یک کیلو اسانس چیزی در حدود چهار تن گل لازم است تا بتوان از آن یک کیلو اسانس را استحصال کرد، از طرفی استحصال این اسانس کار مشقت باری به شمار می رود به همین دلیل قیمت این فراورده بسیار بالاست. 

خریدار اسانس گل محمدی به دنبال خرید باکیفیت این محصول می تواند به فروشگاه اسانس گل محمدی مراجعه نموده و با  کیفیت ترین محصول را با قیمتی مناسب خریداری نماید. 

فروش هر لیتر اسانس گل محمدی ۵۵ میلیون تومان

فروش هر لیتر اسانس گل محمدی 55 میلیون تومانتولید اسانس گل محمدی می تواند بسیار کار پرسودی به شمار رود، تولید کنندگان این محصول جهت فروش عصاره گل محمدی، ان را به فروشگاه ها یا متقاضیان این محصول عرضه می نمایند، همچنین هرچه اسانس دارای خلوص بیشتری باشد گران قیمت تر خواهد بود.

از این اسانس که به طور گسترده در صنایع غذایی یا بهداشتی و دارویی استفاده می شود، لذا متقاضیان این محصول به دنبال تهیه باکیفیت این محصول با قیمت مناسب به تولید کنندگان آن به طور مستقیم مراجعه می نمایند و سعی می کنند تا با حذف واسطه ها و خرید مستقیم این محصول را با قیمت ارزان تری تهیه نمایند.

متاسفانه وجود برخی از افراد سود جو موجب می گردد تا این محصول در برخی اوقات با قیمت بسیار بالایی عرضه شود و مشکلاتی را برای متقاضیان این محصولات به وجود آورند.

چنانچه متقاضی خرید این محصول هستید می توانید با مراجعه به بورس اسانس گل محمدی، از قیمت واقعی آن اطلاع کسب کنید و آن را با قیمت مناسبی خریداری نمایید.

تولید یک کیلو اسانس از سه تن گل محمدی در کاشان

تولید یک کیلو اسانس از سه تن گل محمدی در کاشانهر هکتار گل محمدی در سال اول به مقدار یک تن از آن برداشت می شود اما در سال های بعد واین مقدار افزایش می یابد و در سال پنجم تا پنج و شش هکتار نیز می رسد.  

برای تولید یک کیلو اسانس محمدی در حدود سه تن گل محمدی کاشان نیاز است لذا به این دلیل قیمت این محصول بسیار بالا است.   

برای تولید یک  لیتر از این محصول هزاران شاخه گل مورد استفاده قرار می گیرد تا مقدار کمی از این ماده تشکیل شود. و بسیاری از کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس متقاضی این محصولات به شمار می روند.  

صادرات بهترین اسانس گل محمدی ایران

صادرات بهترین اسانس گل محمدی ایراناسانس گل محمدی تولید ایران به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب آن در خارج از ایران طرفداران زیادی برخوردار است. 

کیفیت بالای این محصول و همچنین قیمت مناسب فرصت مناسبی را برای صادرکنندگان ایرانی فراهم کرده است تا بتوانند این محصول را با قیمت مناسبی صادر نمایند. 

کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی از مهم ترین مشتریان گلاب ایرانی به شمار می روند.. اغلب صادرات اسانس گل محمدی ایران به کشورهای عربی صورت می پذیرد البته با توجه به درجه خلوص این محصول قیمت صادراتی آن نیز متفاوت است. 

صادر کنندگان این محصول برای اینکه بتوانند این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمایند به طور مستقیم با تولید کنندگان این محصول ارتباط برقرار می نمایند تا محصول مورد نیاز خود را بدون واسطه تهیه و خریداری نمایند. 

تجارت عصاره گل محمدی و اسانس آن یکی از پرسودترین تجارت به شمار می رود این تجار با سفارش و تهیه بهترین اسانس گل محمدی و صادرات آن علاوه بر اینکه سود خوبی را بدست می آورند موجب ورود ارز به کشور و رونق این صنعت نیز می گردند.  

خریدار اینترنتی عطر گل محمدی با ارسال رایگان

خریدار اینترنتی عطر گل محمدی با ارسال رایگانآیا شما هم از مزایای خرید اینترنتی اطلاع دارید؟

امروزه گسترش اینترنت و قابلیت دسترسی همگان به این فضا موقعیتی بی نظیر را برای فروشندگان و تولید کنندگان بوجود آورده است، خرید اینترنتی موجب کاهش هزینه ها، کاهش رفت آمد، کاهش ترافیک و صرفه جویی در زمان می گردد. 

لذا افرادی که در زمینه توزیع اسانس گل محمدی مشغول هستند می توانند با توجه به گستردگی و قابلیت دسترسی همه به این فضا و ایجاد فروشگاه و سایت اینترنتی کالای خود را عرضه نماید. 

با توجه به اینکه با مراجعه به این سایت ها امکان مقایسه قیمت ها و کیفیت این محصول ها فراهم است خریدار اینترنتی عطر گل محمدی می تواند با ارتباط با این سایت ها نمونه مورد نظر خود را سفارش دهد و این فروشگاه ها نیز محصول خریداری شده را به صورت رایگان ارسال نمایند.  

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

بزرگترین واحد فروش اسانس گل محمدی اصل

فروش اسانس گل محمدی اصل از بزرگترین واحد تولید کننده اسانس گل محمدی اصل به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *