عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب ربیع / قیمت گلاب ۱ لیتری ربیع

قیمت گلاب ۱ لیتری ربیع

آیا می دانستید انواع گلا ربیع از جمله بطری های ۱ لیتری آن از جمله برندهایی محسوب می شوند که قیمت آنها در بازار بدون تغییر بوده است؟ البته تنها در صورت شرایطی خاصی شرکت ها خواهند توانست بهترین گلاب ها را با قیمت یکسان عرضه نمایند.
در بین مردم این ذهنیت وجود دارد که گلاب از بهترین عرقیات گیاهی است که برای درمان انواع بیماری ها موثر مفید است، ذهنیتی کاملاً سنتی که از نسل ها قبل وجود داشته و امروزه نیز با وجود صنعتی شدن تمام جوانت زندگی، از گلاب به عنوان مایعی شفا دهنده بهره می برند.
باید گفت که این طرز فکر درست باعث افزایش تقاضا و مصرف گلاب در بین ایرانیان شده و حتی قدیمی ترین شرکت ها اقدام به افزایش خطوط تولید خود در جهت توانایی پاسخگویی به نیاز بازار و مصرف کنندگان شده اند. شرکت هایی مانند ربیع کاشان که توانسته با ایجاد تنوع در محصولات خود سهم قابل توجهی از بازار مصرف را در اختیار داشته باشد.

گلاب ربیع

قیمت انواع گلاب ربیع

همانگونه که می دانید در کاشان انواع بهترین نوع گلاب ایرانی تهیه و تولید می شود که درصد بالای این تولیدات توسط کارخانه های صنعتی و مدرن به بازار مصرف ارسال می شوند. شرکت گلاب ربیع از جمله محدود فعالین در زمینه گلاب است که توانسته با بهره گیری از دستگاه های مدرن و به روز گلاب های متنوعی از نظر خلوص و کیفیت در بسته بندی های پت تولید نماید.
انواع گلاب ربیع در بطری های ۱ لیتری و ۲ لیتری با کیفیت های مختلف یکی از پرفروش ترین نمونه های بازار گلاب به شمار می روند. گلاب ۱ لیتری ربیع با قیمت مصوب ۱۵۰۰۰ تومان چندین سال است که در بازار بدون تغییر مانده و همین عدم تغییر قیمت بدون کاهش کیفیت، دلیلی بر افزایش تقاضا جهت خرید محصولات این برند شده است.
قیمت گلاب ربیع نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازار برخی کشورهای دیگر مانند حوزه خلیج فارس بسیار مناسب است و هر ساله حجم بسیاری از انواع گلاب و به ویژه اسانس تولیدی این شرکت به کشورهای این منطقه صادر می شود.

فروش ویژه گلاب ربیع

گلاب ربیع که در شرکت ایران گلاب کاشان تهیه و تولید می شود با قیمت بسیار مناسب خود توانسته به بیشترین میزان فروش در سالهای اخیر دست یابد، البته توجه داشته باشید این قیمت تنها در صورت خرید مستقیم از شرکت برای خریداران امکان پذیر است زیرا اگر قصد خرید از واسطه های بازار را داشته باشند بدون شک قیمت تمام شده بسیار بالاتر از قیمت کارخانه خواهد بود که به ناچار باید قیمت فروش را افزایش دهند.
بنابراین خرید مستقیم از کارخانه یا سفارش ویژه از طریق نمایندگان یکی از بهترین راه های خرید ارزان انواع گلاب ربیع به ویژه نمونه پرطرفدار آن یعنی گلاب ۱ لیتری و ۲ لیتری خواهد بود.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

فروش گلاب ربیع

فروش گلاب گالنی ربیع به صورت عمده

گلاب ربیع نامی آشنا برای تمامی مصرف کنندگان گلاب است و به دلیل سابقه طولانی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *