عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب ممتاز / لیست قیمت گلاب ممتاز میمند

لیست قیمت گلاب ممتاز میمند

گلاب ممتاز میمند از جمله بهترین های بازار به شمار می رود که در برخی از مناطق با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. بنابراین جهت دریافت لیست قیمت این نوع گلاب می توانید با نمایندگان پخش در تماس باشید.
شهر میمند یکی از قطب های تولید کننده گلاب به شمار می رود که همراه با کاشان و قمصر، بزرگترین تامین کنندگان گلاب در دنیا به شمار می روند. تنوع در تولید و بهره گیری از روش ها و تجربیات سنتی و قدیمی از دلایل پیشرفت این صنعت در منطقه میمند به شمار می رود که البته استفاده از روش های مدرن یعنی به کارگیری دستگاه های تمام اتوماتیک و پیشرفته روند تولید را افزایش داده است.
در این منطقه انواع مختلف گلاب تهیه و تولید می شود که گلاب ممتاز و ویژه یکی از بهترین نوع آنها به شمار می رود، گلاب هایی که در بازار به ویژه بازارهای خارجی فروش و تقاضای بسیار زیادی دارند. آیا می دانید چند کارگاه مشغول تولید انبوه این نوع گلاب در میمند هستند؟

گلاب گیری میمند فارس

اگر شهر شیراز حدود ۹۰ کیلومتر به سمت جنوب و به طرف شهر فیروز آباد حرکت کنید در مسیر با تابلوی شهر میمند روبرو خواهید شد که باید به سمت غرب بروید، بعد از رانندگی کردن در حدود نیم تا چهل و پنج دقیقه به شهر زیبا و سرسبز میمند خواهید رسید.
به شما پیشنهاد می کنیم حتماً در فصل برداشت گل محمدی یعن اوایل اردیبهشت ماه به این شهر سفر کنید تا علاوه سیاحت شاهد مراسم زیبای گلاب گیری نیز باشید. در شهر میمند عموماً به شیوه سنتی مشغول به تولید گلاب هستند و بیش از ۷۰ کارگاه سنتی در این زمینه فعالیت می کنند و تا بهترین گلاب های منطقه و به جرات باید گفت ایران را به بازار روانه کنند.
گلاب ممتاز میمند که از ترکیب گل های محمدی تازه و درصد تعیین شده ای آب تولید می شود دارای عطر و طعمی مثال زدنی است که در هیچ کجای ایران نخواهید توانست مانند آن را پیدا کنید. البته نکته قابل ذکر اینکه گل محمدی این منطقه به خودی خود دارای عطر بی نظیری است که خود باعث افزایش کیفیت گلاب های تولید خواهد شد.

گلاب ممتاز

قیمت گلاب میمند در بازار

خریداران عمده انواع گلاب میمند را با قیمت هایی تعیین شده از تولید کنندگان خریداری می کنند و سپس به صورت جزئی برای بازارهای مختلف و خریداران خرده ارسال می کنند. توجه کنید که اگر از واسطه های بازار خریداری نمایید قیمت ها به مراتب گران تر است و همین امر باعث ایجاد تغییر و چند نرخی شدن قیمت گلاب میمند در بازار شده است.
بنابراین بهترین راه تهیه انواع گلاب ممتاز میمند از طریق نمایندگان مستقیم و شرکت های پخش فعال در شهر میمند است که با قیمت مصوب و تعیین شده ای گلاب را به سراسر ایران و حتی شرکت های صادر کننده می فروشند.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

قیمت فروش عمده گلاب میمند در بازار تهران

فروش عمده گلاب میمند در سراسر کشور این امکان را برای افراد فراهم می کند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *