عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب دو آتشه / قیمت فروش عمده گلاب دو آتشه

قیمت فروش عمده گلاب دو آتشه

آیا می دانید گلاب دو آتشه چه نوع گلابی است و چه تفاوتی با سایر گلابها دارد؟ چه کسانی به دنبال خرید گلاب دو آتشه هستند؟ آیا می دانید چه مکانهایی این محصول را به فروش می رسانند؟
گلاب دو آتشه گلاب بسیار غلیظی است که از تقطیر مجدد گلاب بدست می آید و میزان اسانس موجود در آن نسبت به گلابهای معمولی بالاتر است. لذا خواص آن بیشتر از گلاب معمولی بوده و اثرگذاری آن سریعتر و بیشتر خواهد بود. معمولا گلاب دو آتشه به دلیل قمیت بالایی که دارد مشتریان خاص خود را داشته و عموم مردم به دنبال تهیه و مصرف این گلاب نیستند. برخی کارگاههای صنایع غذایی از قبیل شیرینی پزیها، بستنی سازیها، سوهان پزیها و …. که تولید محصول با کیفیت را در اولویت کار خود قرار داده اند و میخواهند عطر و بو و طعم بینظیر گلاب ناب و خالص در محصولاتشان کاملا محسوس باشد از جمله خریداران عمده این محصول ویژه هستند. به غیر از آن در صنایع داروسازی و بهداشتی آرایشی هم کاربرد خاص خود را دارد و فواید گلاب برای سلامتی اثبات شده میباشد.
اگر شما هم از خریداران گلاب دو آتشه هستید به شما توصیه میکنیم در خرید این محصول دقت کرده و از مکانی مورد اطمینان آن را تهیه نمایید.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

خرید گلاب اعلا دو آتیشه با قیمت مناسب

قیمت گلاب اعلا دو آتیشه که در مراکز اصلی خرید موجود اند ارزان ترین قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *