عرضه محصولات گل محمدی
خانه / عرقیات گیاهی / مرکز خرید عرقیات گیاهی اصل کاشان

مرکز خرید عرقیات گیاهی اصل کاشان

تا کنون در هنگام خرید و مصرف عرقیات گیاهی اصل به اصل یا تقلبی بودن ان دقت کرده اید؟ برای خرید عرقیات گیاهی چه معیارهای دارید؟ به نظر شما یک گلاب خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ایا عرقیات تاریخ انقضا دارند؟ با ما همراه باشید تا مسیری بهتر برای خرید عرقیات اصل کاشان را خدمت شما معرفی نماییم.

عرقیات گیاهی اصل

بهترین برند عرقیات گیاهی

درمان با گیاهان دارویی قدمتی به بلندای عمر ادمی دارد. از قدیم الایام درمان با انواع گیاهان خشک و جوشانده های گیاهی جز اصلی پروسه درمان بوده است. اما ابتکار بشر در تهیه عرقیات گیاهی اصل به صورت سنتی طول عمر کوتاه تری دارد. در این میان در چند دهه اخیر و اختراع و تولید دستگاه های تولید عرقیات و اسانس تمام صنعتی و نیمه صنعتی نسل جدیدی از عرقیات پای به بازار گذاشته است. تولید عرقیات به شیوه تمام مکانیزه دارای ویژگی هایی از جمله حجم تولید بالا، سرعت در تولید و تولید عرقیات گیاهی اصل پاستوریزه است. اما در برخی موارد تولید عرقیات به شیوه سنتی دارای خلوص بالاتر و کیفیت بیشتر است.حال انکه در صورتی که اصول اولیه در بسته بندی عرقیات رعایت گردد احتمال آلودگی عرقیات سنتی بسیار کم است.

با توجه به توضیحات فوق ، معرفی یک یا چند برند به عنوان برند برتر یک انتخاب سخت است. زیرا معیارهای انتخاب بسیار پراکنده اما تاثیرگذار است. در میان انواع برند تولید عرقیات گیاهی اصل سنتی معرفی یک برند به صورت خاص بسیار سخت تر است. اما در میان برندهای صنعتی تولید گلاب و عرقیات در کاشان می توان به گلاب ربیع، گلاب طوبی و کعبه و گلاب مرنجاب اشاره کرد.

عرقیات گیاهی اصل

آیا عرقیات تاریخ انقضا دارد؟

عرقیات گیاهی اصل اعم از سنتی و صنعتی بسته به نحوه تولید و نگه داری طول عمر متفاوتی دارند. در عرقیات صنعتی به دلیل شست و شوی ظروف بسته بندی به شیوه مکانیزه احتمال فساد پیش از تاریخ انقضا پایین است. اما بهترین زمان مصرف تا ۱۸ ماه پس از تولید است.

در عرقیات سنتی بسته به فرآیند تولید تاریخ انقضا متفاوت است. اما به دلیل عیار بالاتر در عرقیات سنگین سنتی می توان گفت احتمال فساد پایین و زمان مفید مصرف تا ۳ سال پس از تاریخ تولید است.

حال سوال این است

ایا ممکن است عرقیات پیش از اتمام تاریخ انقضا فاسد شود؟ متاسفانه پاسخ به این پرسش مثبت است. زیرا نحوه بسته بندی و شرایط نگه داری نامناسب احتمال فساد در بازه زمانی چند ماه پس از تولید را نیز ممکن می سازد.

تشخیص عرقیات اصل از تقلبی

تشخیص عرقیات گیاهی اصل از تقلبی به شیوه دقیق تنها از طریق آزمایشگاه های مرتبط با صنایع غذایی و دارویی میسر است. هرچند افراد ماهر در زمینه تهیه عرقیات از جمله فروشندگان و تولیدکنندگان با سابقه این عرصه از رنگ،مزه و بوی عرقیات تا حدود زیادی عرقیات اصل از تقلبی را تشخیص می دهند. با این وجود این مهم به صورت دقیق تر از طریق آزمایشگاه ها میسر است.

این سخن نیز بدین معناست بسیاری از افراد عادی امکان تمیز دادن عرقیات گیاهی اصل از تقلبی را ندارند. ولو آنکه برخی از برندهای پر فروش تولید عرقیات به صورت سنتی یا صنعتی حاوی مقادیر بالا اسانس شیمیایی بوده و عرقیات تولید آن ها ۱۰۰% طبیعی نیست.

عرقیات گیاهی اصل

خرید عمده عرقیات

همان گونه که در قسمت قبل ذکر شد تشخیص عرقیات اصل از تقلبی امری سخت و نیاز به مهارت و دانش بالا دارد.

در هنگام خرید عمده عرقیات اصل تنها از طریق اعتبار سنجی میسر می گردد:

  1. خرید محصول با گواهی نامه های فنی و ازمایش های تایید شده از طریق سازمان غذا و دارو
  2. خرید از شخص یا برند معتبر که صحت و خلوص محصول نهایی را تایید نماید
  3. خریدار فردی ماهر و با تجربه در زیمنه تولید و خرید عرقیات باشد.

در غیر این صورت امکان خرید محصول تقلبی بالاست. زیرا در بازار گلاب و عرقیات امکان تولید حجم زیادی عرقیات تقلبی از ترکیب اب و اسانس شیمیایی تنها در چند ساعت به آسانی میسر است.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *