عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب غیر خوراکی / قیمت فروش گلاب غیر خوراکی

قیمت فروش گلاب غیر خوراکی

آیا تاکنون با واژه گلاب غیر خوراکی برخورد داشته اید و یا آن را از زبان کسی شنیده اید؟ شاید با خود فکر کرده اید که گلاب غیر خوراکی دیگر چیست؟ مگر گلاب هم میتواند خوراکی نباشد؟
شاید گلاب غیر خوراکی را از دو جهت بتوان توضیح داد. یکی گلابهایی که به شیوه طبیعی و معمول بدست نیامده. یعنی برای تولید این گونه از به اصطلاح گلابها از اسانسهای شیمیایی استفاده میشود. متاسفانه برخی از افراد سودجو این قبیل محصولات را تولید کرده و آن را به جای گلاب طبیعی به افرادی که در پی خرید گلاب هستند میفروشند که این مصداق کامل کلاهبرداری است.اما برخی هم قید میکنند که این گلاب برای مصرف خوراکی مجاز نیست و صرفا برای معطر کردن فضا یا هر چیز دیگری قابل استفاده است.
اما مورد دیگری که از آن به عنوان گلاب غیر خوراکی یاد میشود پساب گل محمدی است. پساب گل محمدی حاصل تقطیر مجدد تفاله گل است. یعنی گلی که یک بار عملیات گلابگیری بر روی آن انجام شده مجددا داخل دیگ تقطیر ریخته شده و با اضافه کردن آب بر روی آن مجددا عملیات تقطیر انجام میشود. پساب عطر و بوی خاصی ندارد و کاربرد اصلی آن جهت رقیق کردن گلاب است.
با توجه به شیوه بدست آمدن پساب، قیمت فروش این نوع گلاب نسبت به دیگر انواع گلاب بسیار پایین تر بوده و همانطور که گفته شد برای مصرف خوراکی مورد استفاده قرار نمیگیرد.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *