عرضه محصولات گل محمدی
خانه / گلاب دو آتشه / قیمت یک کیلو گلاب دو آتشه

قیمت یک کیلو گلاب دو آتشه

چرا قیمت یک کیلو گلاب دو آتشه در بازار نسبت به دیگر نمونه ها بسیار گران تر است؟ آیا می دانستید که تنها فروشگاه های خاصی اقدام به عرضه گلاب دو آتشه اصل می کنند و دیگران نمونه تقلبی را به فروش می رسانند؟
اگر ایران را کشور گلاب و گل محمدی بنامیم در این نامگذاری اغراق نکرده ایم چرا که در جای جای این مرز و بوم انواع مختلف گل محمدی صورتی و سرخ وجود دارد و بهترین گلاب های جهان را از آنها تولید می کنند.
در ایران تنوع گلاب های تولیدی از نظر درجه کیفی و خلوص بسیار زیاد است و همین امر باعث افزایش میزان تقاضا و امکان بهره مندی همه قشرهای جامعه از گلاب ناب و خالص شده است.
به طور کلی انواع گلاب تولید شده در ایران را باید به چهار گروه گلاب درجه یک، گلاب درجه دو، گلاب دو آتشه و گلاب پس آب طبقه بندی کرد. توجه داشته باشید که در برخی از مجلات یا فروشگاه ها با عبارت گلاب سنگین و سبک روبرو خواهید شد که منظور همان گلاب درجه یک و درجه دو است.
البته ایران در تولید اسانس و روغن گلاب نیز سابقه بسیار طولانی دارد و در دنیا اسانس گلاب خالص ایرانی با قیمت هر لیتر بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان بیانگر محبوبیت و مرغوبیت آن دارد.

گلاب دو آتشه ایران

بارها عبارت دو آتشه را در صنعت گلاب گیری شنیده اید، آیا می دانید وجه تفاوت این نوع گلاب نسبت به دیگر نمونه ها چیست؟ تفاوتی که به طور چشمگیر باعث افزایش قیمت آن در بازار شده است.
برای تولید گلاب دو آتشه مانند گلاب های دیگر از وسایل یکسانی مانند دیگ و قرابه و لوله های آلومینومی استفاده می شود اما تفاوت اصلی در نوع ترکیب آن جهت تولید می باشد.
برای تولید گلاب دو آتشه ابتدا گلاب معمولی را با آب و درصد مشخصی از آب تهیه و تولید می کنند، بعد از خنک شدن گلاب تولید شده و شستن دیگ های مسی، مجدداً مقدار معینی از گل محمدی تازه که معمولاً بین ۲۰ تا ۳۰ کیلو است را با گلاب تولید شده در مرحله قبل مخروط می کنند و حدود ۷ تا ۸ این ترکیب روی آتش می جوشد و بخار حاصل از آن در نهایت تبدیل به گلاب دو آتشه می شود.

قیمت گلاب دو آتشه

بنابراین دلیل افزایش و تفاوت قیمت گلاب دو آتشه را متوجه شدید. در بازار به علت قیمت بالا این نوع گلاب به صورت محدود عرضه می شود و نمونه اصل و مرغوب را تنها از فروشگاه ها و نمایندگان اصلی فروش می توانید تهیه نمایید.
البته برای یک کیلو گلاب دو آتشه اصل و خالص نمی توان قیمت ثابتی تعیین کرد زیرا با توجه به برند تولید کننده، شرایط تولیدی و قیمت گل محمدی، قیمت تمام شده این نوع گلاب متفاوت خواهد بود که جهت استعلام باید با تولیدکنندگان یا عرضه کنندگان آن در بازار ارتباط داشته باشید.

 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مهندس غلامی راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09135775237
آدرس کانال: @golabgiran_ir
ای دی کانال: @golabgiranCo
اینستاگرام: Golabgiran.ir
پست الکترونیکی: Golabgiran@yahoo.com
 

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی گلاب دوآتیشه یک لیتری

یکی از راه‌های خرید و فروش موفق و رسیدن به گلاب دوآتیشه یک لیتری با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *